- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Raspberry Pi
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- reMarkable - paper tablet
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #50445 üzenetére
Nálam eléggé változó. Ilyen időben van hogy 3 km alatt meg sem mozdul a mutató.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50450 üzenetére
Igen, csak ezerszer kitárgyalt témák, illetve olyan kérdéseket feszegetsz amire senki nem tud választ adni, mert kismillió tényezőtöl függ.
De akkor próba: kicserélheted az egész felfüggesztést profi FOX homokfutóéra is, akkor is zörögni fog, mert öreg, meg mert olyan. Tüneti kezeléssel biztos lehet segíteni, szétbombázni ,összerakni, szilikon, mittomén, de nem ér annyit. Amit it felsoroltál, sztem. konkrétan 10x annyit költenél rá, mint az egész kocsi amennyit ér.
A lakatolás: színrefújhatod, polírozhatod, de az évtizedes nap általi szikkasztást, stb nem tudod pótolni. Vagy egybefújód az egészet, vagy beavatott szemek kiszúrják majd, bármit is teszel. Persze értelmes szakemberek által végzett munka után azért nagyon jó tud lenni majdNem akarok senkit kioktatni, de szerintem ezt a sértődött kislány hangnemet meg fejezd be. Nincs fél napja meg 5 hsz. -e, hogy kérdezted, ha egyből nem ugrik valaki, akkor újra? És nem is sürgős kérdés, hanem tök elcsépelt elméleti vélekedés. De ez nem baj persze, erre van a fórum, csak akkor simán kérdezd meg mégegyszer, ha nem veszik észre a népek, nem kell ez a sértődős hangnem De ne vedd magadra, nem bántásból mondom.
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
válasz haddent #50452 üzenetére
Hm értem... Az is elég lenne talán, ha csökkenteni tudnám a rezonancia erősségét... Ehez vannak olyan leírások hogy szétszedem a műszerfalat, összekötözöm a kábeleket (mert ezek is okozhatják a rezgést) aztán valamilyen speciális spray - vel átfújok mindent a műszerfal mögött (azt hiszem szilikon spray)
Ennek lenne értelme?
És mennyibe kerülne lefujni az egészet, mondjuk metál feketére?
Ja, és köszönöm a választ
XD alias IKSZDé
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #50451 üzenetére
Este 6-ra hazaerek, reggel fel 6-kor inditom, jar 2 percet, utana indulas munkaba, Szent Annan lampa, varok 1.5 percet, es az ut vegere, kb 5-6 km utan lesz 80 felett.
Videkre 35km, 90-100 km/h, 85 fok, ha futok 2-esen, es epphogy langyosat, meg esik is a mutato.
Ha delutan autozok a varosban, a forgalom miatt 90 alatt all, de ha bemegyek vhova egy fel orara vasarolni, kijovok, inditok, 80 alatt van. -
Mazi64
csendes tag
válasz honda 1993 #50450 üzenetére
Köszi.Leszedtem az akksit. ' óra múlva próba.
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50443 üzenetére
Lengéscsillapítók és rugók cseréje szerintem nem fog érdemben segíteni a zörgésen, sokkal inkább az úttartáson.
A zajokra a következő egyenlet írható fel: minél összeszerelés minőség, annál zörgés.
Tehát az összeszerelés minőségén múlik mennyire fog zörögni egy autó belseje. Ha tudod konkrétan honnan jönnek a zajok, akkor érdemes inkább azokra a területekre rámenni és valami javítást eszközölni.
Sokszor egy csavar meghúzása, műanyag/gumi alátét beillesztése is sokat segíthet.
F-nél számíthatsz rá, hogy nem két perces mutatvány lesz.Kasztni javításoknál meg nem kell aggódni, az "új" részt a többi elemhez polírozzák majd. Vagy ha az egész tütü polírra kerül, akkor meg pláne rendben lesz - kivéve persze neked, meg a szomszédnak, akinek sas szeme van és úgyis észreveszitek a különbséget.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50453 üzenetére
Metál színre telibefújni szerintem 100 alatt ne is gondolkodjunk.. De ahogy írta Petyyyyy, rendben lesz az ha jó emberrel csináltatod.
