- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Mini-ITX
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
Hirdetés
-
Újabb platformokra tart a Master Detective Archives: Rain Code
gp Eredetileg tavaly jelent meg a játék Switch-re, júliusban végre PC-n, PlayStationön és Xbox-on is elérhető lesz.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #77550 üzenetére
Na, majd kiszaladok hozzájuk, mert a Vicma oldala egy kalap kaki, de a motoroázisnak van üzlete. Majd ott elsírom a bánatom.
A bolt oldalán találok kedvemre valót, de egyiknél sem írnak méretet, kép alapján viszont egyformának tűnnek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77551 üzenetére
Nem tudom voltal-e mar naluk, tok jo fejek.
Mielott bemesz az uzletbe, csongess az uzlet bejarata melletti csengovel mert elektronikus az ajto. Minden egyes alkalommal elbambulok es rangatom az ajtot utana meg eg a pofam -
szabygbarca
csendes tag
Sziasztok!
Egy számomra erdekes hibajelenség miatt kérnék tanácsot!
Malaguti ciak 50 2T kapott egy új 70-es alu hengerszettet.Ítt az első kérdés:nem kell alátétlemez a henger és a hengefej közé?
A hengerfejben lévő tömítőgyűrű van csak?
Mert nekem így üzeme most.
A hiba a következő: 40km/h felett,ha elveszem a gázt akkor zörög,de nem tudom beazonosítani hogy a motor vagy a variátor felöl.40 alatt megszűnik a hang.
Új variator,kuplunk és szíj ís van rajta.50-es hengerrel nem volt ez a zaj.
Köszönöm a válaszokat előre is. -
Topikgazda
válasz szabygbarca #77553 üzenetére
Nem kell lemez, csak a gumi tömítőgyűrű ami benne van.
Valami rezonancia lehet jó eséllyel (reméljük), innen ezt vaktában nehéz lenne megmondani.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NYPD
aktív tag
válasz macilaci78 #77551 üzenetére
Majd légyszi tedd már meg, hogy visszajelzel ide egy fél sor erejéig, hogy az üzletben mekkora a tükörkínálat helyszínen, ami azonnal megvehető. Én is tervezek venni újakat, mert a gyári kis kerekben ló**zt se látni. Köszi!
-
szabygbarca
csendes tag
Akkor legalább jól raktam össze,köszi.
Abban reménykedem hogy valaki tapasztalt már hasonlót,sajnos hallani kellene hozzáértő embernek...én sajnos csak sötétben tapogatózok ez ügyben. :) -
Topikgazda
válasz szabygbarca #77556 üzenetére
Hangot (videót) nem tudsz felrakni?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
szabygbarca
csendes tag
válasz sityupityu #77557 üzenetére
Megpróbálok majd menet közben hangot felvenni :)
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #77551 üzenetére
[kép] a stage 6 tükrök beváltak, ahogy felraktam ugy marad. Nem rezonál nem állítódik el. Viszont nem valami nagyok.
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #77559 üzenetére
Viszont ronda.
De azért érdekel, hogy külső szélek közt mekkora a távolság? Illetve linkelnéd, hol vetted?nyogo83: levettem a bal oldali markolatot, az csúszott jobban. Nem hogy volt alatta némi kosz, hanem egy az egyben be volt zsírozva, de a korámnycsőből kb egy fél gyűszűnyi zsírt piszkáltam ki.
Háromszor fújtam be és töröltem szárazra Brigéciol-lal, kétszer féktiszíttóval a csövet és a markolat belsejét is. Utána csavargatva fel tudtam tenni könnyen, viszont menet közben atom stabilnak éreztem. Így marad, meglátom, a nyári melegben mit ad elő.A gázkar felőli részt most nem bántottam, az a gázkar mozgása, lötyögése miatt amúgy is mozog, azon felül plusz mozgást még nem tapasztaltam.
Lemértem a régi tükrök szárát, M8, a jobbos és balas menete különböző. A bal oldali lesz jobbos, legalábbis standard M8 rozsdamentes acél anyát csavartam rá múlt héten, mert a gyáriját egyszerűen nem tudtam rendesen meghúzni a telefontartóval együtt.
