Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz #89309696 #77963 üzenetére

    A Castrol jo ha nem akarsz rendelgetni, OMV sajatjat nem ismerem.
    Egyebken a fojtas eltavolitashoz: a kipufogo leomloben szokoty lenni egy szukites behegesztve, vagy a leomlon egy “vak cso”(egy 5-8 centis leagazas ami nem vezet sehova). A szukitest siman ki kell szedi/kifurni a cso atmerojevel megegyezo meretre, ha a vak csoves megoldas can, akkor azt le kell vagni a tovenel es behegeszteni.
    A variatornal szokoty meg egy plusz hezagolo alatet lenni a variator tarcsak kozott, azt kell kivenni/megfeleloen hezagolni hogy a szij rendesen kifusson.
    Ezek a modositasok utan erdemes a gyari gorgomereten esetleg valtoztatni, attol fuggoen, hogy hogy megy atalakitas utan.
    Az esetek nagy tobbsegeben amugy meg atfuvokazasra se nagyon van szukseg, a gyari meret eleg szokott lenni hozza.

    NYPD: igen, megvalosithato. Ha egy picit ertesz az alapveto villanyasz cuccokhoz, akkor siman at lehet kabelezni hozza. En epp most rakok fel pl digitalis orat a motorom analogja helyett, mert az megkotlott. Gyari kabelkorbacson kell a csatlakozot atalakitani hozza, plusz a szenzort felrakni. Annyi plusz van benne, hogy en az uj ora km allasat eloreporgetem, hogy stimmeljen :)

Új hozzászólás Aktív témák