- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HTPC (házimozi PC) topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Milyen monitort vegyek?
- SSD kibeszélő
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #28034 üzenetére
Ha elolvastad az egészet ne csak két mondatot idézz belőle.
Akár egy, akár két személlyel utazva, a korábban már emlegetett kényelem szerencsére tartósan is fennmarad.
További fontos szempont az országúti menetteljesítmény. Egy személlyel terhelve meglepő dinamizmussal indul meg a burgonya. Gyakorlatilag 150 kilométer per órás végsebességéig ugyanazzal a dinamikával gyorsul (a kilométeróra szerint ekkor már bő 160-nal repesztünk), még nagyobb lökettérfogatú túramotoroknak is kapaszkodniuk kell mellette.
asználati értéke tehát minden körülmények között szinte optimális a Burgman 400-nak. Akad azonban néhány olyan dolog, amelyet meg kell még vizsgálnunk, hogy jól ismerjük a robogót. Nem ejtettem szót ugyanis még a futóműről, noha a magyar úthálózatra való tekintettel nem elhanyagolható a jelentősége. Ez az a terület, ahol sajnos némi kompromisszumot kell kötnünk, bár a legnagyobb robogóknál is hasonló a helyzet. A hatalmas ülés alatti tároló csak kis és egymástól messzire tolt kerekekkel valósítható meg, az alacsony ülésmagasságot pedig csak mérsékelt hasmagassággal lehet elérni. Mindezek egyenes következménye, hogy a rugóutakkal sem tudnak csodát tenni a mérnökök, így tehát a teljes futóműkomfort sem veheti fel a versenyt egy nagyobb kerekeken gördülő túramotorral. A dolgát azért teszi szorgalmasan, bizonyos úthibák azonban teljesen magától értetődően kifognak rajta. Ezzel együtt kell élni nem csak a 400-as Burgman, hanem szinte az összes maxirobogó esetében. Jó aszfaltminőség mellett viszont majdnem olyan jóízűt kanyaroghatunk vele, mintha „igazi” motoron döntögetnénk.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Wise (ex-TransferWise)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MIUI / HyperOS topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest