DCMM blog: kipróbáltuk az NVIDIA Shield Tabletet

A gyártó standja körül a színpadon óriási volt az őrület, a műsor részeként ugyanis épp ajándékokat dobáltak a tömegbe, amelyek közt még VGA is akadt. Persze ennek volt pozitívuma is: valamivel kevesebben legyeskedtek a kiállított Shield Tabletek körül, így könnyebb volt odaférkőzni.


[+]

A gyártó egyébként majd egy hónappal ezelőtt mutatta be új Shield masináját, vagyis kézikonzolját, ami tulajdonképpen az első generációtól jelentősen különbözött abban, hogy nem egy hagyományos értelemben vett mobil konzolt építettek, hanem egy játékos táblagépet kreáltak, amit kontrollerrel párosítottak.


[+]

Sajnos a masinák állványhoz voltak rögzítve, azaz egyiket sem lehetett kézbe venni, így arról nem tudunk nyilatkozni, hogy milyen az anyagminőség vagy éppen a felépítés.


[+]

Ugyanakkor több játékot is ki lehetett próbálni, melyek mindegyike döcögés nélkül futott a kiállított gépeken, mi viszont a Trine 2-t vettük alaposabban szemügyre, ami rettentő gyorsan betöltött, és nem várt szépségű grafikával ajándékozott meg bennünket.


[+]

A látványvilágból kivette a részét a fényerős és jó látószögű, látszólag magas kontrasztarányú érintőkijelző is. Utóbbi pontosságát nem kellett tesztelnünk játékok alatt (az operációs rendszer alatt nem volt rá panasz), hiszen a mellékelt kontroller épp a tapogatást helyettesítette, és valóban konzolhoz hasonló élményt nyújtott, mindemellett gyors és pontos irányíthatóságot tett lehetővé.

Stábunk utazását a kölni Gamescomra és a tudósítást a DCMM-ről az ASUS Republic of Gamers támogatja.

Előzmények