- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8885 üzenetére
azert turbomotor, direkt befecsi meg a EGR meg katalizator DPF tema boven-boven volt tizensok meg akar huszon+ evvel ezelott is
CR dizel technika is az 1990-s evek vege...
DI benzinmotok is akkortol voltak szeriaban, bar tobbnyire csak szivok
turbomotorok 80-s 90-s evekben siman voltak szinte minden EU-s gyartonal
azota ECU-k sokkal okosabbak lettek, sokkal precizebben tudnak adagolni uzemanyagot, szenzorok is pontosabbak
egy turbomotortol vki elajul, ha literenkent 100loerot tud, mikozben ezelott 25evvel is voltak ilyen autok gyarilag, egy akkoris hokinak szamito 8bit-s ECU-kkal filleres 32kByte-s 27c256-s EPROM IC-ben letarolt sw-l es evekig mentek hiba nelkul
es abban sem volt akkor ehhez kovacsoltdugos technika (bar pl az Audi az S2/RS2-ben azt hasznalt)több drón kell ;P