-
honda 1993
senior tag
Köszönöm a válaszokat, próbálkozok akkor..
A festéssel az a baj, hogy ugyan a képen nem látszik, de valójában nagyon könnyen sérül, ha csak végig húzom rajta a körmöm, akkor is. Ezért gondoltam arra hogy ha ezt nem lehet javítani, (pl lakkozni vagy valami) akkor talán megpróbálom lefujatni ha meglenne 100-bol annak örülnék.
Szerk : sérülés alatt azt értem, hogy ha pl vegighuzom a körmöm akkor látszik a nyoma egy vékony csíkban
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50459 üzenetére
Kb. 7, de lehet hogy nyolc évvel ezelőtt mondtak egy százast a márkaszervízben az F kombi telifényre. Ja és az még csak nem is metál lett volna. Szóval kétlem, hogy megúszod ennyiből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz honda 1993 #50461 üzenetére
Csak viszonyítási alapként. Most inkább olyan 150 körül számolhatsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
honda 1993
senior tag
Köszönöm a válaszokat
XD alias IKSZDé
-
akos86
aktív tag
Üdv Urak!
Olyan problémám van a vasammal (opel astra f 1.6 16v) hogy bizonyos fordulaton 1800-2000 között elkezd rángatni a motor. Gyertyákat és gyertyabeleket cseréltem de a jelenség változatlan. Valakinek volt e hasonló problémája az autójával? Bármilyen tanácsot, segítséget szívesen fogadok.
üdv Á!
3dfx, gone but never forgotten...
-
AMD Power
titán
A repülő H Astra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kickass
őstag
válasz zolikaDB #50468 üzenetére
a 2.2 benya nem ajánlott motor úgy általánosságban sem
ekkora hodályhoz egyébként se vennék csak min 3.0 literes benyást vagy inkább dízel
a 2.0DTI nem tudom milyen lehet a 2.2 DTI szépen viheti, vagy ott az 1.9 csak azt jól meg kell nézni meg vétel után ki kell iktatni belőle a műanyag pillangószelepsort (ha jól tudom ki lehet). -
Calogero
addikt
válasz haddent #50472 üzenetére
Én ezeket találtam róla:
tipushibája a nyomásszabályzó szelep és a nagynyomású szivattyú és ha minden igaz a vezérműlánc feszitője
60 e km-ént nagynyomású szivattyú csere egyik legrosszabb motor lett ez miatt.
180 e ft 60 e kmNem pont ez az a 2.2-es motor aminél a lánc ugrik néha egy pár szemet az gyenge olajozása miatt?
De igen.Épp ma jön egy ilyen motoros Zafira B javitásra,épp ezzel a problémával.Jobban mondva vontatják ide,mert jönni nem tud
Épp ma szedtem szét a Zafirát,csak HAT láncszemet ugrott el a kipufogóoldali vezérlés.A szivóoldal még talán többet is.Z22YH - vezérműlánc - hát köszi az infót. megnéztem a szervízkönyvet, először kb 60ezernél volt cserélve, aztán 110ezernél
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #50472 üzenetére
Hát pedig ezeket már jobb ha nyomatékból mozgatja a motor, különben cipőzni kell rendesen. Majd megkérdem cimbit, az övét a 3 literes benyás mozgatja.
A 2.2 Direct-et nagyon sok helyen szidják, de nem tudom miért.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kickass
őstag
válasz haddent #50472 üzenetére
2.2-ről olvasni kell bővebben opel fórumokon, illetve itt is szerepelt ez a motor: [link]
2.2 benzines az újabb 155 lovas 220nm mig a régebbi 147 lovas 205 nm, a 2.2DTI nyomatéka 280nm (kb ugyanennyi a 120lovas cdti motoré is, a 150lovas 1.9 már 300nm felett van). Szerinted melyik mozgatja könnyebben a szedánban veled együtt +1500kg, a kombinál veled együtt +1600kg-s kasztnit?
Nyilván turbóst nem szokás nem turbóshoz hasonlítani, de a C Vekiben az 1.8/2.2 benzinesen kívül nincs is csak a 2.8 v6 turbo és a 3.2 v6 szívó (ezek egyébként is fehér hollók főleg az itthoni piacon). Utazási élményben (ha a hangot nem vesszük figyelembe) a dízeltől és a nagyobb benzinesektől kapod ugyanazt. Akár lefordulsz a székről akár nem. Ez nem jelenti azt hogy egy 2.2 benzin ne lenne autózható, de mivel nem is ajánlott motor ezért sok más választási lehetőség már nincs is.
-
trassher
addikt
Gyors kérdés. Adott egy vezérműszíj készlet aminek a leírásában ez szerepel:
98/02->05/01 OPEL ASTRA G 1.4 16V - X 14 XE;Z 14 XE [66KW] [HATCHBACK]
Motorszámtól: 02HL5118; motorszámtól: 20041691; Fogszám: 162; fogasszíj készlet;Az én motorszámom: X14XE20K79653
Jól gondolom hogy ez nekem passzol?
Redmi Note 7
-
ElRamos
tag
Üdv!
Szeptember elején vettem egy Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI Enjoy típusú autót. Azt akarom kérdezni, hogy az autó elejére ködlámpát lehet szereltetni? Mennyibe fájna? Mostanában elég sokszor van köd, tegnap este kb. 180 km-t vezettem ködben, elég s*ar volt...egy stop táblát elnéztem, még jó hogy nem jött senki...
Az izzókat megéri ilyenre cserélni?
Nagyon tetszik eddig az autó, csupa pozitívum!
Köszönöm!
-
Petyyyyy
addikt
válasz ElRamos #50480 üzenetére
Nem mondom meg ki írta, de jó a szó: "A ködlámpa nem arra való, hogy előre láss, hanem arra, hogy megvilágítsa neked az út szélét meg a felezőt, hogy ne fogj padkát meg ne menj szembe sávba. Ezért világít lent, vízszintesen és "oldalra"."
Tehát nem vagy előbbre vele, nem lesz kevésbé fárasztó a vezetés. A köd már csak ilyen, szívat ahol lehet.
A kékes izzókról meg a napokban volt egy kissebb diszkurzus FB csoportban, de nem jártam a végére. Ahány hozzászóló, annyi vélemény. Csak épp arra nem kapott választ a kérdező, bűntet-e érte a rendőrbácsi.
Egyébként videó róla[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ElRamos #50482 üzenetére
Csak most találtam meg, ez a cikk még megér egy olvasást - noha nem feltétlen szent írás. [link]
Egyébként jó persze, van az a helyzet, mikor segít. Én pl hóesésben is felkapcsolom néha, vagy ha csak esik és olyan fekete minden, hogy a szememig sem látok. Ezt használom vadriasztó helyett, valamivel előbb meglátni így a dögöket.
A hátsó ködvillanyos kérdést passzolom. F-ben, G-ben sem kellett cserélni soha, bírta rendesen.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Findzs
addikt
válasz Petyyyyy #50481 üzenetére
nekem az egyik g -ben volt gyárilag ködlámpa, én sem sokat használtam semmi értelme nem volt (számomra)
nem is értem, hogy a sok paraszt miért kapcsolja fel még jó látási körülmények között is, és lakott terülten belül
ha jön mögöttem egy ilyen farok tiszta idegesítő[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
zolikaDB
veterán
válasz ElRamos #50480 üzenetére
Simán jó a ködlámpa - ködben, esőben.
Nálam a következőképp fest a dolog:
- a ködösben mindig sárgás(abb) osram Allseason van, ezt érdemes lenne atomsárgára cserélni
- nyáron a tompítottban Osram Night Breaker vagy GE Sportstar, ezekkel jól lehet látni és nem sárgák, illetve Osram Offroad 65W, jelzem, soha senki nem villantott, műszakin átment, rendőr nem szedett ki miatta; fos a G lámpája, ez van, kell a lumen (ez utóbbi van bent a legtöbbet)
- télen tompítottban volt Valeo sárga, ez gyenge, 2. éve egy kínai Osram kopi van, Xencn, ez 65W, kell ugye, mert a sárga többet nyel el, lecsattintottam pár ezer km-t Pest-Debrecen között mostanában, éjjel is, tejködben, ahol felnyomtam a távolságit (fehér), és mivel nem akartam szellemet látni, le is húztam (ugye minden fehér fényt visszaver a köd...), de a sárgával biztonságban hazaértünk, holott párom félt az útonMindenképpen baromságnak tartom ezt a Philipset, nemcsak a színe, hanem az ára miatt is.
- ha látni akarsz: Night Breaker vagy GE Megalight Ultra
- télre: erősebb sárga ebay-es
- ködösbe: sárga, úgyis csak télen kell
Én itt szoktam venni: vilagitas.eu -
Kokkantas
aktív tag
válasz diablo1984 #50485 üzenetére
Vezettem C Vectrát és G Astrát is 2.0 DTI motorral (mindkettő autóban 240e km volt), érzésre a C Vectra jobban ment.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kokkantas #50487 üzenetére
Ugyanolyan motor, ugyanannyi futással még nem jelent teljes egyenlőséget. Ettől függetlenül elképzelhető hogy a Vectra érezhető dinamikusabbnak, szvsz. azt egy kategóriával azért feljebb szánták, mint az Astrát. Nyilván tettek is érte, hogy érezhető legyen.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
urbanjozsi
senior tag
Sziasztok!
Valaki aki csinált már fűtéspanel ledesítést, vagy jártas a panelok terén, az segítsen már légyszives!
Létezik az, hogy a fűtéspanel két izzójának a polaritása felcserélődik a panelen a két oldalon?
A multiméter legalábbis azt sípolta ki
A képen pirossal jelöltem a +-t:
Bal oldalt fent, jobb oldalt lent van a +
Nagyjából már kész, már csak ez a mozzanat hiányzik a bekötésből.Köszi előre is!
-
F_Zolee
veterán
Hello Emberek!
2004 körüli C Vectra-ról van valakinek tapasztalata vagy infója? 1.8-as és 2-es motoroknak(benzines) van valami nyűgjük?
-
diablo1984
veterán
válasz Kokkantas #50487 üzenetére
Azèrt írzam, hogy ha a váltó áttètelt hozzá igazítják, akkor mozoghat jól, de a 2,2es hètköznapi szaladgálósnak jó, a 150 lovas cdti meg letèpi a fejed, ahhoz kèpest, pedig viszonylag alacsony fordulatra van áttètelezve! A 3 literes cdti mèg jobb lehet èlmènyre, de az már számomra nem egy földre szállt motor.....
-
SPF
senior tag
G Astrahoz szeretnék bicskakulcsot, a kulcsmásolós rész nagyjából mekkora összeg?
-
zolikaDB
veterán
Hopsz... Vectra 3.0 V6 CDTI OPC
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz gzbotii #49923 üzenetére
Megkérdeztem az egyik srácot azt mondta 1-2 indítást kb. 3 km alatt vissza kell töltenie
(#50499) SPF
Ilyenem van csak g astrás, bár lehet ez is jó hozzá
[link]pont nem rég tárgyaltuk itt a bicskakulcsokat
itt írtam, hogy én mire figyeltem összerakáskor: [link][ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux - haladóknak
- BestBuy ruhás topik
- fatpingvin: Thinkpad X230 mint asztali gép, mi van a bővítőkártyákkal?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000