Hirdetés
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Phobion #8517 üzenetére
2012-ig voltak jelentősebb problémák, utána nagyobb csapágyakat kapott és újratervezett fedelet a jobb kenés érdekében (ha örökös nem is, de tartósabb - igazából a régi is elment szerintem 100-200 ezret gond nélkül). Szerintem ha cserélgeted az olajat néha és kicsit többet teszel bele, nagy drámára nem kell számítani.
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #10347 üzenetére
Anno egy hasonló beszólás miatt akkora balhét csaptam a Peugeotnál, hogy szerintem még mindig arról beszélnek, pedig már vagy 20 éve történt.
Nekem is el akarták magyarázni egy vadiúj Peugeot 307 SW 2.0 Hdi-nél -amikor visszavittem, hogy a váltó harmadikban kegyetlenül sír-, hogy "EZ ILYEN! MEG KELL SZOKNI."
Volt egy "kis" pengeváltás velük, de miután beszéltem a gyári képviselővel, mindjárt jobb belátásra tért a szerviz és már rendelték is az új váltót."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
kisza25
félisten
válasz Phobion #10349 üzenetére
Azért remélem egy kis venti cicergés lesz a legnagyobb "horrortörténet" nálam a tiponál...
Azt próbáltad amúgy, hogy maxra tekered a ventit, majd kicsit úgy járatod aztán vissza?[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #10349 üzenetére
Nem tudom, de egyszer csak előkerítették nekem! Mondtam, hogy ha ti impotens faxok vagytok akkor mondjátok meg ki az, aki érdemben tud dönteni. Mert ezt a békát majdnem hatmillióért tuti, hogy nem fogom lenyelni! A zsigulis érában el lehetett hitetni a hülyébbekkel, hogy nem csak, hogy ilyen hangja van a váltónak de egyenesen kívánatos, hogy sírjon kicsit az a hármas.
#10350HussarF
Szerettem bokszolni! Engem csak a megoldás érdekelt és semmi más. Mondjuk, az egész autó egy átok volt, mert tízezer kilométer alatt megkaptam mindent amit a francia rémálmokról addig csak hallottunk.
- 1db motorvezérlő csere (30 kilométer volt a kocsiban)
- 1db üvegtető mechanika+ napvédő roló csere (begyűrte maga alá az egész miskulanciát)
- váltócsere után 1 kuplung szett (eltörött a nyomólap)
- Összes kédergumi csere mert kettéváltak a gumik.
- 2db hátsó lámpa csere kompletten (elolvadt a csatlakozó)
Azt hiszem talán nem volt több hiba az első tízezer kilométeren. Ne kérdezd meg mennyit buktam az autón!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
kisza25
félisten
-
puhos363
tag
válasz Phobion #10647 üzenetére
Egyébként ha én tankolok (elég ritkán fordul elő), akkor minden esetben egy kattanásig szoktam engedni a benzint.
Gigabyte B450, Ryzen 5 2400G, 2*8GB 3000Mhz, MSI RX570 8GB, Seagate Barracuda 2TB Hdd, Kingston 240GB ssd, Fsp Hexa+ 450W, Zalman Z3, Arctic Freezer 12, W10 Home, Philips V243
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #12120 üzenetére
Nem biztos, hogy fékbetét a gond. Lehet, hogy csak beszorult valami kis kavics a porvédő lemez és a tárcsa közé, esetleg a porvédő lemez minimálisan hozzáér a tárcsához. Fel kell emelni, és megforgatni a kereket. Szerintem hallani fogod a bajt.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Phobion #12120 üzenetére
lehet.... de nekem a PuntoGT ezt akkor csinalta, amikor vállas volt a hátsó féktárcsa és a váll éléhez hozzáért a fékbetét éle
ESP-s autok meg a hatsofekkel korrigalgatnak
meg lehet olyan is, hogy a fekpor rakodott le oda tulzottan, es attol nem tud a fekdugattyu rendesen mozogni
a 147-ben meg ez volt a baja
egyik oldalon elkopott a fekbetet ettol, a masikon meg normal volt
ki lett takaritva a feknyereg az odakovesedett retekbol mindket oldalon + uj fekbetetek, + uj fektarcsak.... ennek 4+ eve es azota is jo, a kezifek is egybol megjavulttöbb drón kell ;P
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz Phobion #12125 üzenetére
Sziasztok, rokonom Punto 55 ülésdöntő bowdenje megszakadt. Alsó végét megtaláltuk a belső oldalon, de nem ott engedte el magát. Ha benyúlok, kézzel ki is tudom akasztani és az ülést megdönteni. Értelemszerűen a még hibátlan jobboldal megfigyelése segített ebben.
A képen látható alkatrészt talán lenne jó kivenni és megnézni, hogy mi található alatta. Itt egyébként kihullott egy bowden-véghüvelynek tűnő kis fémcsövecske a szőnyegre, ami gyanús.
Ez egy netes kép, kart felhúzva, a nyíllal jelölt helyen találtam alatta egy csillagcsavart. Kivettem, de utána sem mozdult semmi. Próbáltam benézni lámpával a résen, majd inkább feladtam, mert arra gondoltam, hátha találok valami infót a neten. De még ez sem jött össze.
Valaki látott már ilyet, mi a trükkje? Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen