Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
A kresz 25.§-a írja le, mi helyzet ezzel:
25. § Haladás az úton(1) Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.
Én itt lakom párszáz méterre, tudom milyen az a kanyar, és azt is tudom, a buszosok hogy közlekednek errefelé. Tételezzük fel tehát, hogy a kanyartól 50m-re áll egy kocsi, vagy fekszik egy elesett gyalogos, esetleg halad át az úton egy óvodás csoport. Ha a buszos 50-nel megy, és a jármű féktávolsága 65 méter ennél a sebességnél, akkor nem tud megállni és közéjük hajt, szerinted akkor is elsőbbsége volt? Csak mert ő a védett úton ment? Nem így működik a vezetés. Városban, be nem látható kanyarban nem szokás busszal úgy menni, hogy ha valami van a kanyar után, az ha meglátom már mindegy legyen. És a busz félrelökte a kocsit, kidöntött egy fát, és nekiment egy háznak. Mennyi szerinted egy ilyen busznak a féktávolsága 50 méternél?
De erre válaszolnod se kell, ha megindoklod egy kresz szabály bemásolásával az általad leírtakat.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html