Hirdetés
Tesztek I.
Forrás: PhysXInfo.com
A Mirror’s Edge-ben rendkívül jó eredmények születtek. Ahogy a videóban látható, az alkalmazott effektek is látványosak, és kifejezetten illenek a környezetbe. A fizikai számításokra dedikált GeForce gyorsító a sebesség tekintetében sokat jelent, de a játék gépigénye még bekapcsolt PhysX és aktív élsimítás mellett sem nevezhető magasnak, így egy átlagos teljesítményű grafikus processzor elég a program futtatásához.
Forrás: PhysXInfo.com
A Batman: Arkham Asylum eredményei gyakorlatilag a Mirror’s Edge-ben látott sorrendet másolják le, ám fontos megjegyezni, hogy a gépigény érezhetően nagyobb. Ebből kifolyólag érdemes elgondolkodni egy fizikai számításokra dedikált GeForce kártyán, hiszen a várt hatás biztosan nem marad el. Maga a PhysX gyorsítás egy normal és egy high opcióval is rendelkezik, így kevésbé izmos számítógép esetén nem kell teljesen lemondani a vizuális előnyökről, ettől függetlenül az – egyébként mesterien kivitelezett – effektek kevésbé látványosak, sőt az egyes, komoly erőforrásigénnyel rendelkező eljárások (például: talaj menti köd) ki is kapcsolnak.
Forrás: PhysXInfo.com
Kezdeti lelkesedésünk a Cryostasis alatt alábbhagyott. Bár a játék szép számmal tartogat PhysX effekteket, a minőségük valahogy nem meggyőző, sőt helyenként jobban tetszett a gyorsítás nélkül alkalmazott megoldás. Itt gyakorlatilag elmondható, hogy maga a technológia nem sokat ér igényes kivitelezés és kreativitás nélkül. A mért teljesítmény is elszomorító. A játék iszonyatosan gépigényes, és a fizikára kijelölt társkártya nagyobb felbontás mellett már nem tud sokat segíteni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!