- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
philoxenia #46930 üzenetére
Szabálytalan, mert sem a jármű mozgásával, sem a világító és fényjelző berendezésekkel nem adhatunk megtévesztő, félrevezető jelzést a többi közlekedő számára. A ködzárófény/ködfényszóró kapcsolgatása pedig megtévesztő, félrevezető lehet. Ne csak a közvetlen mögöttünk haladóra gondoljunk. Egy távolabb haladó járművezető számára érhetetlen lehet, hogy egyszer látszik a ködben egy másik jármű zárófénye, aztán nem látszik, majd megint látszik stb. Tehát a ködzárófényt/fényszórót vagy használom, vagy nem, de semmiképpen sem kapcsolgatom. Aztán ha nagyon belemegyünk mindenki úgy köteles közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon. Ebből kifolyólag sem adhatok változatlan időjárási körülmények mellett változó fényjelzéseket a járművemen.
Veszélyes az előzőekből kifolyólag és mert elvonhatja a vezető figyelmét az, hogy figyelgeti milyen közel van a mögötte jövő és aszerint kapcsolgatja a zárófényt, baromság ahogy van. Majd figyelem, hogy már lekanyarodott és kapcsoljam vissza. Ez amit itt írtok nagyon veszélyes és felelőtlen.
Szükségtelen, mert eleve nem megyek olyan közel, hogy engem zavarjon. Ne nekem kelljen már azzal foglalkozni, hogy a mögöttem jövőt mi zavarja. Az az ő dolga. Ha zavarja, túl közel jött, tartson nagyobb követési távolságot.
Még egyszer, ha az időjárási körülmények indokolják, használhatjuk a zárófényt (én kötelezővé is tenném), ha nem indokolják, nem használjuk. De ha nem változnak a körülmények, nem változtatok a járművem kivilágításán sem. Ez így szabályos, biztonságos, ésszerű és életszerű.
[ Szerkesztve ]