Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    válasz Micsurin #14194 üzenetére

    T-jet:
    Váltó: Bravonál az M32 csapágyas lehet, a C635 (2010től) a gyártás elején szinkron hibákkal kőzdött (nem vészes, nem is feltétlen kell vele foglalkozni, de hidegben akadhat az 1-2-3), illetve a tetején szivároghat belőle az olaj (ez sem vészes hiba).
    Féltengelyek, leömlő- és turbó repedés.
    Olajfogyasztás (gyűrűk, turbó, szelepszár szimeringek)
    Bravo:
    Motortól függetlenül digitklíma hiba (manuális is el tud romlani, így emiatt én még nem választanám azt, inkább kalkulálnék az esetleges javítással)
    Hátsó féknyergek tizenéves korukra megfáradnak, váltóbowdenek is lehetnek csereérettek (tipikus tőnet, hogy télen befagynak, illetve ilyen "nyúlós" érzés, mikor mozgatod a váltókart), bár ezek nem olyan nagy tételek.
    Méretileg amúgy szerintem nagyon jó a Bravo, nem nagy autó, de elég jó a helykihasználása (pl 400L csomagtér), de pl párom nem szereti vezetni, ő hatalmas hajónak érzi (lol). Korábban régi Swifttel járt, ahhoz képest nyilván nagy.

    .

Új hozzászólás Aktív témák