Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mini PC
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Mini-ITX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Szivárvány
lo ...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz puhoska76 #13587 üzenetére
Lehet sánta már az a motor, nem mondtuk hogy 1,8 és 2.0 benzines 4 hengerest nem szabad venni mert hitvány mazda L motor, nem kolompol még a dugattyú a hengerbe?
Az a legfőbb baj ezekkel a motorokkal hogy a 20.000km es olajcsere periódus megöli az egész motort kb 4 olajcserét bír ki így.
A baj hogy ezeknek még a 10.000km is sok hacsak nem autópályán van használva , városba max 5-7000km lenne normális az olajnak.Ha meg égéskimaradásod van durva kereszt lesz, a pap se segít, úgy felhígul az olaj hogy örülj ha nem könyököl ki.
Én diagonálnám hogy mit mond a gyújtásra, aztán kompresszió mérés, és ha sánta valamelyik henger akkor el kell gondolkodni hogy hogyan tovább.
V50 be több motortartó is olajos úgy hiszem, az is lehet kiszakadt valamelyik, nézd meg nem-e olajos, általában piros hidraulika olaj van benne, így felismerhető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen