Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz clyvejhamma #1483 üzenetére

    Látom nem értjük egymást! :)

    Tisztában vagyok vele, hogy minél pixelesebb a kép, annál nehezebben kivehetőek a távoli tárgyak, de ettől még a CV1 felbontása (de már a DK2-é) sem indokolja, hogy mondjuk egy autószimulátort ne lehessen élvezni! Értem ezalatt, hogy amennyiben az adott program valóban támogatja az OR natív felbontását, abban az esetben mondjuk egy másik autó felismerése a célegyenes végén nem szabad, hogy gond legyen... az iRacinget SG-n egy srác a DK2-vel játssza, és amióta megvan neki, a három monitoros rendszerhez hozzá sem nyúlt. Ha játszhatatlanul ronda lenne, ha a pixel tenger miatt illúzió romboló lenne, akkor nyilván nem használná, de mivel az élmény kárpótolja a látványbéli hiányosságokat, így élvezettel használja. :)

    Addig amíg a CV1 nem jelenik meg hivatalosan, és amíg XY stúdió az 1.0-s SDK-ra nem készíti fel a játékát, addig szerintem felesleges ezen rugózni, mert több játék esetében is hallottam már, hogy jelenleg kisebb felbontáson megy, mint az OR natív felbontása... elhiszem, hogy az LFS neked natívan ment, és, hogy aggasztó számodra a távoli objektumok megjelenítése, de más az iRacing esetében meg mást mond... :)

    Tudom, hogy messze van még a kapott látvány a tökéletestől, de első körben szerintem senki nem azt várja, hogy tűéles képet kap... személy szerint én azt az élményt várom, hogy ott vagyok, és ezért cserébe tudok majd kompromisszumot kötni a látvány terén! ;)

    Egyébként tényleg ott az a böngészős Rift Simulator, távolíts el a táblától, és nézd meg mit látsz a CV1 esetében... és ezen még élsimítás sincs. [link]

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák