Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz Ezekiell #28 üzenetére

    - Mert a jelenlegi metódus alapján az autópályán forgalmi akadály. 100-110-zel sunnyogás a kamionok mögött. De sajnos ezt áthozta egy rakás EV tulaj a közútra is, ahol a 90, az neki inkább 70. Rohadtul zavaró.

    - Mert még mindig borzalmasan nehéz eloltani, ha kigyullad. Gyullad ki belsőégésű is nem vitás, de egy kivezényelt tűzoltóautó letudja. Ezeket meg 4 se...

    - Mert páran azt hiszik, hogy megérkezett a Knight Industries Two Thousand. Elengedi a kormányt, közben mindent is csinál.

    - Mert ha lerobban, a hagyományos módokon gyak. nem megoldható a mentése, csak a trailer jöhet szóba. (Autópályán kívül is létezik élet.)

    - Nem annyira a veszélyességhez sorolható egészen, de a kis hatótáv mindenhol gond. Cukik ezek a behazudott 500km-ek, ami aztán télen, kisebb szélben, fűtéssel, pályán sokkolóan kevesebb.

    Számomra ezek jelenleg még mindig csak ilyen városban ill. közeli települések közötti futkosásra alkalmasak. Főleg az akku degradáció és annak embertelen ára az aggasztó. Majd a Na+ ha elterjed, abban több fantáziát látok.

    Ezt érdemes megnézni EV akku témában...
    $60,000 to replace battery. The battery costs more than a brand new car!

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák