Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #5165 üzenetére

    Nem értek németül, a 2. a geometriával csinál valamit? Első ránézésre olyan, mintha a távoli textúrákat maszatolná el, de váltogatva és kémlelve a távolabbi modellek geometriája sokkal természetesebbnek tűnik. Nem úgy, mint mikor tesszelálást nézegetek így ami több töréspontot visz be, hogy az ív jobban ívnek tűnjön, hanem inkább mintha lekerekítené a görbület-törés vonalait, méghozzá valami olyasmi függvénnyel, mint Gass baácsi normál eloszlásának integrálgörbéje. Persze ezt csak a rájuk feszített textúrák manipulálásának segítségével, nem magában a vektortérben ütyködik. De ez csak tipp. De ez csak olyan jobb is meg nem is, mert egyszer maszatolásnak tűnik, egyszer pedig tök jó ötletnek, amitől természetesebbnek tűnnek a modellek. És végülis ezt a háttérben található elemekkel teszi, azoknak valamelyest mindegy is, ha maszatolódnak egy kicsit. -> Maradhat. :DDD

    rumkola - Jaja, a Crysis játéknak is jó, és mellesleg még kimagaslóan szép is. A Batmant-t viszont félbehagytam valami felfújt dögnél, akiből a befecskendező csöveket kellett volna leszaggatni, miközben fejjel rendszeresen nekem rontott.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák