Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyikszi
őstag
válasz syberia #46899 üzenetére
Ma reggel egy BMW-s tötymörgött a belső sávban, én kívülről próbáltam kikerülni (nem előzni, hisz azt tiltja a KRESZ ), persze amikor meglátta mire készülök rágyorsított Aztán 100 méterrel odébb lekanyarodott
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
syberia
veterán
válasz proof88 #46900 üzenetére
A Krisztina tér felől jöttem, a kanyart még éppen be tudtam venni, de a vége akkor is szép farolás lett, akkora már majdnem a fehér főpillér vonalában álltam meg. Ennek már jó pár éve.
(#46901) nyikszi : Velem is előfordult már hogy a belsőben feledkeztem, de még sosem jutott eszembe versenyezni az engem leelőzővel.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
bul07
nagyúr
válasz nyikszi #46901 üzenetére
Lakott területen belül lehet a jobb oldalán is elhaladni mellette, nem szabálytalan
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Pickit3
aktív tag
Kivilágítatlan, telefonáló, sötétben bicikliző emberkék mindenhol... Egyenek elé parkoltam és hirtelen nem is tudta merre van az előre, mert ugye nem is előre figyelt, kihíja volt, hogy nem taknyol el az álló autó előtt.
A másik amit szeretném ha jobban kifejtenénk, mármint a véleményetekre lennék kíváncsi. A ködlámpa és ködzáró. Gyakran találkozni olyannal, hogy városban gurulva köd nélkül elől-hátul világít a ködlámpa, de van olyan is aki nappal a főúton használja tiszta napos időben, mert az menci. Szvsz a ködlámpának nincs értelme, előrébb nem látok vele és nincs olyan baleset ami ködlámpával elkerülhető lett volna, mert nem lát hamarabb vele dolgokat ködben senki sem. Cserébe ugye vakít hiába csak az út szélét és közvetlen a kocsi előtti területet világítja. A zárófény már nem teljesen haszontalan, mert valamennyivel hamarabb észreveszi az ürge tejfölben, mint a helyzetjelzőt, de a többségében szabálytalanul használva ennek sincs értelme.
Hozzáteszem, hogy most hazafele jövet is az autósok többsége refivel megy a ködben. Engem mondjuk rohadtul elvakít a ködről visszavert fény így tompítottal megyek, de lehet, hogy csak én vagyok fordítva bekötve.
Rosszul gondolok valamit? -
Popes
őstag
válasz Pickit3 #46905 üzenetére
Sokkal durvább amikor full kivilágított bringával szabályosan közlekedsz és jobbról a mellékútról bevágódik egy kivilágítatlan autó eléd(este 7óra,sötét) úgy hogy épp kikerülne egy mögötted érkező autó. (Van kerékpárút de mivel hogy nem takarítják ezért kénytelen voltam az úton menni.)
Hirtelen nem tudtam eldönteni hogy melyik fog elütni, de azt biztosan ki merem jelenteni hogy aki világítás(és szétnézés) nélkül kifordult a főútra az tuti részeg volt, vagy fogyatékos.
Lehet ezután inkább autóba ülök még ha csak 800 méterre kell is mennem mert ez így életveszély.Deus ex machina
-
mezis
nagyúr
válasz Pickit3 #46905 üzenetére
Ritkán kellett ködben vezetnem, de nem sok különbséget tapasztaltam a tompított lámpához képest.
Zárófény: Értelmes, figyelmes vezető kikapcsolja akkor, amikor észleli a mögötte jövő tompítottját (ködlámpáját), mivel akkor már bizonyára a mögötte levő is észlelte, hogy vannak előtte és ugye ilyenkor egy defenzív vezető akkora követési távolságot tart, ahonnan még látja az előtte haladó helyzetjelzőjét.
A többi vezetővel meg nincs mit tenni...[ Szerkesztve ]
mezis
-
bul07
nagyúr
Ködben miért kellene bármilyen ködlámpát kikapcsolni ha utolérünk valakit vagy ha minket érnek utol
Város határban persze illik lekapcsolni(meg ha jól tudom szabály szerint is)Ha én érek utol valakit ködben és ismerem az utat(hogy ép mekkora az egyenes, nincs e kanyar a közelben) akkor közel húzódok és megpróbálom megelőzni párszor villantok a reffivel hogy én biza előzni fogok figyeljen
Normálisabb sofőr ilyenkor jobbra húzódik kicsit és lassít is egy kicsit, sőt netán még indexel segít is hogy mikkor mehetekHa engem érnek utol én próbálok neki segíteni, lassítok meg ha úgy érzem indexelek is neki
És ez nekem is jó mert ha megelőz akkor be lehet állni mögé és az ő sebességével menni olyan távolságban hogy a hátsó lámpáit még ép látni, nem nagyon közel
Ő töri az utat, ha gond van ő kapjaMég egy tanács ez saját tapasztalat
Sima közúton vagy főúton nappal nagy ködben sor elején haladva nagyon ajánlott felkapcsolni a reflektort
És hogy miért mert a szemből jövők sokkal de sokkal hamarabb meglátnak, és nem fog belekezdeni esetleges előzésbe, vagy meglát és van ideje fékezni visszahúzódni vagy jobban gyorsítani és gyorsan befejezni az előzést, vagy vész esetén elkezd villogni hogy legyen idő fékezni
Én sokat vezetem ködben a 4 főúton, ott lehetett mindennel találkozni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
szebe
őstag
válasz Pickit3 #46905 üzenetére
Ködlámpa/ködzáró:
Te nem fogsz jobban látni tőle, de téged legalább meglátnak. Figyeld meg "erősebb" ködben, mennyivel hamarabb veszed észre a szembejövőt.A refi meg csalóka. Én úgy veszem észre, hogy inkább nincsenek jól belőve a lámpák sokszor.
Balos a csillagokat pásztázza, jobbos meg az árokba világít. Illetve sokan nem tudják használni a műszarfalon lévő fényszóró magasságállítót. Ha valaki beül hátra/tele a csomagtartó, már vakít is."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
bul07
nagyúr
válasz Winner_hun #46911 üzenetére
Ha utolérek valakit nem maradok mögötte megelőzöm nem véletlen értem utol , ha engem ér utol és nem akar megelőzni maradjon le annyira hogy ne zavarja
Ennyi
(#46912) Siriusb
Utolért
1 előzzön meg
2 ha nem előz maradjon le hogy ne zavarjaBár engem ritka hogy megelőznek ködbe, én szoktam előzni, szeretek ködbe menni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Na most ne már
Ha ti utolértek valakit akkor beálltok mögé a seggébe és követitek
Én ha utolérek valaki megpróbálom megelőzni, nem véletlen értem utolÉn nem megyek konvojba max csak elől
Annál veszélyesebb nincs mint harmadiknak negyediknek sokadiknak menni egy sorba, akkor már inkább megállok kicsit hadd menjenek
És én se várom el hogy ködbe bárki lekapcsolja a lámpáit mert a közelébe értem
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ködben ha sötét van, már elég hamar le kell kapcsolni a zárófényt, mert jobban vakít, világosban nem vészes.
Eddig erről nem esett szó. Ha sorban megyünk kis követésivel akkor csak az utolsónak kell a zárófény nappal is....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Elemental
addikt
Nekem jöhet bármi, hó, eső, jég, minden útviszony között szeretek vezetni. Egyedül a köd, amit nem bírok, kifejezetten stresszel, ha ködben kell vezetnem.
-
Elemental
addikt
válasz philoxenia #46920 üzenetére
Nem tudom mi az
-
mephi666
nagyúr
válasz Elemental #46919 üzenetére
főleg, hogy a köd sűrűsége is pillanatok alatt változhat... pl belekezdtem kamion előzősébe, el lehetett látni még vagy 1km-re, amikor a manőver közben egyszer csak lement töredékére a látótávolság... emelkedett hirtelen a pulzusom jókorát
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
amargo
addikt
Jó párszor vezettem kemény ködben, autóval és bringával is. Volt, hogy este autóval a következő szaggatott vonalat már nem láttam, mindenki mögém állt be. Itt ha valaki refrektort kapcsol, akkor még addig se fog látni ez fizika, max a motorháztetőt. Ennek lássuk be semmi értelme, kivéve, ha valaki szereti magát szivatni. Ez az esetnél még az Érdi körforgalom rengeteg telepítésének idején volt (messzebbről jöttem, de külön viccess volt kitalál, hogy most 1-2 nap alatt mitt változott, merre menjek), ebben az esetben durván elfáradtam, pedig alapjában véve csak 45 perces kocsikázás lett volna, viszont végül 2 óra alatt tettem meg.
A záró fényt én kikapcsolom, ha beérnek, 20 mp-re is durván zavaró éjjel.
(Bringával 2x is jöttem le János-hegyről éjjel akkora ködben, hogy a talajt nem láttam bringán ülve, csak a teleszkóp bemozdulásaból tudtam merre járok)
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #46927 üzenetére
Miért? Ha leállítja a motort úgyis lemerül egy idő után az akku, ha meg nem, kifogy az üzemanyag előbb utóbb...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
félisten
válasz Winner_hun #46927 üzenetére
Mármint miért? Gondold végig mindhármat.
Elképesztő amiket itt terjesztetek.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Írd le, hogy (mikor)miért szabálytalan, (mikor)miért szükségtelen, (mikor)miért veszélyes!
(mindig)Szabálytalan nem lehet, hiszen akkor kapcsoló sem lenne rajta, (mindig)szükségtelen nyilván megint nem lehet, mert van amikor a KRESZ tiltja a használatát, (mindig)veszélyes meg azért nem lehet, mert sok járműnek nem tartozéka, ha veszélyes lenne a léte nélkül közlekedni, akkor minden járműre kötelező lenne felszerelni....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
m3tr0
senior tag
A három közül egyik sem..
Amíg nincs rendesen jogszabály rá,hogyan kell/lehet használni addig ez ilyen.
Minden esetben a sofőr dönti el,hogy mikor mit kapcsol fel és le.
Az első ködlámpa használata is ugye folyamatos vitákat szül.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
félisten
válasz philoxenia #46930 üzenetére
Délután megírom.
-
Logitech
aktív tag
válasz Pickit3 #46905 üzenetére
Tiszta időben még el lehet viselni a ködlámpát, mert zavaró, de nem vészes. Viszont tegnap délután, már sötétben az M3-on semmi köd nem volt, csak esett a hó/eső, vizes volt az út, amit felcsaptak az autók elég rendesen, és itt ködlámpáztak nagyon sokan, és itt baromira zavaró, ahogy a felvert vízfelhőben tükröződik a ködzárófény, csak egy nagy piros folt van előtted, amitől nem látsz semmit.
-
nyikszi
őstag
válasz Logitech #46933 üzenetére
És amikor az első és hátsó ködlámpát csak egyszerre tudod fel/lekapcsolni? Akkor mögéd jön a suttyó és villog, hogy kapcsoljam le, de nem tudom, mert én meg ködben vagyok és nem látok. Megelőzni meg nem mer, mert ugye köd van. Szerencsére ilyen csak egyszer fordult elő.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
m3tr0
senior tag
válasz philoxenia #46935 üzenetére
Nem akarok vitatkozni, de nem úgy van,hogy első ködlámpa a köd alá tud világítani nem úgy mint a tompított és nem (annyira)verődik vissza róla a fény?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Winner_hun
félisten
- szabálytalan kapcsolgatni - miért? Mely szabály tiltja?
- szükségtelen kapcsolgatni - ha a mögötted jövő tompított lámpáját látod, akkor már ő is látja a te ködlámpá(i)dat, valószínűleg a helyzetjelzőidet is. Minél közelebb ér hozzád, annál zavaróbb a ködlámpa. Ami duplán világít az meg egyenesen veszélyes, mivel a féklámpával megegyező a fényereje, nehezíti annak észlelését -> na ez a veszélyes.
- szükségtelen kapcsolgatni - szerinted. Én inkább segítem, biztonságosabbá, kényelmesebbé teszem a mögöttem haladó autó haladását.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Siriusb
veterán
válasz Winner_hun #46938 üzenetére
Én inkább segítem, biztonságosabbá, kényelmesebbé teszem....
Ennyi. -
Logitech
aktív tag
válasz nyikszi #46934 üzenetére
Lehet merne előzni, ha kilátna mögüled, de nem lát semmit a lámpádtól Le kell kapcsolni, ha nem előz meg akkor meg told vissza az arcába.
Amúgy passz, jó kérdés, én amilyen kocsikkal közlekedek, ott vagy csak hátsó van, vagy egy db kapcsoló van, de először az elsőt kapcsolja, utána a hátsót. Túl sokszor mondjuk nem használtam, autópályán egyszer se éreztem szükségét, országúton is csak akkor, ha a nemrég említett "kétvonalas köd"-ben mentem, és nem jött mögöttem senki folyamatosan.[ Szerkesztve ]
-
mcll
senior tag
válasz Logitech #46940 üzenetére
Így van! Nagyon utálom én is ha egy haladó sorban az előttem levőknek fel van kapcsolva a hátsó ködlámpája. Faxán el is vakítja az embert. A másik ilyen aki mögém érve nem kapcsolja le az első ködöst. Kicsit figyelnénk egymásra minden jobb lenne. Én ha beérek valakit már kapcsolom is le az első ködöst, ha valaki engem ér be, akkor a hátsót is. Ilyen esetben totál felesleges hogy égjen, sőt csak a másikat zavarjuk vele.
A másik ilyen, amikor városban, községben full első hátsó ködlámpával közlekedik. Ezeknek meg javaslom a KRESZ ködlámpa használatára vonatkozó szabályait..."Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
félisten
válasz philoxenia #46930 üzenetére
Szabálytalan, mert sem a jármű mozgásával, sem a világító és fényjelző berendezésekkel nem adhatunk megtévesztő, félrevezető jelzést a többi közlekedő számára. A ködzárófény/ködfényszóró kapcsolgatása pedig megtévesztő, félrevezető lehet. Ne csak a közvetlen mögöttünk haladóra gondoljunk. Egy távolabb haladó járművezető számára érhetetlen lehet, hogy egyszer látszik a ködben egy másik jármű zárófénye, aztán nem látszik, majd megint látszik stb. Tehát a ködzárófényt/fényszórót vagy használom, vagy nem, de semmiképpen sem kapcsolgatom. Aztán ha nagyon belemegyünk mindenki úgy köteles közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon. Ebből kifolyólag sem adhatok változatlan időjárási körülmények mellett változó fényjelzéseket a járművemen.
Veszélyes az előzőekből kifolyólag és mert elvonhatja a vezető figyelmét az, hogy figyelgeti milyen közel van a mögötte jövő és aszerint kapcsolgatja a zárófényt, baromság ahogy van. Majd figyelem, hogy már lekanyarodott és kapcsoljam vissza. Ez amit itt írtok nagyon veszélyes és felelőtlen.
Szükségtelen, mert eleve nem megyek olyan közel, hogy engem zavarjon. Ne nekem kelljen már azzal foglalkozni, hogy a mögöttem jövőt mi zavarja. Az az ő dolga. Ha zavarja, túl közel jött, tartson nagyobb követési távolságot.
Még egyszer, ha az időjárási körülmények indokolják, használhatjuk a zárófényt (én kötelezővé is tenném), ha nem indokolják, nem használjuk. De ha nem változnak a körülmények, nem változtatok a járművem kivilágításán sem. Ez így szabályos, biztonságos, ésszerű és életszerű.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
A távolabb közlekedő nem látja a zárófényed, ha vannak mögötted....
Ködben, ha olyan távolról követsz valakit, hogy már nem zavar a zárófény, akkor rádelőznek simán.
Nem mindenki kamionnal közlekedik, sőt... Neked fentről nem zavaró tíz méterről sem, nekem a személygépkocsiban azért már igen. A tükörben az első az általában nem zavar, mert a tompított erősebb a tükörben szinte mindig.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
bul07
nagyúr
válasz philoxenia #46943 üzenetére
Ködben, ha olyan távolról követsz valakit, hogy már nem zavar a zárófény, akkor rádelőznek simán.
És az miért baj, ha nem akarja az ember megelőzni nem megy a seggébe, és ha nem akarja megelőzni akkor más miért ne előzhetne
Lényeg itt a követési távolság
Ha előzni akar akkor elmegy és kész nem megy mögötte sokáig, ha meg nem akarja megelőzni akkor maradjon le annyira amennyire kell, és nem zavarja, és akkor más előzhet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
válasz philoxenia #46943 üzenetére
Hogyne láthatná, csak gondold végig. Az út kanyarog, dimbes-dombos és nem egyforma helyen vannak a zárófények. Szóval látja.
Akkor előzzön, és? Épeszű ember amúgy sem előzget ködben. Az elmebetegeknek meg teljesen mindegy.
A kamion nem értem hogy jött ide. Semmi köze ehhez a kamionoknak.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nem, az út nem kanyarog és nem dimbes-dombos. Rendes köd van, 50m látótávolsággal. Nekem például 4km egyenes az út vége hazáig. De az Alföldön sok út egyáltalán nem kanyarog annyit, mint mondjuk a Dunántúlon. Autópályán meg pláne.
Kamion úgy jön ide, hogy például felénk egy kamion három kocsit is kitakar az előtted lévő forgalomból.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Mekkora forgalomban szoktál te vezetni? Felénk a négyesen előzni tiszta látási viszonyok mellett is életveszély a forgalom miatt, egy-egy sor párszáz méteres alapból, ködben több kilométer is lehet. Ha annyira maradnának le, ahogy írod, akkor Ceglédtől Szolnokig érne a sor, meg persze szemből is....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Winner_hun
félisten
Egy távolabb haladó járművezető számára érhetetlen lehet, hogy egyszer látszik a ködben egy másik jármű zárófénye, aztán nem látszik, majd megint látszik stb.
Valóban, engem zavar az összes kanyar, meg is kéne mindet büntetni mert kitakarja a lámpákat. Amit én leírtam ott ez az eset elő se állhat, max. akkor ha valaki utolér, majd nagyon lemarad, majd megint utolér... Vicc ez amit írsz és ilyen a való életben nincs is.Látom a mögöttem jövő fényszóróját, lekapcsolom a ködlámpát. Nem kell figyelgetni, sötétben gyorsan feltűnik, világosban lehet lassabban, de akkor kevésbé zavaró. Ebben semmi veszélyes és felelőtlen nincs, csak te akarod annak beállítani. Vagy te mindig mereven csak előre figyelsz, a visszapillantó meg csak tolatáshoz van?
Követési távolság sebességfüggő is. Lassabb tempónál ne kelljen már néhány extra erős lámpa miatt sokkal nagyobb helyet hagyni mint ami biztonságos.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
félisten
válasz philoxenia #46946 üzenetére
Értem, csak az ne legyen már, hogy még azt is figyeljem kanyarog-e az út és aszerint kapcsolgatok. Meg nem csak abból a 4km-ből áll a világ. 50 méteres látótávolságnál pedig életveszélyes kikapcsolni a zárófényt. Autópályán meg főleg nem kapcsolgatok. Komolyan elképesztőeket írtok. Az a jó minél előbb észrevesznek/látnak.
Ez oké, csak a témához nem kapcsolódik most.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Húszméteres követési távolság max a ködben a sorban, de inkább tíz, mert lassan megyünk. Simán látszanak a hátsó normál lámpák ötven méterre, kanyarban három is. Megyünk mondjuk a négyesen a kétsávos részen egymás után harminc-ötven esetleg száz kocsi is a sorban olyan félórát, közben esetleg néha lassít ha jobbra, esetleg megáll a sor, ha balra kanyarodó van. Egymás s*ggében kell menni, mert soha nem jutsz előre, ha lemaradozol, ráadásul ha előznek potenciális balesetveszély, mert szemből még ötven-hatvannál is hirtelen bukkan fel a szembejövő sor. Olyan b*rom meg mindig akad, aki azért a tíz méter előnyért meg akar előzni.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen