Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanki

    addikt

    Múlt héten készen lett a hátsó sárvédők javítása (jobb javító íves csere volt, bal pedig csak bele kellett javítani), illetve alvázvédőzés, ezzel 1 darabig nem lesz probléma.
    A küszöbök is le lettek szedve, szerencsére csak 1 foltban volt minimális felületi rozsda, pedig mindenki mondta, hogy ne szedjük le, mert biztos lerohadt már az egész, hát nem. :B

    További dolgok:
    Beszereztem 1 új csappantyút: a cseréről sajnos videót nem találtam, egyedüli részletes leírás Astra H-ról van az Opel Műhelyes oldalon. Ez a leírás G Astra esetében mennyire használható? Van olyan lépés, ami más lenne?
    Illetve, ha már cserélem majd a csappantyút, akkor melyik megoldással lehetne a motort tehermentesíteni a legegyszerűbben? Olvastam izzórákötésről, ellenállás bekötésről illetve különböző elektronikákról. :F

    A kiegyenlítő tartályon van min/max jelölés? Lehet én vagyok vak de nem találtam rajta, egyedül egy Kalt/Cold feliratot. Jelenleg ennyi cucc van a tartályban. Belülről pedig ilyen. Ha ehhez után kellene tölteni, akkor elvileg a piros színű kell (G12?), ugye - Z14XEP? Ez a honlap azt írja, illetve a kauffer is pirosból hozza a legtöbbet + 2 lila. Idén mérettem a fagyállót, olyan -32 fok körüli.

Új hozzászólás Aktív témák