Hirdetés

Keresés

Hirdetés

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

  • Decadent - Az őrület határán

    gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Kelecar #13839 üzenetére

    Pár éve mikor levadásztam eBayről, 70 font volt darabja egy elöl törött dieselről. A régieket 50-ért adtam el így kemény 20 font / db volt az upgrade :D

    Felni hasonlóan, Volvótól 3000 font, eBayen volt egy eladó, bedobozolva 600 fonttért, gyári szettet 400-ért adtam el így 200 font volt a Polestar felni upgrade.

    Hátul meg ugye kiégett izzót jelez a féklámpára a led kisebb felvétele miatt. Vagy kiszedik a program sort vagy beteszel egy ellenállást. Én az ellenállás mellett döntöttem, azóta is hibátlan.

    Hátulja árulta el leginkább a korát és nagyon sokat szépült / újult a lámpacserétől.

    Most pont az első lámpa sárga oldalsó prizma betétje tetszik a legkevésbé, így nálam is terítéken van az FL front lámpa, csak ugye az rövid ideig volt gyártásba így nem annyira könnyű beszerezni.

    Lehet én az elejét is ellenállással oldanám meg, majd kiderül ha oda jutok.

    Nálam beázás nem volt, de szélzaj miatt cseréltem a tető ablak gumi kéderét. Nagyon nagyon megérte, nagy tempónál megszűnt a szél zaj, sokkal jobban tömít. Valamennyi víz így is bejut de évente tisztítom a csatornákat így sose volt gondom. Ugye így van tervezve hogy ha bejut pár csepp oda folyjon el.

    Hang jobb a sport szűrőtől, viszont az oka amiért nem cseréltem soha hogy most kintről szív friss hideg levegőt úgy meg a motortérből meleget. Ezzel általában szebb hang, kevesebb lóerő az eredmény. Illetve a V8-on van sport kipu így megvan a hang is ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák