VGA-variációk a középkategóriában

Hirdetés

OpenGL és DirectX 9 sebesség

A megatextúrákkal dolgozó Quake Warsban felemás eredményeket kaptunk. A Radeon HD 3850-et nem különösebben izgatta, hogy mennyi memória van mellébiggyesztve, bár érdekes, hogy élsimítással kisebb volt az 512 MB-os előnye. A GeForce 8800 GT az élsimítás bekapcsolása után összeroppant a feladat súlya alatt, a sor végére érkezett be, ez főleg 1280x1024-es felbontástól vált érzékelhetővé. A GeForce 8800 GS FSAA nélkül picit lassabb volt a HD 3850-nél is, viszont élsimítással hajszálnyival a 256 MB-os 8800 GT előtt végzett.

A HL2 Episode 2-es eredmények is érdekesen alakultak; a GeForce 8800 GT szépen állta a sarat egészen addig, amíg élsimítás mellett 1600x1200-as felbontást nem használtunk, ott gyakorlatilag összerogyott. A 8800 GS ebben a játékban kiegyensúlyozottan szerepelt, és ez elmondható a HD 3850-ről is, a több memória esetében semmit sem ért.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények