- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- HTPC (házimozi PC) topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Milyen alaplapot vegyek?
- Androidos tablet topic
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
ph Forradalom vagy csak epizódszerep? Közel egy hetet használtuk az ASUS új notebookját, hogy választ kapjunk a kérdésre.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gismo
addikt
válasz
george11 #396 üzenetére
Egyik havernak van egy ősrégi Hyundai Excell nah az még valami katasztrófális minőségű, összevissza csilingel, aztán ha nagynehezen beindul akkor 5 percig nem nyúlhatsz a gázhoz vagy lefullad... meg ááá szóval az totál KO! nemtom h azzal lehetne-e még tenni vmit?
Ilyen rémsztorikat hallottam énis a német csúcsmodellekről meg úgy általában is hogy egyre szervízigényesebbek, s naggyon gáznak tartom!
Opel fronton a Bertone Coupe-ról és az új OPC-kről mi a véleményed?
Olasz fronton meg például a 147-156GTA-ról? Azok talán már nem annyira szétesősek, bár pont a 147 és 156 az ami elég kényes darabok voltak!
Ha esetleg van infód a Lancia Lybráról az is érdekel, nagyon teccik!
1ébként sztem meg pont azért kuriózum karban tartani 1 szétesősebb autót is, hogy azzal győzhesd le a japán autókat. (itt most főként a gyorsulási versenyekre gondolok, pl egy összkerekes calival tolod le a hondákat bmw-ket a fenébe akkor én azt jobban tudom értékelni mintha 1 mittomén skyline-al tennéd ugyanezt) -
Gismo
addikt
válasz
george11 #398 üzenetére
Én szeretek ilyen gyorsulási versenyekre is kijárni,mert ígyis sokkal jobb mint a semmi!
Hálistennek egyre többen vannak azok akik komolyan veszik a versenyt s jó gépek készülnek és indulnak!
Nekem semmi bajom azokkal a kékledes ablakspricnis müanyagtúnerekkel, mert ugye valahol elkell kezdeni, csak az a gáz ha ott meg is áll a tuningolás, és azt tartja gizdának!
És tutod ezzel a sportléxűrős Astra GSI-s Civic-es kategóriáva llehet becsalogatni az utcáról a nézőket és a versenyző kedvű emberkéket, akik csak kiváncsiságból mennek 1-2 hosszt hogy kiváncsiságukat kielégítve megtudják, hogy milyen időt megy a kocsijuk!
Ha csak sugárhajtású épített drag autók mehetnének a versenyeken akkor asszem sokan halnának éhen a szervező gárdából! Szórakozásnak mindenféleképpen jó! -
-
commanDOS
senior tag
válasz
george11 #402 üzenetére
Na ezzel 1000%-ig egyetértek
énis ígylátom, és a röhögő görcs elkap az ilyen ''tuningcsodák'' láttán én még hozzátenném a krómszínű tükörházat meg a krómszínű műanyag dísztárcsát, mai laól kilátszik a lemezfelni fele
és ezek szoktak arcoskodni, hogy milyen gép van a seggük alatt, közben meg egy izmosabb gyári gép, lazán legyorsulja a lámpánál
Én azt vallom, hogy az a jó gép, mait nem kell tuningolni, mondjuk egy 2.0TS-hoz már nem nyúlnék, kívülről meg bármit raknék egy alfára csak randább lenne, mint a gyári, mert kár hozzányúlni, az úhy szép, ahogyv an, minden más röhelyes.
Nem egészen totyik téma, de valahol idevág.:
Az idióta tuningolós műsorokat is utálom, ahol telerakják az autót tuc-tuc cuccal, raknak bele playstationt meg nyóc lcd-t, leültetik, lepingálják, az egész alatt meg szanaszét van rothadva a kaszni. na az aztán gyönyörű, szintén a vicc kategróiába sorolnám.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)