- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maksifül
senior tag
válasz Sicilian #391 üzenetére
Pár gondolat fogyasztóvédő szemmel, hogy lássuk, mennyire"korrekt" az említett cég.
Nem tudom, milyen igényed volt /csere vagy javítás/, de 3 munkanapon belül kell nyilatkozniuk arról az általad támasztott igény teljesíthető-e? Tehát ha csak 30 nap után tudták megmondani, hogy nem lehet javítani a cuccot, akkor jogszabályt sértettek. Ahogy a "meg kellett várnom a 30 napot" kijelentés is jogi eltévelyedésre ad bizonyítékot, ugyanis évek óta nincs 30 napos javítási határidő. Úgy rendelkezik a jogszabály, hogy törekedni kell arra, hogy a kijavítást, vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzék. Ha olyan vállalási határidőt tolnak elém, ami ennél több, és számomra az elfogadhatatlanul hosszú, akkor nem írom alá. Ha a kötelezett a javítást nem vállalja, vagy a megfelelő határidőn belül azt elvégezni nem tudja, mással megjavíttathatom, és annak a költségét tőlük követelhetem.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós piros pontot NE ide írjátok!