- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22322 üzenetére
Meg a nyomvályúk: nagyon alattomosak tudnak lenni, főleg a megállók
környékén életveszélyesen huplis az aszfalt. A GPS-szel mért max.
sebességnek lehet hinni, ha rendben látta a műholdakat az egész úton.
Azt meg úgy lehet megnézni, hogy mekkora távot mért. Ha reálisat, jó
lesz a max. sebesség is. Ha rossz volt a jel / ugrált, akkor lehet rossz.Bling95: hát az az. Azt hittem, legalább benne volt kb. 60-as tempó is:
30-ról tényleg nagyon későn vehetted észre, hogy mi történik, mert az
még tényleg nem nagy sebesség - onnan elég gyorsan meg kéne állni.Persze a második vezetői hiba a fék rossz kezelése volt (a pánikszerű
rámarkolás). Nem tudom mióta motorozol, de szerintem nem hülyeség
egy kis forgalommentes helyet keresni, s ott különböző sebességekről
vészfékezést gyakorolni, rendesen progresszívan. Persze pánikhelyzet
esetén még mindig bejöhet az ösztönös satu, de ha sokat gyakoroltad,
akkor talán beugrik valami a helyes technikából is - rengeteget segít.Messze többre képes a fékrendszer, csak nem egyszerű kihozni belőle.
Tuti, hogy amint megcsúszott a gumi, máris romlott a lassulás, ha meg
fel is borult a gép és az idomokon csúszott akkor meg "de pláne". Az a
motor, ami így (éppen?!) elvitte a gyalogot, valószínűleg simán megáll a
zebra előtt a segged alatt, HA lábon tartod. Nagy pech, hogy pont jött a
gyalogos, és satu közben akartál kitérni. Kitérni egyébként nagyon jó
ötlet motorosként: nagy fék, amíg lehet - majd menekülési útvonalon el.
(Nem a reklám helye, de ide érdemes lehet benézni: safety-hungary.hu)Persze a figyelmet semmi nem helyettesíti...! Takarásból kiugró gyalog
bármikor jöhet, de piros lámpák azért nem szoktak csak úgy előugrani.
Pech, hogy ott volt a gyalogos, mert ha csak rácsúszol a vonalra, vagy
megcsíped a zebra elejét, még nincs belőle zakó. Ha meg mégis, nem
hívsz magadra rendőrt az eset miatt. Viszont annyiban szerencse, hogy
legalább az utolsó (utáni?) pillanatban észrevetted, és nem verted telibe,
meg mondjuk nem egy kamion jött keresztbe, vagy vmi más jármű.(Szerk: tudom, gyalogátkelőn ezek nem szoktak jönni, de lehetett akár
kereszteződés is, ott is szokott lenni lámpa, meg zebra - meg minden.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen