Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t.zsolti

    tag

    válasz Batman2 #7014 üzenetére

    na kérlekszépen a hétvégén kicseréltem a kuplungszerkezetet ,tárcsát, kinyomócsapágyat ( amiből szerintem csak a tárcsa volt ludas a rángatásban ) és megszünt a rángás induláskor, a tárcsa agyrészét nem feszítik kellő képpen a rúgók ( ha oda vissza forgatod kb 2mm-t kottyan, magyarul lóg ) és ezt produkálta 20000km-en keresztűl, 5000 jól működött ( LUK tárcsa )
    és ne fogjuk a szerkezet vagy a lendkerékre mert akkor le lettek szabályozva és 5000 jól ment, mint most. ja és kinyomóvillát is cseréltem és rögtön magasabban fog a kuplung, amin ugye nem lehet állítani!!!!!!!!!
    ----végy egy ujj tárcsát!!!!! szereltesd be ,ellenőrizzék a lendkerék felületét és a szerkezet nyomlapját nincs e foltokban feledződve mert az még lehet hiba mert nem egyformán kopik miatta a felület ( hullámos lessz )
    és hogy mi nyírta ki a tárcsa rúgóit??? szerintem a hajtáslánc lógása minden váltásnál és gázadás , elvételnél oda vissza rángatva van , difi foghézag, meg amit nem lehet megszüntetni

    MB 123 3.0d

Új hozzászólás Aktív témák