Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz footy #5182 üzenetére

    Talán az EGR-DPF az egyik legjelentősebb különbség és a legköltségesebb is, de fórumokon sok egyéb kisebb nyűg is van, ami a 2.0-n nem szokott előjönni, míg az 1.9-2.4-en igen.
    Most egyébként, ha telefonnal mérek zajt, azzal mire mész majd? Hallasz egy halk morajt, de mihez tudod viszonyítani? Ha ugyanazzal a telefonnal megmérnék egy régebbit, amin a gumi is pont ugyanolyan és ugyanúgy kopott, valamint a szél is pont ugyanolyan kint, azzal lehetne valamit kezdeni. De magában semmit nem ér. Ez a 2x olyan hangos dolog is olyan, hogy hogyan mondod egy zajra, hogy ez 2x olyan hangos? Ha hallasz 2 csattanást, akkor meg tudod mondani, hogy az egyik a másikhoz képest másfélszer vagy 5x olyan hangos volt? Azt meg lehet objektívan mérni, hogy mekkora az intenzitása egy hangforrásnak, de hogy azt mennyire hangosnak érzed, az sok mindentől függ, többek között a hang frekvenciájától is. Ha esetleg dB-ben mérve nagyobb is az intenzitása, de eltolták a zaj frekvenciát, még akár halkabbnak is tűnhet.
    Próbálj ki egy ilyet meg egy olyat, de kétlem, hogy számottevő különbséget fogsz észrevenni. Ha igen, az is jöhet még ezer dologból. Lehet egyiknek már kopottabb a futóműve, más a gumi rajta, vagy pótoltak valamit rajta utángyártott alkatrésszel, ami nem olyan, mint az eredeti stb.
    De egyébként utána érdeklődve, azt mondták, hogy 2007-től elhagyták a motorburkolat szigetelését. Viszont a 2.0-val visszatért ez valamilyen formában. Lehet, hogy pont a régebbi lesz tehát a hangosabb.
    Tök8, a lényeg, hogy ki kell próbálni, fórumot olvasva nem fogsz sokkal közelebb kerülni a megoldáshoz.

Új hozzászólás Aktív témák