Hirdetés
-
Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
ph A mágikus szavak a Raptor Lake, Ada Lovelace, AIO és valódi fabetét, de az árcédulák kapcsán nem volt szégyenlős az amerikai cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új MatePad tabletet mutatott be a Huawei
ma HarmonyOS 14.2 fut rajta és van opcionális PaperMatte Edition papírszerű kijelzővel.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
Srácok!
Robogó biztosítás fizetési határidő e hónap 10 -én esedékes.
(Eladásra kerül a gép, egy két hónapon belül) Mi van akkor, ha most ez a befizetés nem történik meg? -
Topikgazda
válasz Nikaré #85051 üzenetére
Fizesd be a biztosítást. Ha meg megtörtént az eladás, akkor az adásvételi szerződés felmutatásával felmondod a biztosítást, a biztosító pedig visszafizeti a fennmaradó napokat. Ez így a normális és törvényes, és te sem leszel egy napig sem biztosító nélkül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz perge666 #85029 üzenetére
Szia!
Az a baj ezekkel szoci motorokkal hogy nagyon gyenge anyagból készültek, ezért nagyon hamar megadták magukat. Ha ebben a kategóriában szeretnél egyet, javaslom a Puch és a KTM kismotorokat. Az én KTM Hobby 3-asom már 34 éves, abszolút megbízható és mindent lehet hozzá kapni, elfogadható áron. -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #85054 üzenetére
Azt írja, hogy e hónap 10-ig be kéne befizetnie a biztosítást, de a robogót várhatóan csak 1-2 hónap múlva viszik el. Ok, ha nem használja egy rendszám nélküli motornál megteheti, hogy egyszerűen nem fizeti be, nincs fogalomból kivonás vagy bármi egyéb. De mi van ha hirtelen menni kell vele?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #85056 üzenetére
"De mi van ha hirtelen menni kell vele?"
Biztosítás nélkül meg se próbálja, mert nagyon sokba kerülhet! -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #85058 üzenetére
Hát ezért mondom azt, hogy mivel pár nap múlva be kéne fizetnie a biztosítást, de még nála lesz a motor egy darabig, ezért jobb lenne ha befizetné. Mert bármikor adódhat úgy, hogy még ha nem is használja, de rá kell ülnie a motorra.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #85059 üzenetére
Igazad van!
De ez az a kategória hogy vagy iszol, vagy vezetsz. Én egy feles után semmiképp nem vezetnék. Igaz, a Horvátoknál lehetett, éltem is vele.
De az már régen volt, semmi baj nem történt. -
nod1
csendes tag
Hello
karbi lesz valószínű.
Azt nem értem, hogy elvitted egy szervizbe a robogót, hogy javítsák meg. Aztán mondtad nekik, hogy nem lett jó, és csináljanak vele valamit?
Vagy mivel gyorsan kellett másnap, így belenyúltál, utána meg már nem akartad?
Én azt mondom, hogy a szerelő, ha már fizetsz érte, akkor addig csinálja amíg nem jó. Főleg, hogy egy csomó pénzt otthagytál rá.
Egyébként nem is értem ezt a 60 ccm-it sem. 70-es hengert szoktak feltenni, és ahhoz sokan dícsérik a Motoforce Racing 4t karbit, akik swappoltak állítólag ezzel lesz tartós, és nem kell állítgatni sokat.
Az a baj, hogy ez megint kb. 30k
De ha valaki elindul a tuning rögös útján.
-
nod1
csendes tag
válasz Chereiose #85041 üzenetére
Na, ha szimpi, akkor jó lesz. MOndjuk azért a tipikus nepperdumát belengették, de hihető a sztori. 8 kiló körül vannakmost akciósan az új Libertyk, amik kb. hasonló teljesítmény szinten mozognak, szóval ha innen nézed, akkor tényleg nulla közeli bukóval ki tudsz majd szállni belőle, főleg ha mg szezon vége előtt áruba bocsjátod.
Nálam volt egy ugyanilyen ZIP tavaly csak 2T-ben. Én szerettem egyébként, kicsi, agilis. Mondjuk az 2T volt. De 50-55-el elketyeg alattad majd ez is.
20 ezer elég komoly pénz egy fél órás munkára, amiben már a kézmosás is benne van. Kegyetlen árak vannak.
És a csiligelés az önindító bendix lehetett, az szokott lenni, aminek nem árt egy kis takarítás, és vékony olajfilm. Ha kéred a szervizet, mondd, hogy vegyék le a deknit, és csinálják meg. -
nod1
csendes tag
válasz cool13 #85050 üzenetére
Szia
Milyen blokkos? Ez már Piaggio gondolom.
Legegyszerűbb, ha lehúzod a karbiról a legvékonyabb csövet, és meglátod, hogy alapjáraton szépen jönnek a cseppek. De ezzel haladni kell, mert ugye addig nincs kenés.
Piaggionál dekni le, és a variátor előtt lesz az olajpumpa, amin tudod ellenőrizni, hogy jelen van e.
Olajpumpa nem az elromlós alkatrész egy robogónál. Minőségi olaj, jó benzin. Ennyit tehetsz felhasználói oldalon. Az olajpumpa mindig annyit ad amennyi kell. Mindig vita van erről, én azt mondom ne nyúlj bele abba, mit annó a mérnökök megterveztek, és működik. Tuning más, de ha gyári a cucc, akkor maradjon ez is az. -
Chereiose
addikt
Köszi, akkor ezt majd még mondom nekik. Én is sokallom ezt a 20 ezres átnézés meg olajcserét, egy kisebb autóra 40 ezerből kijön olajostul szóval érdekes, de hát úgy tűnik szervizekben már ilyen árak mozognak, nekem többet ér, hogy átlegyen nézve, mint hogy megálljon alattam sajnos.
Amúgy ez, hogy ott náluk lett véve szerintem is kamu, mutathatna róla egy papírt vagy valami, de majd ha megyek érte direkt rákérdezek majd, kíváncsi vagyok mit kamuzik rá De mindegy lényeg hogy 2-3 hónapra meglegyen aztán ne bukjak rajta sokat.
-
Rivaul
addikt
válasz cool13 #85050 üzenetére
+1 a kikötés ellen. Ha nem működne, nem érsz vele haza De meg is nézheted ahogy írták. Én ha veszek egy motort akkor rendbe rakom. A kikeményedett zsírt leszedem. Féktisztítóval szépen át takarítom. Teszek a régi helyére hő álló zsírt gazdagon. Csövet át nézem milyen állapotban van. A benne lévő olajat le engedem és feltöltöm valami normálisabb frissel. Több huszon éves motorom volt így. Soha semelyikkel nem volt ilyen jellegű gondom. (Lekopogom ). Fordulat függvényében olajoz, az úgy a tuti.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
Szia!
A szerelő akihez járok szinte csak kymcoval foglalkozik, több motort adnak bérbe is futároknak és szervizelik. Jó csapat, nem dolgoznak drágán, és a kisebb melók helyben el is készülnek mindig. Néha túlvállalják magukat viszont, és kapkodós lesz a történet. Így alakulhatott az is, hogy amikor kész lett a henger-dugó-stb. csere, akkor első pár napig ment is, aztán egyszer csak nem akart menni 20-nál többel, mindig fulladt. Mivel korábban már ez előfordult, így tudtam, hogy ez biztosan valami eltömődés. Nem akartam már ezért elmenni hozzá, otthon szétszedtem a karburátort, és az alapjárati fúvóka valóban el volt tömődbe. Amikor szétszedtem, akkor láttam, hogy a főfúvóka nincs a helyén, hanem az úszóház alján van. Ez valószínűleg nem lett jól meghúzva, mikor összerakták (gondolom beállítás miatt lett szétszedve), helyére raktam, kitisztítottam az összes fúvókát, és jó lett. Második alkalommal azért kellett visszamennem, mert a tömítés viszont megadta magát, ezért nem tudtam rendesen összerakni, és folyt belőle az üzemanyag. Ingyen megcsinálták helyszínen. Most sincs vele nagy gond, valószínűleg beállítás kérdése csak, akár karburátor, akár kihajtás, mert 55-nél vége van, hangra se forog ki szerintem teljesen, és a gyorsulás is kevesebb, mint a gyári 50-es hengerrel. A 60-asat azt mondta, ha bárkinek cserélni kell, van egy bevált henger amit használ (most nem tudom milyen gyártmány), ezt még ugye a gyári többi alkatrész is elbírja, 70-esnél már több mindenbe bele kellene nyúlni. Azt már akkor mondta, mikor elhoztam, hogy előfordulhat, hogy utána kell fúvókázni esetleg.
Ma ha el nem felejtem a levegőszűrőre ránézek, illetve ha megyek pénteken megkérem, hogy állítsák be pöpecre a karburátort 0-ról, ha kell varászoljon valamit esetleg a hajtással, illetve ha így nem változik akkor meg lehet próbálni a fúvóka cserét.
Szóval összességében nincs vele nagy gond
-
GEPESZ66
veterán
A fiam elővette a Keeway Fact 50 robogóját.
Menet közben néha szaggat.
Egyszer már volt ilyen, akkor a karburátorban a fúvóka volt eldugulva.
Most is az lehet, de sajnos nálunk nehéz szerelőt találni, aki javítással foglalkozik.
Ti ezt magatok szoktátok kitisztítani?
Bonyolult ez a javítás?
Nálam még nem volt gyertya cserélve, 12 ezer km van benne, 10 éves a robogó.
Esetleg érdemes lenne először ezt kivenni, megtisztítani, vagy cserélni.? -
NYPD
aktív tag
válasz GEPESZ66 #85067 üzenetére
Egy ideig ódzkodtam tőle én is, de mint ahogy fentebb is pont írtam, egyszer nekiálltam. Előtte megnéztem azért egy videót, hogy pontosan hogy-mit, utána simán megvalósítható a tisztítás. Nem egy bonyolult szerkezet. Általában 3 csavar tartja egyben, ezektől ha megszabadított hozzáférsz a fúvókákhoz. A tömítést ne érje üzemanyag, mert megduzzad és úgy jársz mint én. Lehet kapni ilyen külön fúvókatisztító szerszámot, de szerintem ilyen felhasználásra felesleges, elég, hogyha egy sima mezei vezetékből egy db rézszálat kihúzos, azzal ki lehet tisztítgatni a járatokat óvatosan. Gyertya nem egy összeg, én cserélném ha már szétkapom a motort.
-
Rivaul
addikt
válasz GEPESZ66 #85067 üzenetére
A karburátort ki tudod tisztítani magad is, de a lényeg ott a tisztaság. Könnyű belekeverni koszt pont a tisztítás alatt. Elsőnek leveszem és fogkefe meg kis benzin kíséretében elmosom a külsejét. Amiket levettem róla pl gáz bowden a súber tűvel végén, szívató, azokat belehúzom egy uzsonnás zacsiba. Nagy flakon féktisztítóval letolom még a külsejét a karbinak, aztán mehet a szétszedés. Alul 3 csavar és meg is van. Ha nem akarsz szívni a hangolással mert pl nem értesz hozzá, akkor az oldalsó csavarokat nem bántod. Féktisztítóval alaposan át küldön, az összes fúvókát átnyomod és úgy kompletten mindent. De NEM dugdosunk semmit a fúvókákba. Se drótot, se tűt, se semmit. Ezekkel pillanatok alatt tágítasz annyit rajtuk hogy csak csere után lesz jó. Elég kell legyen a tisztító. Ami tiszta (minden kis szemcse, por, kosz) ezek újra eltömítenék, azt egy tiszta kartonra szoktam rakni. Mikor minden meg van, akkor átfutom szemre és ha rendben van, mehet össze. Utána a zacsiból ki a bowden végek és azokat is jól át fújom. Így kevés az esély hogy bár mi vissza kerül. Levegő szűrőt ideális esetben erre való olajjal szokták fújni. De 10 motorból max 2 ha van olajozva, az is csak addig míg ki nem szárad.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz GEPESZ66 #85072 üzenetére
Lehúzod a pipát és ki a régi, be az új. Google rákeresve a manuálba biztos benne van, de én azt tenném bele ami benne vot típusra azt kész. Jobb minőségű gyertyánál nekem még soha nem kellett piszkálnom a hézagot ha a motorba való volt. Berúgónál milyen csavar ami lazul? Fejből nincs meg a Keeway berugóján mi lehet ez.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
válasz Rivaul #85071 üzenetére
Ha annyira el van tömődve, hogy nem jön ki se levegővel, se a tisztítóval, akkor muszáj valamivel kiszedni, ha nem opció a csere. Nyilván nem állat módjára, ezért is írtam hogy óvatosan. Ha ésszel csinálja az ember nem hiszem, hogy olyan egyszerűen kitágulna. Az enyémből pl nem jött ki, így egy vékony rézszállal szépen lassan átmozgattam, és jó lett.
-
GEPESZ66
veterán
válasz Rivaul #85074 üzenetére
Imbusz fejű a csavar.
Rendszeresen szoktam ellenőrizni. s néha mégis ledarálódik a fog a karon.
A lazulásra gondoltam.
De lehet, hogy csak a fogak elhasználódnak.
Javasolták, hogy csiszoló vásznat rakjak a tengelyre, s úgy nyomjam rá a kart.
De ezt nem tudom, hogy jó ötlet-e.
Mivel rövid távon használjuk napközben, mindig nem lenne jó, ha az öninditót használnánk, az akku nem biztos, hogy bírná. -
Zoli bácsi
őstag
Karburátor tisztításhoz: Bár robogó karburátort nem szedtem szét, de anno Simson, MZ, Trabant, Skoda..karburátort buheráltam eleget. Na, a lényeg, akkoriban azt vettem észre, érdemes beépíteni az üzemanyag vezetékbe egy szűrőt. Jóval kevesebb lett utána a dugulásos hiba. Egy szűrő beépítése egyszerű, nem is nagy összeg. Egy öregebb gépsárkány esetében szinte kötelező.
Gyertya: Akkoriban, (Mikor új 2T Trabantot lehetett venni a Merkurnál) még javasolt volt a téli, hideg közlekedéshez alacsonyabb hőértékű gyertyát használni.
Konkrétan télre 175-ös Isolator volt a javaslat. Nyárra MZ-hez 260-as, Trabanthoz 225-ös volt az ajánlás.
Nem tudom mostanra idejét múltak lettek ezek a dolgok? -
Rivaul
addikt
Opció? Igen. Ajánlott? Továbbra sem. Legalábbis nem ajánlhatom mert nagy a sérülés esélye. Egy rossz mozdulat is túlméretet okoz. Ennek ellenére kellett-e már ilyenhez folyamodnom? Szintén igen. De itt jön az előző dolog, hogy javasolni nem javasolhatom
GEPESZ66
Így fejből nincs meg pontosan milyen és most nincs is itthon ilyen gépem. Ha viszont lelazulás akkor menetrögzítő ami eszembe jut, vagy nord lock alátét.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #85055 üzenetére
Szia.
Nyugi lebeszéltek róla így el se mentem megnézni.
Nekem majdhogynem mind1 lenne most hogy milyen kismotor,csak tudjak vele bóklászni az erdőn-mezőn.
A Derbi a fő motorom,azzal járok munkába,arra vigyázva van nagyon,néha elkap a hangulat és van hogy gyerkőccel motorozunk a határba vagy jön asszony is,de most 1 motorral ez nem kivitelezhető.
Puch meg KTM jó lenne,de a környékemen ( Debrecen-Nyíregyháza vonzáskörzete ) nincs nem hogy egy normálisabb KTM,de úgy általánosságban semmi ami megmozgatná a fantáziámat.
Többnyire az árakkal vannak elszállva,vagy nagyon bontószökevény…… -
RJ45
junior tag
Tudja valaki a Yamaha Jog CV50 típuson a tanksapka egyezik e esetleg valami más Yamaha típuson használt tanksapkával? A sapka alatti gumi tömítést keresem, de ezzel a típussal nem találom. Átok alkohol miatt az is szétrepedezett teljesen.
Ma érkeztek meg a korábban rendelt cuccok, szét van már robbantva a moci, amit lehetett előre szétszedtem, de most már mindent is cserélni akarok, amit kér a motor, szóval még a márc. 15. miatti hosszú hétvége előtt meg is kell jöjjön.
O gyűrű tömítéskészletből melyiket érdemes venni, hogy tuti minden is legyen benne, ami a robogóhoz kellhet? Valaki tud olyat linkelni, amiben tuti van megfelelő az automata szívató, meg a karbi közé, mert már a másodikkal xopom be, hogy minden van benne, csak az nem ami kéne. Az egyik készletből már korábban tettem bele, de nem tökéletes a mérete. Aminek jó a kerülete, az vastagabb, mint a gyári és eltart, ami elég vékony az meg pont annyival nagyobb, hogy... nehéz eldönteni, mert amikor rányomom a karbira nem érzem jó e, látni meg semmit nem látni.
Ha esetleg eresztene a szelep, csak szelepet robogóhoz tud adni egy random gumis is, vagy a belül szelep is tök más, mint az autóknál?
-
RJ45
junior tag
válasz GEPESZ66 #85067 üzenetére
Ha mindig akkor van eltömődés, amikor előveszi akkor sajnos lehet, hogy a benzintartályban lesz a gond. Ha télen úgy van tárolva a motor sajnos nem kizárt, hogy tisztítani kell a tankot, mert annak a belső faláról megy bele valami dzsuva a karbiba és tömíti el újra.
Ha totál semmid nincs karbitisztításhoz, de tutira akarsz menni fogj egy elhasznált lábost és főzd meg a karbit.
Szétszereled, kitekersz belőle mindent is. Beledobod a fém részeket egy lábosba, ráengedsz annyi vizet, hogy ellepje. Ha nincs otthon citromsav két darab citromot 4 felé vágsz, a 8 darabot beledobod a vízbe és azzal együtt felforralod levesnek. Ahogy forr a víz a bugyogás patikára le fogja tisztítani a karbit. Szétfő a citrom is, nyilván vándololnak majd a vízben a magok, de azzal ne törődj. Utána kompresszorral szárazra fújod, patika lesz, ha kompresszor sincs, akkor tedd a fűtőtestre, hogy gyorsan száradjon meg. Nedvesen összerakni TILOS! Egyetlen vízcsepp csepp sem gyűlhet össze benne.De ha a tankban van dzsuva, akkor viszont hiába tisztítod ki a karbit akárhogy, onnan újból belemegy a kosz, mert belefolyik a koszos benzin. Szóval ha egy ilyen tisztítás után a gondos összeszerelés ellenére megint vacakolni kezd közel biztos lehetsz benne, hogy nem benned van a hiba forrása, hanem a tankban.
-
KTMHobby3
tag
válasz perge666 #85082 üzenetére
Szia!
Megértelek, sajnos igazad van. Bár egy ismerősömnek sikerült Devecserben találni egy olyant, mint az enyém. Piszok mázlija volt, 50 ezerért megkapta. Egy jó üzlethez szerencse is kell, de ha kitartóan keresed, megtalálod. Pl. egy ilyent:
Az enyém nem ilyen, de nagyon hasonlít hozzá. Az "Összefoglalóban" láthatod. -
cool13
őstag
sityupityu
Rivaul Nálam is így megy, autónál motornál is.
nod1 A gyári a cél. Xado olajat tettem bele.Nagyon köszönöm a válaszokat. Nagyon szuper, hogy ilyen segítőkészek itt a topikban.
Szóval a motorról. Ma reggel hajnalban is fagy volt rendesen, de tökéletesen indult. Szóval jól működik. Járása is jó. Megy mint a golyó. 70 volt a vége. Összességében teljesen hibátlan a gép. Persze nekem. De. Őszintén, fogalmam sincs pontosan milyen évjárat és blokkos. Elbizonytalanodtam, ahogy keresgéltem a neten. ZD4SC az tuti. A kép biztosan közelebb visz. Ti biztosan azonosítani tudjátok. Olajozást kikötni nem akartam, csak biztosra szeretnék menni ezért kérdeztem. Gumi kell rá. Abból mi a best buy? 16 coll kellene.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz cool13 #85089 üzenetére
Szép kis motor. Sok balesetmenteset vele. Pontos évjáratot nem tudom, de 2003 utáni mert addig Minarelli blokkot kaptak, ez meg már Piaggio. Az idomokba bele van sütve belül általában. Pl ülés belseje.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
E.Kaufmann
addikt
Maximum napi 20km-re (de nagy átlagban 10-re) milyen értelmes elektromos robogó lenne? Kisvárosban lenne használatban, a biciklinél kényelmesebb és valamivel időjárásállóbb erölködés nélküli munkábajáráshoz kellene (lakás város közepén, munkahely város határában). Ha kivehető az akksi és bent tölthető, az jó pluszpont, de nem alapfeltétel.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
perge666
veterán
válasz E.Kaufmann #85091 üzenetére
Napi szinten akarod tölteni,vagy 2 naponta?
Ezek sajnos nagy átlagba 20-30km-t bírnak 1 töltéssel jó esetben……[ Szerkesztve ]
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok. Van egy Liberty 50 4T 2003 -as robogom ami hidegen "padlógázra" fulladozik, viszont ha félgázzal húzom akkor hibátlanul teszi a dolgát. Miután bemelegedik akkor is érezhető egy kis megtorpanás 50km/h körül. (padlógáznál) Tudnátok tippet adni, hogy merre keressem a hibát? Vagy esetleg Budapesten tudtok ajánlani egy megbízható szerelőt ? Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz E.Kaufmann #85094 üzenetére
Egy benzines robogóval nem jobban járnál?
Nem kell töltögetni és 1-2 naponta tankolni sem….
Nem lebeszélni akarlak az elektromosrol,csak érdeklődök…. -
E.Kaufmann
addikt
válasz perge666 #85096 üzenetére
Még az is elképzelhető, de hölgy részére lenne és tényleg nem az a cél, hogy kimenjen a világból, csak ne kelljen egy órát várnia egy buszra vagy ennyit gyalogolni egy irányba. Én fele távolságot biciklivel nyomtam, úgy volt 10-15 perc, de télen, vagy nagy szélben még jól beöltözve se nagy élvezet.
A másik, ha pl kivehető akksis és engedik a főnökei, akár ott is tölthetné , nem kell sem benyát venni, sem kevergetni a motorolajat, ha kétütemű, bár nem tudom, manapság kis robogóban milyen hajtás a divat.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
perge666
veterán
válasz E.Kaufmann #85097 üzenetére
Minden lehetséges,de nekem macerásabb lenne minden nap vagy 2 naponta töltögetni az akkut mint hogy havonta 1X vagy 2X megtankolni “oszt kezit csókolom”
-
dragonfx
veterán
sziasztok!
futárkodni keresnék robogot milyet érdemes venni?
márka tipus ami bevált.
gondolom van itt jopár ilyen tulaj."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Lejtőre került a streaming
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Brave
- Robogó, kismotor
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest