Hirdetés
DirectX 10 sebesség
A következő két (UE3-ra alapozó) játék nem támogatja a tradicionális élsimítást (FSAA), ezért a 256 MB-os GeForce 8800 GT fellélegezhetett. UT3 alatt alig volt lassabb az 512 MB-os verziónál, míg Bioshockban már grafikonon látható a lassulás, de még mindig nem érezhető. A 8800 GS mindkétszer a 256-os GT mögött végzett, de nincs miért szégyenkeznie. A Radeon HD 3850 itt sem profitált a dupla méretű memóriából.
Crysis alatt kicsit másképpen alakultak az eredmények. A 8800 GT 256 MB memóriával igencsak lecsúszott, high és very high beállítás mellett a Radeon HD 3870-hez hasonlóan játszhatatlan képkocka/másodperc sebességet nyújtott. Ezen a kártyán a textúrák minőségét érdemes lejjebb venni, és akkor más beállítások maradhatnak high/very high állásban. A 8800 GS kiegyensúlyozottabban szerepelt, mint a 256 MB-os GT, éppen olyan gyors volt, mint a HD 3870. Amin meglepődtünk, az az, hogy a 3850-re a memória mérete ezúttal sem volt hatással.
A World in Conflict tényleg betett a 256 MB-os GT-nek, az összes beállításban az utolsó helyre futott be, élsimítás használata mellett egy ilyen kaliberű kártyától az 5–6 fps-es eredmény nevetséges. Ezzel szemben a 8800 GS egészen jól szerepelt, mindhárom beállításnál a Radeon HD 3870 mögött érkezett célba. És végre a Radeon HD 3850 eredményein is látszott, hogy 256 vagy 512 MB memóriával szerelt változatról van szó, bár esetében még mindig jóval kisebb a differencia, mint a 8800 GT-n.
A Gears of War szintén kedvezett a több memóriájú videokártyáknak, bár ezúttal a 8800 GT megelőzte a 8800 GS-t.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!