Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Mini PC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz Micsurin #14194 üzenetére
T-jet:
Váltó: Bravonál az M32 csapágyas lehet, a C635 (2010től) a gyártás elején szinkron hibákkal kőzdött (nem vészes, nem is feltétlen kell vele foglalkozni, de hidegben akadhat az 1-2-3), illetve a tetején szivároghat belőle az olaj (ez sem vészes hiba).
Féltengelyek, leömlő- és turbó repedés.
Olajfogyasztás (gyűrűk, turbó, szelepszár szimeringek)
Bravo:
Motortól függetlenül digitklíma hiba (manuális is el tud romlani, így emiatt én még nem választanám azt, inkább kalkulálnék az esetleges javítással)
Hátsó féknyergek tizenéves korukra megfáradnak, váltóbowdenek is lehetnek csereérettek (tipikus tőnet, hogy télen befagynak, illetve ilyen "nyúlós" érzés, mikor mozgatod a váltókart), bár ezek nem olyan nagy tételek.
Méretileg amúgy szerintem nagyon jó a Bravo, nem nagy autó, de elég jó a helykihasználása (pl 400L csomagtér), de pl párom nem szereti vezetni, ő hatalmas hajónak érzi (lol). Korábban régi Swifttel járt, ahhoz képest nyilván nagy..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen