Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
válasz andree04 #370 üzenetére
Én úgy tudom (de majd a többiek kijavítanak, ha nem jól mondom), hogy az akkumulátoros gyújtású motoroknak szükséges egy bizonyos feszültség (és persze áram), amit az akksiból vesz fel. Azt, hogy a 125-ösre ez igaz-e, nem tudom, de a 251-esre biztosan. Szóval - szerintem - akksi nélkül, vagy lemerült akksival ne várj szikrát.
A második kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz andree04 #536 üzenetére
Üdv!
Köszi, de nekem már sikerült csalódnom a teflonszalagban... A blokk alján az olajleeresztő csavarnál állandóan csöpögött az olaj, így hát betekertük azzal a szalaggal, de ugyanúgy csöpög...
Plusz abban sem vagyok, biztos, hogy a kipuffnál a nagy hőt elbírná, de ebben lehet, hogy tévedek.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz andree04 #758 üzenetére
hát én mindenképpen egy műszakis,patent állapotút keresnék. törzskönyve,rendszáma legyen,ha nincs rajta műszaki az nem gond,letudod műszakiztatni ha rendbeteszed rajta a dolgokat,feltéve ha kell valamit javítani. Amin nincs rendszám mert kivonták (végleg),azzal már nemsokat fogsz érni. ne csak azt nézd hogy most pl van a gépen kb 1 év műszaki,mert attól lehet még széthajtott a gép. Ha egy öregurat kitudnál fogni az lenne a legjobb,ő biztos nem gyilkolta.
De majd írnak tanácsot úgyis a szakik is,ez csak az én véleményem
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
válasz andree04 #758 üzenetére
Üdv!
Csatlakozom teko99 márkatárshoz. Ha városban akarod használni, túrázni akarsz vele, akkor én kizárólag papírosat vennék. Nyilván olcsóbb a papír nélküli motor, de amire "lepapírozod", ugyanott vagy, sőt, még lehet, hogy többe is kerül, nem beszélve arról, hogy saját idődön/pénzeden kell utánajárnod mindennek.
Bohóckodni, terepre elég a papír nélküli is, de szerintem többet érdemelnek ezek a motorok annál, hogy egy szezon alatt széthajtsa őket valaki.Mivel ilyen motort csak használtan tudsz venni, előbb utóbb úgyis költened kell rá, ezt érdemes beleszámolni a költségvetésbe. Én inkább vennék egy drágább, de jobb állapotút, mint egy olcsóbb, lepusztult gépet. Menj el, nézd meg, próbáld ki, és ha tetszik, vedd meg!
Arra viszont készülj fel, hogy a motor árához képest relatíve sokba fog kerülni, amíg tényleg a tiéd lesz. Új forgalmi, új törzskönyv, átíratás, eredetvizsga, biztosítás, esetleg műszaki...szerintem 40-50.000 forintot nyugodtan hozzáadhatsz a vételárhoz, de majd a kollégák pontosítják az árat.Egy szó, mint száz, az elején kell rendesen megcsinálni a motort, aztán utána fillérekből fenntartható!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz andree04 #816 üzenetére
Mármint a Tiéd lenne az ETZ, jól értem?
Nem hiszem, hogy egy ETZ-s topicban releváns válaszokat kapsz, itt minden motornál jobb az ETZ.
Na, de komolyra fordítva... Én "alapjáraton" nem vagyok robogópárti, viszont azt mondom, a vásárlás a használattól függ. Ha sokat mész faluban/városban (vagy szinte csak ott mész), akkor én a robogót választanám. Egy váltós motor nagyon jó, de ha csak tögymörögsz vele a forgalomban, akkor megbolondulsz rövid időn belül, állandóan váltogatni kell, szóval inkább a robogó. Ha viszont inkább úton mész, relatíve kevés falu és város mellett, akkor egyértelműen az ETZ. Nem beszélve arról, hogy egy 70-es robogót rommá kell forgatnod, hogy menj vele "értelmes" tempót, a 125-össel ez némileg barátibb fordulaton lehetséges.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz andree04 #820 üzenetére
Ebben nem tudok állást foglalni, én eddig csak minimális javításokat csináltam az ETZ-n. Az biztos, hogy ha országútra viszed, akkor jobban megállja a helyét, mint egy robogó.
Nem tudom, hogy ez gyárilag 70-es, vagy egy szénné tuningolt valami, de ha utóbbi, akkor főleg nem ajánlatos, mert tudtommal azok nem mennek sokáig.
Amúgy meg, legyen 2 motorod, aztán tudsz választani.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz andree04 #816 üzenetére
Ez attól függ hogy az etz ütve volt-e.
Ha a fogyasztást nézed,az etz-k szépen szlopálják a naftát,az enyém 80Km-en ha 90Km/h-val megyek beveri a 4,5-5litert szóval ezekkel ellehet menni a világ végére is ha rendbe van rakva és foglalkozol vele,de benzinkút legyen az útvonaladon..
szerintem cseréld el nyugodtan,bár városban igen jobb egy robogó,mondjuk én az etz-t városban használom jobban,de én így szeretem a gépet ahogy van,bár mostanában kicsit szívatgat..
BAZINGA!