Viszont Párom is elkezdett gyakorolni, én egy padon ültem, míg ő kerülgeti a 30-as övezetben a tömböt és hallottam, hogy cincog valami. Lenyomta a hátulját sztenderen, kézzel forgattam az első kereket és periodikusan cincog. Ráültem, mentem vele kb 1 km-t (a garázsig a markolattal szórakozni), utána megint ráültem és haza (megint kb 1 km), a garázsból kitolva már nem volt hangja a féknek, de felemelve az elejét és a kereket lábbal örgetve volt hangja.
Most volt a szerelőnél fékfolyadék is cserélve, a betét még gyári. Fogni fog a fék, nem melegebb a szokottnál, a tárcsán nem láttam karcolódás, vagy deformálódást. Egy U alakú kerékpárzárat szoktam áttolni az első keréken, de nem ér hozzá a tárcsához felrakáskor, illetve műanyagba van húzva mindenhol. Passz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #77560 üzenetére
Nalam is az egyik kismotoron sarga izzo, feher bura kombo van, de a gyarihoz kepest valamiert joval kevesbe latszik. Minden nap nem jarnek azzal.
-
SoulReaver
veterán
válasz energy4ever #77562 üzenetére
Biztos gyengébbek az izzók nem?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77561 üzenetére
Szerintem a markolattal mar nem lesz gondod Ezt mar parszor eljatszottam en is par rogobonal, azert ajanlottam eloszor.
Fogalmam sincs, hogy honnan kerul be ala az a zsir szeru cucc amugy.A fekkel nem lesz gond,lehet hogy alaphelyzetben neha minimalisan ugy marad a betet, hogy hozzaer a tarcsahoz picit. Vagy egy nagyon kicsi utese van a tarcsanak.
De amig nem melegszik el a tarcsa, fog normalisan, nem erzed fekezesnel "pumpalosnak", nem kell vele foglalkozni. -
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #77564 üzenetére
Tegnap reggel fékeztem egy erőset, csúszott is a fara. Egy idióta picda balról fordult elém egy parkolóból záróvonalon és 2 sávon keresztül, hogy 4 autóval arrébb parkoljon.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #77561 üzenetére
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
Szerintetek most hogy van ebben a helyzetben, ha valaki járművet akar venni, átíratni stb? Azt tudom, hogy okmányirodába jobb (vagy kell is) ha időpontot kér az ember, de amúgy ettől függetlenül lehet intézni az ilyesmit? A műszaki lejárásával kapcsolatban tudom, hogy mi a helyzet, csak az előbbire vagyok kíváncsi. Nem olvastam utána a médiában hogy ez pontosan hogy van ebben a pillanatban...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #77567 üzenetére
Szerintem el lehet intezni siman, csak ha jol remlik, okmanyirodaban mar csak idopontfoglalassal lehet bemenni ugyetintezni.
A kerdes, hogy pl eredetvizsgas helyet talalsz-e ami nyitva van. -
Topikgazda
-
Entee84
csendes tag
válasz sityupityu #77567 üzenetére
A műszaki állomások és eredetvizsgálók nagy része zavartalanul működik. Nap mint nap viszek autókat. Az látom nem érdekelt de azért elmondom mert elég siralmasnak tartom a lejáró műszakival kapcsolatos dolgokat. Lejárat után még 15 napig részt vehettél forgalomban,rendőr is csak figyelmeztet. Ezt most ugye módosították, hogy a járványhelyzet végétől számít a 15 nap türelmi idő, eddig ok. Na de a biztosítóit mindenki kérdezze meg akinek lejárt vagy lejár mostanában. Ugyanis belefutottam kb 1 hete olyanba,hogy valóban az állam részéről nem érdekes most hogy le van járva a műszakid,ráér de a biztosítót ez nem érdekli. Ha az alap 15 nap türelmi idő alatt sem vizsgáztatod le az autód,motorod ők bizony fedezetlennek minősítik. Én konkrétan egy Generali-s autónál találkoztam ezzel és miután több ismerősömnek szóltam volt egy akinek most fog lejárni,rákérdezett ott is ugyan ez van, ő KH biztosítós.
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #77572 üzenetére
Pedig logikus. Az állam egy kurta hanggal nem utasította a biztosítókat, hogy vegyék figyelembe. Én február végén vittem a kocsit műszakira, március 20-án járt volna le, elvittem, amint lehetett, pedig akkor semmit sem foglalkoztam koronás ügyekkel.
A lakásvásárlással is ez volt a helyzet: bejelentette pár éve az állam, hogy új építésű lakást lehet venni 27% áfatartalom helyett 5% áfával, mindenki tapsolt az intézkedésnek. Szerintetek hány lakás bruttó vételára csökkent?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #77573 üzenetére
Végül is ja...Én mondjuk nem vagyok ilyen helyzetben egyik járművemmel sem, de nem is gondoltam ebbe így bele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
szabygbarca
csendes tag
Esetleg szfvar. környékén valaki aki meghallgatna a zörgő hangot?
köszi -
macilaci78
nagyúr
válasz szabygbarca #77575 üzenetére
Bőgesd egy kicsit valamelyik lakótelepen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77573 üzenetére
Nekem juniusban jar le a muszaki a motoron, de addig meg nem artana uj csovet csinaltatni hengertol a dobig, plusz valahogy "megkeresni" a dobon az E jelzest es szamot, hogy lassak vizsgan hogy esku gyari
-
suste
veterán
válasz sityupityu #77567 üzenetére
Én most adtam el a régit és megjött az új. Mindent el lehetett intézni. Az okmányirodába kell időpont, de ügyfélkapun tök egyszerű foglalni, és vannak is üres időpontok pár napon belül.
A biztosítónál meg online ki lehet jelenteni, meg biztosítást is tudsz kötni.
Egyébként ügyfélkapun az (el)adásvételit le tudod adni, még okmányirodába sem kel menni ez miatt!Viszont akkor már kérdezek is:
Az új Honda PCX-en néha van egy érdekes, indexrelé "bugzás" szerű hang amikor indulok.
Én arra tippelek, hogy véletlenül megnyomom az indító gombot a kesztyűvel.
Valakinek rémlik ilyen jelző hang?
Minden más visszajelző fény rendben van, semmi hibát nem jeleznek.Érdekes egyébként, hogy az én magasságommal (185cm) számomra nem kényelmesek a fékkarok és az index kapcsoló sem. A Benellin pont kézre esett minden, a fékkarok sokkal lejjebb álltak, az index is pont a hüvejkujjamhoz esett, ezeket még volt lehetőségem összehasonlítani.
A Hondán állandóan a dudát nyomkodom index helyett .
Valszeg 1000-es szervízen megpróbálom kicsit előre billentetni a bal (index/kürt) kapcsolót és a fékkarokat is. De lehet hogy a jobb (indítós) kapcsoló előre billentése is megoldaná a berregős problémámat . -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Haverom vett egy Piaggio Sphera 1986 50-es robogót. Engem kért meg, hogy menjek el vele megnézni. Hangsúlyozom, nagyon szórta tudásom járműszerelés terén, de láttam, csináltam már meg pár dolgot.
A motor esztétikailag korához képest jól nézett ki, pöccre indult hideg motorral. Próba során nyélgáznál behalt a motor (mintha nem kapott volna naftát). Ezt megismételtem többször, mindig ugyanaz. Jeleztem a vevőnek, eladónak, de a vevő nem tudott ilyen hibáról, az eladó, meg mindenáron meg akarta venni.
Lábon terveztük elhozni ca 40 km, de csak 20-ig jutottunk. Útközben nem állt meg, nem volt semmi gond, még a nyélgázas téma sem jött be, mondjuk indulás előtt telenyomtuk 95-ös V-Power-rel (100-as nem volt a kúton).
Azért néha, néha kezdett visszalassulni útközben, de semmi komolyabb. Üzemanyagellátásra gyanakodtam. 20 km után megálltunk, volt egy köztes címünk. Onnan már nem indult tovább. eszembe jutott a régi simsonozásom...
Mivel ugye nem szereltem ilyet sose, max simsont 20 éve, haver meg nem ért hozzá még ennyire sem mint én, fogalmam sem volt, hol kezdjük. Gyertya OK. Ad szikrát, és nem is volt koszos. Benzincsövet leellenőriztem, hát levegős volt. Gondoltam eldugulhatott.
Intermezzo: közben már beszéltem egy másik spannal, aki vespákat szerelget, és elmagyarázta, hogy ennek a benzinellátása ilyen vákumos.
A benzincsapra gyanakodtam, hogy el van tömődve. Kiszedtem, kifújattam, kimostam, de utána sem lett jobb. A vákum szeirntem működik, mert ha beleszívtam a csőbe, akkor folyt ki a benya. Benzintartály sincs eltömődve, mert benzincsap kihúzása után, persze ömlött kifele.
Szóval a sejtésünk az, hogy a karburátor, és fúvókák vannak eltömődve. Hogy ezt mi okozta? 1.Hát az eladó állítása szerint már régóta nem ment vele
2.A mi benzincsapunkon nincs az a fehér műanyag (szűrő, ugye?) rész.Kérdések:
-első körben karburátor, és fúvókák kipucolása
-második körben pedig benzincsap szűrőjének a beszerzése?Továbbá adódott még egy probléma. miután leszedtem a a benzincsapot, nem tudtam úgy visszabilincselni a tank csonkjára, hogy ne folyna a benzin. Haver szerint ott kell lennie egy O gyűrűnek, ami emlékeim szerint nem volt ott. Ennek ellenére nem folyt a benzin mégse, csak miután leszedtük a csapot, és vissza.
A motor nincs a közelemben, sajnos képeket sem készítettünk, de bízom benne, hogy tudtok adni tippeket, segítségeket, hogy minek álljunk neki első körben. Esetleg ha konkrétan ehhez a típushoz való youtube linket tudnátok adni (karburátor tisztítás), az marha jó lenne.
Köszönöm előre is, és bocs a hosszú hsz-ért. -
z123456789
addikt
válasz z123456789 #77579 üzenetére
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77579 üzenetére
Mindenkepp jo otlet a karbi teljes elpucolasa. A vakumcsovet is nezd majd at, ami a benzincsapra megy.
Az a feher cucc nem tul jo hogy hianyzik, mert igy a tank aljarol szivja az uledekes benzint.(lehet a tankba esett?)
Ahol lehet, probalj meg uj csoveket berakni(benzin/vakum).Nem egy ordoglakat a karbija, siman megy egy pucolas szerintem youtube nelkul is ha volt simsonod Alig par alkatresz, sorrendben szet-ossze.
Nem remlik nekem ez a regi Sfera, ennek veletlenul nem ET2-es blokkja van mint a Vespanak? Mert akkor lehetne hozza vadaszni egy Vespa service manualt, abban szepen minden benne van (robbantott abrak, meresek).
-
SoulReaver
veterán
Na itt van az átlátszó index es a sárga izzók.
Sötétedett már, szerintem jó fénye van.
Haver kapcsolgatta, én csak nevettem
-
z123456789
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
Motor fék légtelenítéssel kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Kerékpár féket hosszú évek óta légtelenítek, minden félét, feltételezem, hogy az elv hasonló lehet egy robogónál/motornál. Bringán ez úgy működik, hogy a féknek megfelelő olajat egy fecskendőből áttolom az egész rendszeren. Féknyeregnél nyomom be, fékkarnál jön ki egy rácsatlakoztatott tartályba. Így kijön a levegő is. Persze van még egyéb teendő is, de a lényege ennyi. Illetve a fékbetéteket ki kell venni a légtelenítés idejére és egy bleed blockerrel helyettesíteni. Motor féknél ez pontosan hogyan működik? Illetve a hajtómű olaj csere érdekelne még. Köszönöm! Egy 98-as Gilera Runner FX lenne az alany.
[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
válasz Runner_fxr #77584 üzenetére
hat, motornal en nem igy szoktam. Leveszem a tartaly tetejet, lassan pumpalok a fekkaron egy parat. Utana fekkar behuz, alul a leengedo csavar kicsit megenged. Csavar vissza, ujra fekkar rapumpal,behuzv tart, csavar ki, csavar be.... Igy tovabb. Felul figyelni a folyadekszintet, ha kell, utantolteni. A fekkart meg ovatosan behuzni, mert spriccel
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Runner_fxr
Ármester
válasz tothferenc #77585 üzenetére
És ha fékolajat akarsz cserélni? Akkor alul leengeded az egészet aztán felülről elkezded betölteni frisset? Tudom, hogy spriccel az olaj ha leveszed a fedelet és behúzod a kart, bicónál is ilyen, főleg régi fékeknél, az újaknak már a fékkarnál is légtelenítő csavarja van, nem kell fedelet levenni.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77586 üzenetére
Akkor a tartalybol kiszivod fecskendovel a regi fekfolyadekot, feltoltod az ujjal. Aztan ahogy tothferenc irta, legtelenited es addig toltod utana a tartalyban, amig a legtelenito csavarnal meg nem jelenik a friss fekfolyadek.
Le is lehet engedni, de ha ugy csinalod ahogy irtam, akkor nem kell szivni a levegosodessel. -
tothferenc
senior tag
válasz Runner_fxr #77586 üzenetére
akkor ugy csinalom, ahogy (#77587) nyogo83 irta felul kisziv, ratolt, pumpal, alul kienged addig, ameddig meg nem jelenik a friss olaj
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
energy4ever
addikt
Quad bontassal foglalkozik valaki? Akar uzlet is lehet. Budapesten vagy kozvetlen kozeleben Pestmegyei reszen.
-
p5quser
tag
Sziasztok!
(#77565) macilaci78 "csúszott is a fara". Ez megütötte a szemem. A hátsó féknek tudni kell blokkolnia? A dobfékeseknek is? 6-7 éve van nálam ez a peugeot, de még nem hallottam csikorogni a hátsó gumikat. Ellenben léptem már át kormányán. Nézegettem a hátsó féken lévő állítócsavart, de ha a jelenleginél többet húzok rajta, beáll a kerék. Ráadásul kb. 1 centi az útja. Betétet cseréltem már, semmi változás. Nyúlhat ennyit a bowden? Nem szívesen bontanám meg a 20 éves UV rágta idomokat, berohadt csavarokkal, ha nem fog blokkolni úgy sem.
Köszi! -
Runner_fxr
Ármester
válasz p5quser #77591 üzenetére
Nekem van egy régi 98-as Gilerám, azon még dobfék van hátul, múltkor a kelleténél jobban húztam és bizony satuzott a hátsó kerék, éreztem, hogy csúszkál a segge, bár az aszfalt még hideg volt. Szerintem egy jól beállított és jó fékbetéttel rendelkező dobfék tudja satuzni a hátsó kereket.
[ Szerkesztve ]
-
p5quser
tag
válasz Runner_fxr #77592 üzenetére
És gondolom semmi "áttétel", csiga nincs a bowden végén, annyi az útja, amennyit a fékkaron húzol. Át lehet húzni ezeken a bowdenszálat? Vagy speckó szerszám kellhet a végeihez? A taposómat egyszer próbáltam levenni, az egyik rugdosó támasztó bánta. (természetesen az idomokra értettem )
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77590 üzenetére
Igen, rahuzhatsz egy csovet a legtelenito csavarra, hogy konyebben elvezesd a fekfolyadekot illetve hogy lasd benne a buborekot.
Fekbetetet nem kell kivenniJopar hajtomuolaj cseret csinaltam mar, nem egy ordoglakat. Regi leenged, uj megfelelo mennyiseggel feltoltod. Ha nagyon kapuccsinos a leengedett olaj, akkor miutan lecserelted, egy par 10km utan csereld le azt is, hogy kihozzon minden dzsuvat.
-
macilaci78
nagyúr
válasz p5quser #77591 üzenetére
Reggel volt még, árnyékban az aszfalt, nyári gumi és hát vészfékezés. De hangja nem volt.
Minél jobban lassul, annál több jut az első kerékre.Még bringás koromban szoktam rá, hogy úgy állítom be a fékkarokat, hogy majdnem markolatig tudjam húzni. Egyszer ijedtemben sikerült elszakítani a bowdent.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Runner_fxr
Ármester
-
Debilon
addikt
válasz Runner_fxr #77597 üzenetére
fékhez bármilyen DOT4 fékfolyadék megfelelő
hajtóműbe (igaz 400-as), de a 75W90 hajtóműolaj is bevált (vagy 10W30 olaj, amit írt nekem a gépkönyv, de az 10-12 ezer alatt nagyon csúnya volt)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77597 üzenetére
Ez az Fx125-os ugye?
Fekfolyadek DOT4 (mindegy milyen marka, lehet Mannol is), hajtomuolaj meg 80W90 pl szinten Mannol [link]. Ebbol kevesebb mint 1dl megy bele, 80ml korul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 11
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Ubuntu Linux
- Xbox Series X|S
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen