- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Gaming notebook topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jofi81
őstag
Feleségem elvitte az autót lemosatni, ahol a magasnyomásúval lekapták az Astra felirat felét. Vettem másikat a bontóban. A kérdésem az lenne, hogy mivel ragasszam fel? Pillanatragasztó, FBS, valami más?
-
Tikakukac
titán
válasz Jofi81 #84101 üzenetére
Semmi hülyeséget ne, mert több bajt tud okozni, mint hasznot. Nálunk sárfogó lett szilózva, egy darabon a festéket meg is zabálta.
pölö ez jó. De dobj nekik mailt vagy telefont. Kegyetlen profi a hely, olyan motyókat kapni náluk hajamat leraktam tavaly.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pvt.peter
őstag
A mai naptol Opel Vectra C tulaj lettem
Majd holnap irok a mai tapasztalatokrol.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
8th
addikt
Üdv. Az E Kadett karosszériákkal képben van itt valaki? A konkrét kérdésem az lenne, hogy az öt ajtós 1.4i és a szintén öt ajtós 2.0 16v GSI karosszériája azonos-e. Találtam egy szinte gyári állapotban megőrzött 1.4i-t amin csak minimális lakatos munka lenne. Azt elbontanám és a kilakatolt karosszériáját felhasználva kasznit cserélnék a GSI-n. Azonos évjáratú a két autó fél év eltéréssel a donor javára. Esetleg valakinek tipp, hogy hol tudnék ennek pontosan utána nézni? Köszi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
KrAt
veterán
Annyi a különbség, hogy a kisblokknak más a motortartója, mint a nagyblokknak, az motorral együtt csere, de a kasztnin a felfogatás ugyanaz.
GSi ülések 1:1ben kompatibilisek, műszerfalnál kell a csatit cserélni, meg középen a visszajelző-pikogrammok nincsenek a sima verzióban. -
8th
addikt
1:1 megy majd át az üres kasztniba tokkal vonóval minden a komplett műszerfal is. A tűzfaluk is ugyanaz? A fele autót tuti ki kell cserélni mert tízenpár éve áll mozdulatlanul a tűző napon ezért szinte mindenből új kell. Motorja át volt forgatva évente 1-2x de ezt leszámítva rá sem volt nézve ez idő alatt. Amin meglepődtem az az hogy a műszerfal ép nem repedt meg pedig pont azt tűzte a nap. Be sem ázott nem penészes. Belsejével remélhetőleg nem lesz komoly probléma de úgy is csak szétbontáskor derül ki. Egyedül a villamossági problémáktól félek. Újra kéne húzatni az egész autót de arra nincs bejáratott emberem. Minden mást meg tudok oldani ismeretségi körön belül, azt nem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
toth_janika
őstag
válasz molnarpeter #84066 üzenetére
Köszönöm Egy 15A-s megoldotta
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Skynet258
veterán
válasz ArthurShelby #84086 üzenetére
Nekünk is a Zafira Tourerben ilyen szélvédő van, nagyon nem kell aggódni, mert a biztosítás terhére a carglass ingyen kicseréli/javítja. A KIA Ceed- ünknél sajna kipróbáltam a dolgot, volt egy kavicsfelverődés amihez kihívtuk őket, megfurta a figura, elrepedt. Mondta ok, van ilyen, a szélvédő cserét ők intézik. Pár nap volt de nulla forint az egész móka. ;)
https://geekpulse.hu
-
#81556480
törölt tag
mohabá, vagy bárki
Az alsó csőnek a pontos robbantott ábráját nem tudná valaki megmutatni valami PDF-ből ? Én nem találom az enyémek között. ( a klímahűtő felőli végénél. )
Az van hogy klímahűtő csere történt, és furcsállom , mert mintha mozogna a bele dugott cső egy minimálisan. Egy zeeger gyűrű és valami műanyag volt közte.
Mikor megvettem a kocsit, nem volt jó a klíma. Elvittem szervizbe, ahol nyomás próbázták és hallottam hogy sziszegett. Azt mondták nem tudják biztosra, de a klíma hűtő tuti szarul néz ki.Tegnap kicseréltem, aztán ma a régit megnyomattam és egyértelműen lyukas, elég rendesen. de jó lenne biztosra menni, ezzel a csatlakozással. Az új hűtőn itt nem volt tömítés, és a régin se.
-
Beny1240
újonc
Sziasztok!
Van egy 96-os F astrám, 1,4 16 szelep.
Alapjárat jó. Viszont menet közben, váltásoknál, kuplung kinyomáskor felemelkedik a fordulat (2-400 fordulattal)
és csak lassan esik vissza alapjáratra.
Valamint ha üresben gurulok mondjuk 90-el akkor hullámzik az alapjárat 800 és 1300 között. Ahogy lassítok úgy egyre kevésbé hullámzik majd visszaáll alapra.
Trafótól gyertyákig minden új, fojtószelepállás érzékelő is új.
cserélve lett az összes szívó oldali tömítés, vákuumcső és kipucolva minden szívóoldalról.
Próbáltam új MAP szenzort, új alapjárati szelepet is.Valaki esetleg találkozott már ezzel a problémával, és/vagy tudja rá a megoldást ?
Válaszokat előre is köszönöm !!
-
#51970304
törölt tag
-
-
HoppMaster
aktív tag
Gyári audio stekkert honnan tudok venni?
CD30 MP3 a fejegységem és a hozzá tartozó kis kijelzőt szeretném müködésre birni.
Mikor megvettem a kocsit egy gagyi kinai fejegység volt benne. -
Sly189
senior tag
Sziasztok, hozzám került egy Opel corsa 99 es évjárat, 3 hengeres 900ccm azt hiszem. A probléma az, hogy indulaskor rángat. Utána jónak mondható. Motortarto bak hibája okozhat ilyen problémát?
-
-
Sly189
senior tag
válasz Luck Dragon #84124 üzenetére
Legtomegmero gyertyák valamint üzemanyag szűrő cserélve.
-
gban
Közösségépítő
válasz Sly189 #84125 üzenetére
Mit takar az hogy induláskor?
Hideg motornál, vagy egyesben mindig?Beny1240 #84118: nekem is hasonlót csinált a 8 szelepes, 3 éves korától 16 éves koráig, de csak hosszabb tartott gázas szakasz, vagyis pl. a nullás után, és akkor is azért ritkán. Neked is random jön elő, vagy állandóan? Megoldást sajnos nem tudok, mint látszik is abból hogy 13 éves időszakot írtam
Írtam korábban a J-ről (A16XER), hogy akkucsere után mintha máshogy viselkedne a motor, és mutató alapján a fogyasztás is jobb lett. Ma tankoltam, beigazolódott a dolog.
Ugyanazon az úton használva, korábban 7,5 - 7,6 volt mindig, most 7.
Írtátok, stabilizált a fesz így elvileg járó motornál nem szólhat bele a hibás akku, de mégis számít.
Én sem hittem volna ha nem tapasztalom meg saját magam.
Írtam, az akku 8,5 éves volt minimum (ennyi az autó), a feszültsége 10,5 körül volt, töltés után ennyire esett vissza. És ami furcsa, így is indított még, bár a végén hirtelen jelentkezett a halála, és az apró furcsaságok azóta megvoltak mióta nálam van az autó, azaz 2 éve - lehet, már akkor sem volt az igazi az akku csak napi használat mellett nem látszott ennyire látványosan.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
Sanki
addikt
Delphi belső levegőkeringtető csappantyú el van törve. Ez a felső rész kiszedhető a kesztyűtartó felől? Van pár csavar ott, csak ezekhez a jelenlegi szerszámokkal nem férek hozzá.. 3 vagy 4 csavar látszik.
[kép]Illetve ez melyik állás lenne a kép alapján?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #84122 üzenetére
Nincs benne egyik manualodban sem, amikből képet szoktál beszurni?
-
trassher
addikt
Ahoy emberek! Üzemanyagnyomás szabályzó szelep vákuumcsöve kikeményedett, nem passzol a helyére. Ideiglenes más csővel meg lehet oldani amíg eljutok holnap a autósboltba?
Jelenség a következő: kitartott gázpedálnál gyakran rángat az autó. Gyorsításnál sosem és 120 környékén sem. Csak amikor szeretnék adott sebességgel haladni pl 60, 80, stb. EGR, fojtószelep, levegő cső, alapjárati motor ki kell takarítva de a hiba megmaradt. Semmilyen hibakódot nem tárolt el az autó, a vákuumcső gyengeségét is csak véletlenül vettem észre miközben kiszereltem a fojtószelepet.Másik kérdés, hogy D corsa-nál 1.2-es vagy 1.4 motor ajánlott inkább és mikre érdemes figyelni vásárláskor?
Redmi Note 7
-
amargo
addikt
Ui regisztráció szükséges, hogy megtud nézni, nem tudom miért.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zolikaDB
veterán
Aha, 11 eves dizel V6 Signum 1.8m-ert... [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #84136 üzenetére
Simán lehet, hogy csupán a ma elterjedöben lévö vásárlói magatartáshoz (úgyis a felét le akarja alkudni a legtöbb, de legalább félmilliót ebböl, ´merazInternetenmegolvasta ) igazította az árat, ezt nem tudhatjuk. Ha mégsem, akkor pedig ki kell várni, fog az még lejjebb menni.
Tény, hogy nem a legcombosabb felszereltségü, és Km-ben sem a top, ehhez mérten picit túlzó az ár, meg kell próbálni alkudni, és kiderülhet.
Ott van a Vectrám, 1,4 - 1,5 millió alatt pl. én sem adnám oda senkinek, hiába 15 éves, van olyan állapotban, és van benne/rajta annyi plusz motyó, hogy az 1 millióért kínált fapados, leharcolt darabok mellett ér ennyit, mégis biztos vagyok benne, hogy erös háborgás lenne, ha ennyiért felkerülne.
-
athomi
veterán
válasz Declare #84094 üzenetére
Srácok, olyan nincs hogy nem fogyaszt olajat a motorod. A teljesen új motoroknál is teljesen normális a folyamatos, csekély mértékű olajfogyasztás. A hengerekben található olajréteg folyamatosan ki van téve az égésnek, így némi olaj egész egyszerűen elég. Tudomásom szerint ez legjobb esetben is 10.000 km-enként több deci olajfogyasztást eredményez. Nyilván ahogy kopik a motor, az olajfogyasztás úgy növekszik. Ha neked egy deci sem hiányzik 10.000 km után akkor idegen anyaggal keveredett (gázolajtól hígult) a motorolajad. Ezért is fontos az olajcserére odafigyelni, főleg ha rövid távokat mész.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Az ilink érintő kijelzőnél ki lehet valahogy kapcsolni az érintés hangot? A telefonnál is utálom, hogyha nyomogatom és csipog. Egyelőre nem találtam meg, hogy ezt hol lehetne kikapcsolni.
-
ArthurShelby
addikt
Mivel járok szervizbe (olajcsere, utoljára fékbetét csere), folyamatosan bombáz az opel az elelégedettségi kérdőívekkel, ilyenkor jól esik értékelni. Gondoltam megosztom tapasztalataim.
Nyilván ismert tény, hogy a márkaszervizek nem a legolcsóbbak. Ezt az opel úgy próbálja elfedni, hogy kb 4 éves kor felett 50%-os engedmény van az órabérből bizonyos doloknál (pl olajcsere), és 20% a legtöbb alkatrészre. Így nem horribilisek az árak, de ettől még nem lesznek alacsonyak se (boltok is el szokták játszani, hogy föl viszik a termék árát, majd utána leértékelik), az hogy mennyire tűrhető mindenki döntse el maga.
Vannak csomagok (olajcsere), amik relatíve olcsók, de én nagyobb szervizre/feladatra már nem vinném oda az autót a horribilis végösszegtől félve.
Meg is írtam ezt nekik egy értékelésben (ez a gyulai szerviz értékelése volt):
-Friss új fiatalos, kedves munkafelvevő, felkészültségben hiányos, de idővel (utánakérdez) mindent megold
-Felvetettem, hogy a maradék olajat máshol odaadják
-Kedves szerelők (régiekkel a tapasztalatom a tudáshiány, ezek most jók voltak)
-Régi problémás ügyeim (hátsó helyzetjelző kiégésének nem észre vétele, mikor a diagnosztika is kidobta nekik, nem fejezték be aznap az olajcserét, másnap újra utazni kellett emiatt, utána a motorvédő lemezt nem csavarozták vissza). Ezekbe az is benne lehet, hogy nő ment az autóért, esetleg őt kevésbé vették komolyan.Ezek után jött a telefon, hogy nem is olyan drága egy nagyszerviz (anno 1.5 milliót mondtak karosszéria javításra...), rengeteg kedvezményük van, ők is oda tudják adni az olajat (csak ők hordóból mérik ki kannába ezért nem, mondom ott voltak fehér üres 1l-es olajos flakonok, nyilván csak dísznek).
Rákéreztem a frissítésre:
-klíma panel hülyesége: ha benyomom, hogy a lábamra nyomja a levegőt, akkor utána nem tudom úgy kikapcsolni, hogy újra megnyomom ezt a gombot, hanem auto mód, majd ventillátor fokozat 0-ra csökkentése
-afl fényszóró: automatikusan felteszi a reflektort, de későn veszi vissza (0,5-1,5mp késés)Az egység frissítés kb 30ezer ft ha jól emlékszem (euró árfolyamtól függ), ez a gm-nek fizetendő licencdíj, plusz fél óra munkadíj (7ezer ft). Így egy egység így 37ezer ft.
Changelog nincs, szóval lutri, hogy egyáltalán javítja-e a problémát.Jött most az opeltől (nem a szerviz) elégedettségi felmérés, megírtam nekik is (már azóta a szoftveres bővített verziót), kíváncsi vagyok lesz e folytatás (fölveszik e velem újra a kapcsolatot).
(Vesszőparipám, hogy a fizetős szoftverfrissítés igazságtalanság, hiszen én megvettem az autó/alkatrészeit, szoftveres egységeit. Ha valamire jön frissítés az azért van, mert az előző nem volt elég jó, elég tökéletes (esetleg szar volt), ahhoz nekem jogom van.
Kevésbé védhető számomra, ha olyan frissítés jön ki, ami plusz funkciót ad, de ezt kb csak a fejegységnél tudom elképzelni, és ritka mint a fehér holló).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
llaszlo
veterán
válasz stickermajom #84146 üzenetére
Én ilyet nem látok.
Kb ezt látom, csak nincs navigáció meg onstar gomb.
[link] -
tlala
addikt
válasz ArthurShelby #84147 üzenetére
Mondjuk a 37e Ft szoftverfrissítés az tényleg undorítóan magas lehúzás.
Ha rászámolnak egy műhelyórát, az még OK, de ez már tisztességtelen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Gaming notebook topik
- VoIP telefonálás
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen