- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
S40-ben a 2.0D-hez van már automata?
-
#64791808
törölt tag
Az rendben is lenne, csak a D5-ös automatája meg nem egy fürge darab. Egyrészt egy hatos kézihez képest az ötös automata érezhetően többet fogyaszt, másrészt meg lomhább. Ha meg hang, akkor S60 R, egyszer vezettem, gonosz gép
De nem fogom fel, mért nincs a 2,0D-hez automata. Vagy félautomata, vagy mittomén.
-
#64791808
törölt tag
300 lovas motor, csak egyrészt 20 litert eszik (a D5 meg 9-et), másrészt teljesen más világ a kettő, máshogy kell őket vezetni, én nem szeretem a szétpörgetendő benzinest, maximálisan dízelpárti vagyok. Végül pedig annak a D5-nek is rondanagy nyomatéka van, ami ahhoz a kasztnihoz elég.
Úgy látom, nem tudok fogalmazni, elnézést, most voltam lakógyűlésen, és minden energiámat felemésztette a sok korlátolt, erőszakos, habzó szájú lakó.
-
#64791808
törölt tag
Nohát utána mentem sok ajánlatnak, stb. stb. és kezd kialakulni a kép.
A Volvo időről időre ad ki új autókat cégvezetőknek, managereknek, majd legfeljebb 20 ezer kilométer vagy 6 hónap után eladja őket, nagyon jó áron. Azt hiszem, én egy 6 hónapos 15 ezer kilométeres S40 D5-re fogok benevezni, automatával, xenonnal, fűtött ülésekkel és nagy hifivel 7,5-ért érhető el, sztem jó ár. És jobban fogom benne magam érezni, mint a kézi 6-os 2,0D-ben
-
#64791808
törölt tag
Szia,
pont a pesti dugók miatt akarok automatát, egyrészt. Az automatához hozzászoktam a saját touaregem automata, remekül lehet pusztán a gázpedállal váltogatni. Egyébként T5-öt nem is szeretnék, egyébként is vétek azt automatával venni, én dízeles vagyok, D5 a nyerő szerintem. 9 literből megáll és öt henger
A kéziváltó izgalmasabb, sportosabb, fürgébb, de én úgy érzem, kinőttem ebből. Valamin az automata váltó szabadságát nem pótolja semmi, az autó egy kézzel és egy lábbal teljes értékűen vezethető, szemben a kézi váltó két kéz-két láb kombinációval, sokkal kevésbé fárasztó is a vezetés, és olykor előfordul, hogy 1200-1400 kilométert kell egy nap alatt lehúznom, ahol nem mindegy. Való igaz, egy automata mindig lustább, egyetlen kivétel a DSG. Viszont embere válogatja, nekem például most ez a kompromisszum teljesen megfelel.
Más: youtube-on láttam egy srác videóját, nagyon vagánykodott az S60 R-jével, ő volt a nagy májer. Gyorsulásos belső snitt is volt, és láttam, hogy elinduláskor nem tépi a kormányt (vezettem R-t, bizony az tépi), és nagyonpontosan mozog váltáskor a fordulatszámmérő, mire rájöttem a gondra: bazinagy D betű a fordulatszámmérő (asszem) aljában a digitális kijelzőn: automata volt a drágám, és nem volt sportfokozatban.
Összegezve: a srác (amerikia, mi más) megvesz egy S60 R-t automata váltóval, és úgy mér gyorsulást, hogy nem a sportfokozatot választja. Hát, jó dolog az automata, de azért mindennek van egy határa szerintem...
Üdv
-
#64791808
törölt tag
Teccik a D5 hangja? Akkor egy fülelést megérne a touaregem is, 2x5 henger dolgozik párhuzamosan, 2200-2800-ig van egy speciális morajlása a motornak, ami mellett egy V8-as dízelmozdony is fűnyíró
De maradjunk Volvo oldalon: az milyen, mikor az R turbójában a lefúvószelep prüszköl és utána nyit a bypass és kifúj a nyomás? Hatalmaaaaaas
-
#64791808
törölt tag
válasz AMD Power #105 üzenetére
Javaslatom:
Például egy 2.0D és egy 2.0 benzines között a fogyasztásbeni eltérés kb 3 liter/100km. Ehhez vedd hozzá, hogy hány km-t mész évente, és kapsz egy összeget, amennyit egy év alatt a dízellel meg lehet spórolni. Ezt követően nézd meg, hogy mekkora az árbeli differencia a használtpiacon benzines és dízel között. Ebből kiderül, hogy megéri-e dízelt venni, egyébként megéri, a piac itthon egyelőre még nem kellő képpen honorálja a dízelséget.
Ha viszont olyan vagy, mint én, akkor úgyis dízelt veszel, akármilyenek a számok, mert szeretem, ahogy egy dízel kerreg, és a motorkarakterisztikája sokkal jobban vezethető
-
#64791808
törölt tag
250LE-höz egy 3 literes dízelre nem kell sok okosság. Piezzo-adagoló és lépcsős biturbó feltöltés, ennyi. A BMW 3 literes S6-osa (ami szintén nagyon szépen szól) lépcsős feltöltéssel 280LE-nél van.
Egyébként dízelfronton nem vagyok híve a lóerőhajhászásnak, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy a nagyon kihegyezett motorok nem sokáig húzzák, 200-250 ezer km és vége. Ott a merci, az ő dízelarzánálja durván 5-8%-kal mindig le van maradva nyomatékban és lóerőben is, viszont sokkal tartósabbak a motorjai. Kivétel a régi 290 Turbodiesel és a 270CDI, azokat elszúrták. A BMW-nél nagyonerős dízelmotorok vannak, főleg mostanság, de az új 35d, fentebb említett dízelek sorra pukkannak el, akár 130-140 ezernél. Anno ugyanez volt, mikor a VW útjára engedte az akkor legjobb löktérfogat/teljesítmény arányú 130 lovas 1,9-es PDTDI-jét, rengeteggel gond volt.
Visszatérve Volvo bácsiékra: szerintem S60 és az alatt felesleges a D5-nél nagyobb dízel. Az XC70/90-be és az S80-ba lehetne talán tenni erősebb dízelt, és ezzel meg lehet lovagolni a dízelpiacot Nyugat-Európában. Egy 3,5 literes V6 lenne jó választás. Annál kisebb nem ad igazi különbséget a D5-höz képes, annál nagyobb löktérfogat csak V8-as elrendezésben lenne pörgős, de az meg nehéz. 250 ló S80/XC70-be elég lenne, XC90-be lehetne lépcsős feltöltéssel okos 280 ló, és akkor nincs is gyilkolva a motor, ugyanakkor elegendő is.
-
#64791808
törölt tag
-
#64791808
törölt tag
CYBERIA: köszönöm a megtisztelő meghívást!
Nos, hogy témába is vágjunk, "S100"-nak én nem látok jövőjét, főleg most. A Volvo nem bömbi, nem merci, és nem audi, és a Volvós valahogy nem akar akkora batárt. Ha akar, akkor XC60-90.
És az egy dolog, hogy a Volvós közönség nem biztos, hogy hanyatt esne, a probléma ott van, hogy az eddigi BMW/Mercedes/Audi vásárlók közül nem biztos, hogy vennének ekkora Volvot. Mert a bálnaságnak német hagyománya van. Ez európára igaz, USA-ban más a helyzet. De annyi biztos, hogy pl egy Citroen C6 2.7 HDi Aut Exclusive csomaggal nagyon komolyan fel van nőve S80, Honda Legend, stb szintre, mégsem veszik. Pedig zseniális autó, minőségre is.
Inkább cserélje le a Volvo az S60 szedánt, és tegyen elérhetővé automata váltót a 2.0 HDi-hez.
-
-
#64791808
törölt tag
Pont ezt mondom, idehaza (fenét, nagyrészt máshol is) az a jó motor, amelyik jól viseli a gyilkolást.
A PSA-Ford féle 2.0D-ről mik a tapasztalatok? Most érkezett meg a C4-esem, abban is ilyen motor van.
A négy hengerről meg annyit, hogy az S40-ig ezt el lehet sütni, de már egy igényes S60-ba is kevés a négy henger. Egyszerűen "snassz". De ha azt mondom: képzeljünk el egy S80-at vagy egy XC90-et egy lefúvószelepes, izgága, kis löktérfogatú négyhengeressel. Egy kicsit viccesnek érzem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000