Sokat fogyaszt az új NVIDIA driver

Mármint CPU-időből: egyes esetekben akár 10% feletti terhelést is produkálhat az 531.18-as verzió.

Hirdetés

Úgy tűnik, hogy mostanában a hibás VGA-illesztőprogramok korát éljük, a délelőtti AMD-s eset után ugyanis egy frissebb információ került elő, mely pedig egy, az NVIDIA február 28-án kiadott, 531.18-as verziószámot viselő Game Ready Driverével kapcsolatos problémáról szól. A hírek szerint ez bizonyos esetekben (rendszerint valamilyen játékból történő kilépés vagy a játékszerverre való bejelentkezés után) 10 százalék feletti processzorterhelést produkál, leginkább a használati- és diagnosztikai adatokat gyűjtő telemetria modul „túlműködésének” köszönhetően.

A jelenséget az NVIDIA is felvette a megoldandó problémák közé, de egyelőre nem tudni, mikor jelenik meg az ezt magával hozó újabb illesztőprogram-verzió. Mindenesetre ha zavarónak találjuk, a korábbi driverre visszatéréssel orvosolható a probléma

Hirdetés

A tökéletes házimozi rendszer összeállítása: TV, hang és kiegészítők

PR A tökéletes házimozi rendszer kialakítása izgalmas, ugyanakkor összetett feladat, amely megannyi döntést követel. Az optimális élmény érdekében hangsúlyos figyelembe venni a különböző házimozi berendezések jellemzőit és előnyeit.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés