Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cartmenn

    tag

    válasz viktorhmv #5244 üzenetére

    A facén is talán egy valakinek van meg az indexen is.Nekem tjet van bravoban azokkal szerintem nincs gond --olajfogyasztás előfordul 1-2deci ezresenként,turbó csere,javítás is volt néhányban 200ezer környékén de nem jellemző ez a hiba--én 270ezernél tartok,és nálam 190ezernél volt turbócsere,de van akinél már 370ezernél tart!!! Kettőstömegű hibáról se halottam még.Szerintem a motor váltó ugyanaz mint a bravokban,de feltételezem sok alkatrész stb ugyanaz.A fétengelyeket könnyen fogyaszthatja--ha terhelés alatt remeg a kocsi eleje az lehet a gond.A klíma nem tudom ugyanaz e,de vásárláskor kipróbálni fúj e mindenfelé kellő erővel hideget-meleget főleg ha digitális azokkal van gond a bravonál,( tönkremegy a végállás érzékelés az állító motorban,és tör egy közdarabot--5állítómotor van,ha gond van velük le kell venni az egész műszerfalat 3-4órás meló a bravo furomon van szakértője ha kell,maga a közdarab nem drága csak a motor lehet 15körül--ez a hiba mindenkinél előjön ) Meg odafigyelni a váltójára hogy csendes legyen mindegyik fokozatban mert a benne levő M32 GM váltó (insignia,alfa 159) csapágyas lehet,ez 4-5embernél fordult elő tán a bravok között.De mint írtam nem tudom minden műszaki dolog hasonló e a két típusban.Én mernék venni ,bár a delta nem tetszik :) a lényeg figyelni: motor,váltó,féltengely,klíma-fűtés

Új hozzászólás Aktív témák