Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kezdő vagyok

    őstag

    válasz PuMbA #50098 üzenetére

    Köszönöm a segítséget!
    Eddig egyébként egy LABTEC Pulse 386-om volt,nem tudom,ez jónak számított-e.

  • banderasz77

    addikt

    válasz PuMbA #50098 üzenetére

    Egy kis segítség neked, illetve az itt érdeklődőknek.

    Ma megérkezett a kis Edifier R980T. Sokat vaciláltam, hogy 2.1 vagy soundbar legyen, de az akció és az ajánlások miatt gondoltam mindenképp kipróbálom. Azért ezt, mert a mérete miatt is ez megfelelő.

    Zenész és hifi/házimozi technika pályafutásomat most nem írnám le, mert lényegtelen is, de a véleményemet megosztom veletek.

    Beüzemelésnél lényeges lehet, hogy nálam egy zavarszűrős, elég bivaly hálózati elosztó szolgál, ami jó alap az ilyen eszközöknek. A gépre a csomagban található (enyhén aranyozott jellegű mini jack/rca kábelt használtam (nincs itthon jobb). A két hangfal összekötésére pedig hanyagoltam a csomagolt cérnametéltet és egy igen magas minőségű 2x2,5 mm2 SP OFC (silver plated oxigen free copper) vezetéket használtam kb 1,8m hosszú, mert volt itthon. Asszem most olyan 8000Ft/m áron adják.

    Az első benyomások is jól indultak, de azért érezhető volt egy kis dobozhang, nyersesség, nem voltak a helyükön a hangszerek, kicsit kusza volt ezek pozícionálása és zavarba jött valahol a közép/magas hangok találkozásánál, nem volt helyén a ritmika és a pontosság, volt egy kis katyvasz. De ne felejtsük el, hogy ezek még kb. 2 perce mennek.

    A pedigré viszont érződött az első pillanattól kezdve, benne van valami kis kifinomultság, selymesség, levegősség, dinamika csak olyan, mint egy kapkodó kisgyerek.

    Ez után jött az IsoTek bejárató lemeze, gondolom itt már sokan hallottak róla és magasabb körökben is kötelezően használják.