- Azonnali processzoros kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #29593 üzenetére
Ha már feltétlenül bele akarsz taposni a fékbe vizes/csúszós úton,
inkább legyen a hátsó, mert annak megcsúszását még viszonylag
könnyen meg tudod fogni, de ha az elsőre markolsz rá, és kimegy
az eleje, azt már kb. semmi esélyed: ésszel kell használni a féket.Kis sebességnél nincs szükség az első fék nagy fékerejére, tehát
a hátsóval érdemes megállítani a motort, pl. rutinpályán mászkálás
során gyökketezve (hát még a jó kis murvás/csúszós részeken).Rendes utazótempónál a hátsó segíthet*, de mivel féktávon a motor
súlya az első kerékre terhelődik, hamar megcsúszik és nem is tud
akkor már "elegendő fékerőt" kifejteni, pontosabban akkor már nincs
elég tapadása a hátsó keréknek. Szóval ha nagy tempóról meg kell
állni, akkor az elsővel működik, progresszívan növelve a fékerőt...
A hátsó mondjuk úgy, hogy stabilizál: szvsz érdemes azzal kezdeni,
ill. azt a terhelésváltással párhuzamosan degresszíven használni.*: robogónál különösen, mivel a motorfék itt gyengébb (a CVT miatt).
Amúgy úgy emlékszem, hogy volt már a téma - valamikor tavasszal.
Szerk a kulcsbezárós témára: soha nem szabad a csomagtartóba
rakni, és le van tudva a gond. (Ha nincs mit bentfelejteni ugye...)
A pótkulcs meg legyen biztos helyen: ha 40 km-re, akkor sajna ott.
A digitális záras páncél vésznyitó kulcsát sem tartjuk a páncélban,
arra az esetre, ha lemerül a páncél akkuja, és nem nyílik a kódra...[ Szerkesztve ]