Hirdetés

  • frizso

    senior tag

    Sziasztok!

    Acer garanciális ügyintézésbe vagyok és megtudtam pár mindenki számára fontos infót, amit esetleg az összefoglalóba is érdemes lenne felvenni!

    1. A gép szakszerű megbontása nem jár garancia vesztéssel. Mit is jelent ez, hardveres hibát ne okozz a gépen és akkor cserélgethetsz alkatrészeket, de ezek hibájáért vagy az általuk okozott hibáért az Acer nem vállal felelősséget.

    2. A gép takarítása és újra pasztázása nem garanciális feladat, hanem a felhasználó kötelessége, ergo otthon mindenki újrapasztázhat saját két kis kezével, de az 1-es pontban szereplő hardveres sérüléseket kerülni kell.
    (ezt magnóba is mondattam a diszpécser hölggyel, aki megerősítette az infót, hogy ezt nekem kell végrehajtani)

    3. Ha a géppel gond mondjuk a Windows alatt és Linux-al vetted, akkor az acer külön kérés nélkül csak a Linux alatt teszteli a gépet és ha a hiba nem jön nekik elő, aminek valljuk be van némi esélye, akkor nem javítanak rajta semmit...., sajna ezt külön kell kérni vagy jelezni :o

    Most a 2. és 3. pontban szereplő dologba futottam bele és videóval kell egy főtechnikust meggyőznöm, hogy a hiba jelenség csak linux alatt nem jött nekik ki, nálam a WIN alatt igen komolyan jelen van.