Hirdetés

Aktív témák

  • OddMan

    őstag

    Találtam egy linket az MD2 file formátumról.
    Bővebben: link

    Ez alapján próbálom majd betölteni a file-t meg a BaLinux-tól kapott link segítségével.
    Az MD2 fájlformátum tanulmányozásakor találtam egy ''Using OpenGL commands'' részt.


    struct MD2GLcmds
    {
    float s,t
    int vertex_index;
    }


    Tehát az offsetGLcmds mutatja, hogy a fájl melyik offset címétől kezdődik ez a rész. a numGLcmds mutatja, hogy összesen hány darab hálót találunk. Az első int abszolút értéke a hálóban lévő csúcsok száma. Ha az előjel negatív, akkor GL_TRIANGLE_FAN-t kell használni, ha pozitív, akkor meg GL_TRIANGLE_STRIP-et.
    Azt nem tudom, hogy ezek az adatok elegek-e ahhoz, hogy textúra nélkül megjelenítsem a modellt? Egyelőre se, animálni se textúrázni nem akarok, csak beolvasni a modellt és késsz. Meg azt is tudnom kellene, hogy hány összetartozó csúcsot kell beolvasnom az animáció első képkockájának megjelenítéséhez, mivel az már tartalmazza a modellt valamilyen állásban.
    BaLinux: ha te már írtál ilyen progit, akkor légyszi segíts! Köszke!


    [Szerkesztve]

    ''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''

Aktív témák