Tameem Antoniades (az egyik alapító) a GamesIndustry-nak adott interjúban arról beszélt, hogy a mostani cg-technológiát roppant gyengén használják ki a fejlesztők. Szerinte a játékosok szimplán hozzászoktak az érzelmeket nem megjelenítő, gyenge rendezésű átvezetőkhöz - éppen ezért használnak ezekből egyre kevesebbet a fejlesztők. Lehetne azonban mindezt másképpen is csinálni.
Az úriember szerint a Heavenly Sword animációiban már lehetett látni, mire képes a csapat ("A mozis Beowulf-nál jobban jelenítettük meg az érzelmeket, kevesebb pénz elköltésével..."), és a jövőben a következő fejlesztéssel egy újabb lépést tesznek majd az izgalmas, érzelemdús mozifilmek irányába. Csak nagyon halkan jegyezzük meg, hogy a csapat nincs egyedül, hiszen a Kojima Productions is előszeretettel használ játékaiban mozifilmeket megszégyenítő átvezetőket.
Ninja Theory: Filmek és játékok
- Írta: Gamer365
- Forrás: PROHARDVER!

Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Megmondták, hogy miért nem kapkodunk új okostelefon után
- Gyúrósok ide!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Kés topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...