Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nesa

    veterán

    válasz puhoska76 #13587 üzenetére

    Lehet sánta már az a motor, nem mondtuk hogy 1,8 és 2.0 benzines 4 hengerest nem szabad venni mert hitvány mazda L motor, nem kolompol még a dugattyú a hengerbe?
    Az a legfőbb baj ezekkel a motorokkal hogy a 20.000km es olajcsere periódus megöli az egész motort kb 4 olajcserét bír ki így.
    A baj hogy ezeknek még a 10.000km is sok hacsak nem autópályán van használva , városba max 5-7000km lenne normális az olajnak.

    Ha meg égéskimaradásod van durva kereszt lesz, a pap se segít, úgy felhígul az olaj hogy örülj ha nem könyököl ki.

    Én diagonálnám hogy mit mond a gyújtásra, aztán kompresszió mérés, és ha sánta valamelyik henger akkor el kell gondolkodni hogy hogyan tovább.

    V50 be több motortartó is olajos úgy hiszem, az is lehet kiszakadt valamelyik, nézd meg nem-e olajos, általában piros hidraulika olaj van benne, így felismerhető.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák