- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Amazon Kindle
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tokman
csendes tag
válasz Carasc0 #47191 üzenetére
Az összes új egységet hozzák magasabb ligákban , mert NAGYON jók (sőt egyesek szerint túl jók) csak micro igényesek. Érdemes megnézni twitch.tvn egy két streamert egyébként. Liberator meg szuper op szerintem nerfelni is fogják, gyakorlatilag minden matchupba hozza a terran még mirrorban is.
+ distruptort jobb ha macrózni szeretnél és védekezni, üldőzésre/támadásra nem annyira alkalmas.
Ja még egy akinek brutal fokozat nehézséget jelent coopba hozza vorazunt. Mass dark templart shadowfury fejlesztéssel szinte már komikusan op.
[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
válasz Tokman #47201 üzenetére
Meg a csatatérre ledobott Dark Pylon se rossz dolog, ellenben a coop partnernek érdemes rámennie légi egységekre / távolságira, mert a dt-k rengeteg nyersanyagot elvisznek, hiába tudod automatikusan szedni a gázt.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok, tudja valaki hogyan lehet spawnolni a parancsnokokat coop misszioba? Tobbszor lattam, hogy kerrigant elohivtak de en nemtudom pl. Artanist. Vagy csak kerrigant lehet?
-
Ahhoz képest, hogy látatlanban még kissé kedvetlenül fogadtam, ha Protoss kampány zárja a szériát, mert nem igazán szívleltem őket az alapján, amit az SC2 első két részében láttam belőlük (az SC1-el pedig nem játszottam, de a tömörített történetet elolvastam el egy WiKi-n, mikor megjelent az SC2-WL + a WL telepítése közben is átfutottam a mellékelt kis összegzést az előzményekről...), így a végére egész korrektre kerekítették ki őket a szemeben és szépen összehozták magát a bejezést is (SPOILER: és végül is a kedvenc karakterem, Karrigan zárta le a történetet a maga módján, nem egy Protoss hős...). Sokkal jobb befejezést kaptam, mint amit személy szerint a Blizzard-tól reméltem (akár mennyiségre, vagy "lelki minőségre"), és szerintem összességében is korrekt a dolog (vagy mondhatnám akár azt is, hogy egyetértek azzal a kis szöveggel, amit a játékmenü ír ki, mielőtt az utolsó mondatban megköszöni, hogy játszottam).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Archanon
őstag
Emberek... ez a játék... epilógus... ez a sztori... zseniális. Kész, kiütött. Jöhet a pihi.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
föccer
nagyúr
válasz Mister_X #47208 üzenetére
Én azt röhögtem valamelyik nap, hogy oxox-al 2v2-t játszottunk és vagy 5 meccsen keresztül volt az, hogy ő Z, és T, úgy, hogy mind a ketten randommal játszottunk. Mennyi is ennek a valószínűsége? 0,001531%, ha jól számolom? 0,0141%, ha csak azt vesszük, hogy mind az 5 alkalommal ugyan azt kapjuk mind a ketten (eltekintve attől, hogy az első felállás ZT)
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
anddrew
tag
ezzel a billel lehet normálisan játszani?
π
-
YM
senior tag
Most vittem végig a Wings of Liberty-t, meg kell hagynom, Blizzard nagyot alkotott, méltó lett a folytatásra az utód
Utolsó küldetés: 5000+kill 35 units lost -
Egon
nagyúr
válasz föccer #47168 üzenetére
Ízlések és pofonok. Szerintem ez a legrosszabb kampány a 3 közül (nekem speciel a HotS jött be a legjobban). Kb. a felénél tartok, ennyi játék alapján mondom ezt a véleményt.
Jah, nem vagyok nagy játékos, nem multizom, normal-on játszom, és eléggé utálom, ha szivatnak (meg az időlimites pályákat is). Eddig (az SC1-et is beleértve) nem okozott különösebb problémát a kampány (annyira béna azért nem vagyok).
De hogy legközelebb hatszor is meggondolom, hogy egy fillért is kiadjak Blizzard termékekre, az hótziher. Úgy látom, már ők sem a régiek. Már az is nevetséges, hogy egy sok-sok évvel ezelőtt megjelent program csak most lett kampány szempontjából teljes. Aztán ott van az ötletek hiánya: "nosza hozzuk vissza a Guardian-t meg a Dragont, ha már mást nem tudunk kitalálni!" LOL. Ezért kellene rajongani?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
Igen, én is bírom a csajszit, de leginkább a kampány felépítése miatt szerettem a legjobban a középső részt, persze ebben Kerrigan szerepe (és megvalósítása) igen nagy részt tesz ki.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
hash99
senior tag
Az gáz hogy számomra annyira nem jött be a protoss kampány hogy 4 pálya után abbahagytam és csak multizok?
WOL-t és HOTS -ot élvezettel nyomtam végig. Persze lehet csak én öregedtem túl sokat mire kijött a LOTV.
-
Egon
nagyúr
válasz hash99 #47217 üzenetére
Nocsak, nocsak... Ezek szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel.
Én egy picit tovább bírtam, de tegnap nagyon felhúztam magam a 9. (a Whispers of Oblivion küldetéseket is beleszámítva a 12.) pályán."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz Bad Pritt #47219 üzenetére
Tök jó, hogy max. immortal-t tudok csinálni, no meg már van egyszem repülő egység is (persze a leggagyibb), az ellen meg csatahajóval és kolosszussal jön, egyre nagyobb hullámokban.
Mondjuk lehet hogy nem kellett volna az elején levernem (minden egyes alkalommal) a bónusz küldetést jelentő nagy hajót: elképzelhető hogy utána durvul el a helyzet.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
BeLucZ
addikt
válasz hash99 #47217 üzenetére
Én meg kell, hogy cáfoljalak benneteket, mert nekem meg pont a lotv jön be a legjobban szerintem nagyon minőségi lett a kampány ,beleértve a pályákat, küldiket meg az átvezető videókat is! szerintem itt eléggé nagy szerepet játszik a fajszimpátia is, nekem pl protoss a kedvencem, azzal szeretek legjobban nyomulni és vszinüleg ezért is jön be a legjobban, hotsot a negyedik pálya után letettem, mert eluntam az agyamat.
wolt végigtoltam az közepesen tetszett
más: eszméletlenül zavaró, hogy nincs multi gpu támogatás a játékban, így mivel hogy a kampánynak jóval nagyobb az igénye, 1 db 580-al van hogy 28 fpsre is leesik a játék max grafon hull hdban
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Ja igen, ez fasza volt.
A warp prism-et nem érdemes bántani, max az utolsó lock aktiválása után. Amúgy annyira nem éreztem nehéznek, kampányban amúgyis telerakom a bázisaimat tornyokkal meg pajzstöltőkkel, azon meg nagyon semmi nem megy át. Ami ezen a pályán idegesített, hogy folyton visszafoglalgatták a lockokat, úgyhogy proxy pylonokat dobáltam szinte az egész térképre, hogy midnenhova tudjak egységeket lekérni, így működött. Visszagondolva brutalon szerintem majd az 1L jelűt foglalom el legkésőbb, messze van a többitől, ahol a sereg(ek)et mozgattam és folyton visszafoglalták.Amúgy a dragoon nagy csalódás, az 1-ben gyors volt, agilis (asszem gyorsabb, mint az alap zealot), itt meg lassú és nagydarab, szóval mire fejfejlődik 5-6 darab, az iszonyat sok idő, nem éri meg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Egon
nagyúr
válasz Bad Pritt #47222 üzenetére
Annyi tornyot raktam a bázishoz a bejárathoz amennyi kifért (kb. volt 10 foton, meg vagy féltucat abból az újfajta nagyobb toronyból), mindehhez volt 2 pajzstöltő plusz pár dark templar meg dragon, mégis szétszedték apránként (amikor egyszerre jött mindkét ellenfél). Szóval ez nem jött be, kétszer is próbáltam (másodjára azonnal elfoglaltam a lenti bázishelyet, hogy sok-sok pénzem legyen).
Ismétlem, lehet hogy nő a támadások intenzitása a bónusz küldetés letudása után.
Az meg a másik rendkívül idegesítő dolog volt, hogy folyamatosan visszafoglalták a lockokat. Az se nyugtatott meg, hogy az egyetlen ütős egység (dark templar) sem túl jól használható: a terran azonnal derít, ráadásul tele van ütős légi egységekkel.
Lehet hogy megpróbálok csinálni egy rohadt nagy sereget iszonyú gyorsan, és letúrom a protoss bázist a g*cibe, hátha úgy nem jön annyi támadás a bázis ellen. De valószínűbb, hogy egy darabig hagyom a 'csába az egészet. Az első két résszel sosem éreztem így, úgyhogy lehet hogy én is öregszem...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Carasc0
őstag
A szóban forgó pályát milyen nehézségi fokozaton viszed/vitted?
Abból kiindulva, hogy én a Lotv campaign összes pályáját elvittem a Casual kivételével az összes nehézségi fokozaton, sztem a legnehezebb campaign a 3 közül. A szóban forgó pálya tényleg genya, mert számtalanszor fordult elő, hogy mire már csak az utolsó bisz-baszt kellett felszabadítani, pont addigra ért oda valamelyikhez egy másik sereg. A pályaszerkesztők gondoltak arra is, amely ellentmond az én egyik taktikámmal, miszerint elsőként megpróbálom elpusztítani az ellenfél bázisát, hogy ne tudjon egyáltalán ellenfelet termelni. Na ez a legtöbb pályán a Lotv-ba nem volt lehetséges, mert annyira erős volt a bázis védelme, hogy inkább koncentráltam a feladatra.
Továbbá a legtöbb pálya úgy van elkészítve, hogy nem lehet nagyon portyázni, mert a nyersanyagmennyiségek is időzítve vannak, szóval ész nélkül nem lehet minden pályán harcolgatni összevissza.
Szerintem az a böszme új torony, az energiatöltőkkel sem nagyon erős, mert lehet hogy erőset lő, de nagyon lassan töltődik újra, és szerintem viszonylag hamar kilőhető.
HáGé:Én végig dragoon-t vittem, de inkább void rusholtam.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Bad Pritt
nagyúr
Akkor nem tudom. Én azért annyival nem éreztem nehezebbnek azt a pályát (a terrazine ködös sokkal genyább volt szerintem). Viszont az is igaz, hogy az volt az egyetlen pálya, ahol mikrózni kellett a tornyokat, hogy a nagyok ne a kis szmötyiket lövöldözzék, hanem a mecheket, ha lehet, a kicsiket meg lecsipegették a fotonágyúk.
(#47224) Carasc0: Egy darabig én is, meg kipróbáltam az adeptet is, de nálam messze a stalker vált be legjobban, főleg ezzel a blink utáni pajzstöltős képességével. Ez volt az egyetlen olyan egységtípus, ahol számomra egyértelmű, melyiket kell használni, a többinél azért voltak gondjaim a választásnál.
Amúgy nem vittem még végig a protoss kampányt, de elég ambivalens érzéseim vannak mindhárommal kapcsolatban, nem tudnék egyértelműen legjobbat mondani. Mind a háromban volt, ami idegesített, elsősorban a sztoriban (Raynor naivitása, Kerrigan arroganciája és Artanis idealizmusa), de mindháromnak van egy pokolian erős alaptémája, ami emel a hangulaton, a Wings of Liberty spacecowboy hangulata 5 év után sem lett kevésbé ütős, Kerrigan kegyetlen bosszúhadjáratát még egy fokkal jobban megírták, aztán a protoss kampány ezzel a végítéletbe oltott Battlestar Galactica utánérzéssel, meg a totális háború érzésével ütött hatalmasat.
Ami miatt mindenképpen a protosst tartom a legjobbnak, az egyrészt az epic faktor, amire nagyon rájátszanak a készítők, meg hogy végre tényleges párbeszédeket lehet kialakítani a társainkkal, nem csak 4-5 egymás után rakott mondat egy-egy beszélgetés és néha tényleg érdekes dolgokról van szó, mint például mikor Artanis és Rohana vitatkoztak arról, hogy a történelmet miként kell nézni, abból a szempontból, ahogy megélték a résztvevő személyek, vagy a következményeik alapján. Viszont a játékmenet és a pályák szempontjából egyértelműen visszafejlődött a játék, alig van a "Pusztíts el 3-4-5 darabot ebből! Bónusz: pusztíts el 3-4-5 darabot abból!" típusú küldetéseken kívül más, meg persze itt is vannak azért időre menő küldetések, épp csak a számláló nincs kiírva.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Egon
nagyúr
válasz Carasc0 #47224 üzenetére
Normal-on, szóval nem valami überbrutál nehézségi szinten (általában ezen a fokozaton játszom mindenben). Ezért is bosszant, hogy nehéznek érzem (pontosabban, ahogy fentebb írtam, nem szeretem ha szivatnak).
Az új torony valóban igen lassan lő, plusz az sem túl jó hogy nagyobb helyet foglal mint a foton, de a hatótávja kárpótol (nem kell feltétlenül külön védelem a csatahajók és társaik ellen).
Ha tudnék csatahajót csinálni, 20 perc után letúrnám az összes bázist a francba, és csak a térkép széle tudna megállítani. Ha én nem tudok csatahajót építeni, ő se tudjon."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Carasc0
őstag
válasz Bad Pritt #47225 üzenetére
Én a "pusztítsd el X-Y" típusú pályákat szeretem a legjobban, főleg azokat amelyek nem megy időre. Én alapból nem készítenék stratégiába olyan pályát ahol még az idő is számít. Tudom hogy egy plusz tényező, amely kihat az ember stratégiai képességének fejlesztésére, de inkább bosszantó tud lenni.
Az olyan pályákat meg egyenesen elfogadhatatlannak tartok, ahol kapok 1-2 embert és menjek végig egy pályaszakaszon, ahol közben akadályokba ütközök, de közbe érjek oda valahova időre, de azért védjem meg az árnyékomat is, de az ne böfizzen arra meg a stb stb...
De persze ez magánvélemény, mindenkinek más jön be. Én azt mondom hogy legyen csak "pusztítsd el X-Y" pályák de azokon az AI minél jobban játszon.
A story-kat nem veszem annyira a szívemre. Megnézem, meghallgatom elfogadom. Egyik fajnál sem tudnék storykritikát mondani. Ami a legjobban megfogott, hogy mind3 faj story-ja lényegében Raynor és Sarah kapcsolatának alakulását környékezi. Epilógus végén pont ezen bólogattam hogy IGEN IGEN ezt a befejezést vártam, ez így lesz kerek. Szóval sztem minden oké a story-kban.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
Mister_X
nagyúr
válasz Bad Pritt #47222 üzenetére
Dragoon ellen szól az is, hogy a Zealotok (Centuriont preferálom) nem tudnak kiugorni mögülük a nagyobb range miatt, ez kiváltaképp akkor idegesítő, amikor Moebius ellen van a küldetés. Blinkstalker meg OP, hogy blink után tölti a pajzsát, hiába gyengébb, mint a Dragoon.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Egon
nagyúr
válasz Carasc0 #47227 üzenetére
+1.
No, letudtam ezt a pályát. Egyszer sem foglalták vissza a lock-okat... Gyorsan megcsináltam a 2. bázist, aztán leraktam valamivel több fotont és kétszer annyi pajzstöltőt mint korábban, előrébb raktam a dark templar-os előretolt bázisvédelmet a protoss ellenfél irányában (egy szűk helyre, ahol elakadtak bennük és a templarjaim jól meggyingyálták az ellent), aztán legyártottam egy bő tucat (14 db) főnikszet (én állat, el is felejtettem, hogy milyen hasznos a gravitációs sugaruk... ), egy tucat dark templar-t, meg egy tucat távolsági egységet (7 immortal-t meg 5 dragoon-t), és letúrtam a protoss bázist (alig volt 4-5 egység veszteségem, pedig nem is mikróztam különösebben - gondolom nehezebb fokozaton nem ment volna ilyen könnyen). Ezután pótoltam a veszteségen, és kb. ugyanilyen sereggel nekiestem a Terran félnek is (az már nem ment ilyen simán: elakadtam egy szűk átjáróban, és a tankjai meg a légi egységei csúnyán meggyingyáltak: a végére csak 4 db dark templar meg 5 immortal maradt (utóbbiból azt a verziót viszem, amely tud lőni sugarat a légi egységekre is).
A töküres pályán már nem volt nehéz dolgom...Szerk: a következő küldetés jól indul: Kerrigan-t (is) viszem, egyedül is szétkúr mindent...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Carasc0 #47227 üzenetére
Valóban nem vagyunk egyformák, imádom a kommandós missziókat. A kedvencem (nem csak ebben a játékban, úgy összességében minden játék kommandós küldijei közül), mikor a HotS kampány során a menekülő protoss hajó legénységét kellett kiirtani úgy, hogy csak a foglyodból kirobbanó lárvával kezdtél. Tiszta Alien feelingje volt.
Btw azzal a hajóval a mai napig nem tudni, mi történt, miután átvettük az uralmat, úgy is ért véget, hogy "várunk a parancsra", lehetne hozzájuk valami sztori majd...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mister_X
nagyúr
válasz Bad Pritt #47230 üzenetére
Eléggé spoileres...
Én azt vártam volna, hogy az a haj berobog Shakurasra és feldobja a kedélyeket, épp az lett volna a nyerő, ha Amon seregei helyett ők futnak be. Talán az egyik DLC Niadráé lesz. "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Carasc0
őstag
S egyben a legkönnyebb campaign. Azt sem tudom mi az a mikro-macro meg semmi hotkey-t nem használok, így merem állítani hogy brutal fokozaton sem erőltettem meg magam Hots-ba. Nekem pl. a Hots tetszett a legkevésbé, de a story viszont aranyos. Viszont kevés pálya, meg mondom sajnos könnyűek.
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
válasz BeLucZ #47221 üzenetére
Ez szerintem inkább CPU probléma. Nekem 290X-el sem volt meg a stabil 60fps, mikor sok minden mocorgott egyszerre a képernyőn. (Nevetséges, de ez van...)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
ÁdiBá
addikt
Sziasztok. Az új LOTV játékból, illetve a javításokból hiányzik a Challange?
Nem tudom hol lehet elindítani... egyszerűen nem találom.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
BeLucZ
addikt
válasz janos666 #47236 üzenetére
nem cpu probléma, ismerem elég jól az enginet már, vannak gpu limites részek bőséggel a kampányban, főleg ha tele van köddel meg post process részekkel, elkélne a SLI ereje maxon, de sajna nincs támogatva, több fórumon is olvastam róla, kár érte
cpu limit inkább multiban érezhető, de ott nem szokott gond lenni, kampány meg a multi sok esetben eltér grafikában előbbi javára, eleve ugye a cinematic render átvezetők is nagyon szépek és látványosak de eszik is a vasat rendesen meg a mapok is mások, szebbek, kidolgozottabbak, ott más a lényeg ugye és hát 1 db 580 kevéske maxon...
-
BeLucZ
addikt
válasz adrian360 #47242 üzenetére
rosszul fogalmaztam, a hots megjelenése előtt mindakettőn jól ment, igaz nvidián mindig is jobban ment, de amikor megjelent a hots és megkapta a motor a tupirozást, onnantól kezdve az amdken kimondottan pocsékul megy a játék arányaiban
nem biztos hogy jól emlékszem, de amikor megkapta a wol a 2.0-ás patchet, azóta van szarság és a hots kb akkor jelent meg, picivel utána, gyakorlatilag anno ezért cseréltem le a 7970-est
[ Szerkesztve ]
-
föccer
nagyúr
Normalon ez a pálya is elég könnyűnek számít, bár ez erősen szubjektív. A legtöbb pálya úgy van kialakítva, hogy az aktuálisan új egységeket kelljen használni, és általában nem a massoljunk valamit és daráljunk le mindent stratégiáról szól. Bár éppen az említett torony foglalós, megtartós pálya az pont erről szól. Felépítesz 6-7 perc alatt egy korrekt sereget és azzal pillanat alatt végiggyalogolsz az összes objektíven és nyertél. Használni kell az anyahajó képességeit, folyamatosan építeni a gazdaságot, hozni az unitokat és sima liba ez a pálya is, semmi nehézség nincs benne.
Egyébként a LotV kapmány pont a vége felé kezd nagyon élvezetes lenni, szóval érdemes végig játszani, mindenképpen.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
nepszter1
addikt
Hali keresek egy arcade játékot a nevét sajnos nem tudom hotsban játszottam vele sokat. A lényeg hogy az elején kiválasztod melyik fajjal akarsz lenni utána pedig egy tornához hasonlóan játszotok . Egy adott területen kapsz sereget az ellenfél is és egymásnak estek ..
-
Bad Pritt
nagyúr
Na sikerült végigvinni, a prológ utolsó pályája az agyamra ment, de aztán rájöttem a dolgokra.
Van valami elfogadott vagy hivatalos teória arról, hogy Kerrigan hogyan és miért tért vissza emberi formájába, vagy csak fogadjuk el, hogy akkora hatalma lett, hogy képes alakot változtatni, mint mondjuk Narud?
Amúgy ami a következő játékok alapja lehet szerintem, az a végső képsorok során elhintett "új bolygókon jelent meg az élet és a tudósok nem érti, hogy lehetséges" szál. Máskülönben miért tették volna bele, abszolút nem illett a többihez.A töltőképernyők elérhetőek valahol a játék könyvtárán belül jpeg formátumban? Néhány iszonyat jól nézett ki, simán háttérképgyanús.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
BeLucZ
addikt
szerintetek egy gtx 960-al jelentősen jobban menne a lotv kampány mint egy gtx 580-al?
1920x1200 AA on és extreme séma + ultra textura
magyarán totál max grafikán az adott felbontáson, csak azért kérdem hogy megéri e beszereznem.
azt tudom hogy a kepleres geforceokon sokkal jobban megy a game, mint a fermin, ezért reménykedem benne hogy a maxwelles gpukon még jobban mehet, akinek van 960-a, kérem írja meg a tapasztalait, köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen