- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
Zsolti !
A 293-as csúcs, amit nemrég kérdeztél, az Wolksvagen, Audi és Volvóhoz jó, KCA 30S36/ 4-es házba építve !
Végülis azzal is biztosan beindul és megy egy darabig egy w123-as is, csak nem jól és idő előtt elhasználódik.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Azt hiszem az előkamra kiszedésről leteszek, azt hiszem ez még meghaladja a képességeimet, kárt meg nem akarok tenni sem a hfejben, sem az előkamrákban.
Bár a 4. előkamrám nagyon gyanus.
Kiszedtem a többi porlasztómat is, és nem tapasztaltam a pcsúcsokon annyira extrém koromlerakódást mint a 4. pcsúcson.Kiszedtem az ízzitógyertyákat is, és míg a 1. 2. 3. csont száraz volt addig a 4. az gázolajos volt!
Szerintetek ez mire utalhat?
Mintha tényleg el lenne dugúlva, szintetek az előkamra letud ennyire extrém módon kormolódni?Egy angol fórumon kicsit boncolgatják a témát, kiszerelés nélkül hogy lehet ki tisztani az előkamrát,néhány baromságon kivűl a leg épkézláb 5let az volt hogy kb. 15-20 percig 4000-en pörgetni a motort. Állitólag ez ki égeti a kormot.
Vagy benzint keverni a go.-hozElkeztem kutatni égéstér tisztitó adalékok után kutatni és ezt találtam ami esetleg szóba jöhet.
Állitásuk szerint ez kimondottan a koromtól szabaditja meg az égés teret, és a kipuffogó rendszert.
Valaki már találkozott ezzel a szerrel?Templomegere!
Pontosan hogy értetted azt hogy "előkamrában a "könycseppek" megvannak -e vagy sem".
Be világitottam az előkamrába de, a nagy büdös feketeségen kivűl semmit sem látok.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6255 üzenetére
Szevasz
Van az előkamrában egy igen hőtűrő fémből készült, a befecskendező felé félgömb felületű, csapszeg szerű valami, és ahogy T.egér is mondja, arra nyomja a befecskendező a vékony, minimálisat széttartó, erős, határozott GO sugarat !
A sugár szétporlad apró cseppekre, ahogy a félgömb felületnek neki megy és csak ezután lesz igazán porlasztott az üzemanyag.Tehát a w123-as befecskendezője önmagában nem igazán porlaszt, hanem egy vékony sugarat nyom, és csak a gömbbel együtt lesz belőle porlasztás !
Én vakus digi masinával belefotóztam az előkamrákba a befecskendezők helyén és a fotókon szépen látható volt a "golyó" benne !!
A felszine teljesen épnek tünt, nem láttam rajta beégést, vagy átgégést, lyukat !Próbálj meg Te is bele fotózni, vagy különben tényleg erős, pontot világító lámpával kell próbálkoznod, hogy meglátsd !
Apropo,
Neked milyen porlasztó házaid vannak a gépben ??
Mi a számuk ?
Neked is a 615.940-es motorod van ?Nekem van egy adag (6db.) KCA 30SD27/4-es házam, amik nekem nem kifejezetten jók, a .940-es motorhoz a KCA 30S44-es kellene netes infók szerint !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6255 üzenetére
Találkoztam már én is ezzel az adalékkal valami kapcsán a neten, de még én sem próbáltam.
Én a MOL egy Injector tisztító folyadékát hazsnáltam korábban, mindíg éreztem a teljesítmény növekedést és szebben, csendesebben járt vele a motor, bár az utóbbi időben ilyen erős hatást már nem tapasztalok.
Vagy a felújított motoromon, már nem tud akkora érezhető javulást hozni, vagy már ez a termék sem olyan mint régen !A MOL lejehet, hogy adalék formájában adja el azt, amit bele kellene eleve tennie az üzemanyagba.
Mostanában pedig a Spuri nevü ilyen szert használom néha, bár azzal sem tapasztalok olyan erős hatást, mint régen a másikkal.
Szerintem a "kiégetés" akkor a legjobb, amikor olyan 100 körüli tempóval mész vagy 100km-t, mivel így már elég magas fordulaton pörög a motor, de még nincs akkora terhelés rajta, hogy már ne tudja rendesen égetni az üzemanyagot és újra kormozza a rendszert !
Mivel ha túlterhelem a motort, akkor igaz, hogy jól megtolja a kormot a csövekben, és jó magas lesz a hőmérséklte a rendszerben, de nem fog jól égetni és sok kormot fog termelni, ami miatt nem tizstul rendesen, újra kormozza a rendszert !
110 fölött is igencsak már ez van, pláne, ha egy kicsit is nem jó a befecskendezésed, ilyenkor már elkezd folyamatosan, jelentősen kormolni !!Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Szia!
Nekem is 615.940-es motorom van.
Nekem 3 KCA30SD27/4 és 1 KCA30S44 porlasztó ház van bent.Az én informácioim szerint eredetileg a 200d-ben KCA30SD27/4 porlasztóház és DN0SD1510 porlasztó csúcs volt.
Egyszerüen semmi különbséget nem látok a két ház között.
Mind a két fajtába be van ütve a 115bar.
Minden esetre holnap megyek bontózni egy KCA30SD27/4 házat, legyen egyforma mind a négy. Itt van egy táblázat, de szerinte szinte minden mindennel kompatibilis, úgy hogy ennek sem lehet nagyon hinni.
30 év távlatában már nagyon nehéz tisztán látni, már tiszta turmix az egész.
A webáruházak mindent adnak mindenhez.
Nekem ez a táblázat tünik a leg hitelesebnek.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Ma elkeztem a 3 porlasztót rendbe rakni.
Komolyan mondom kezd az egésztől már a kedvem elmenni.
Ezt meg valami zöld, festék szerű akármivel tekerték össze.
Szinte üveg keményre kötött az anyag, 1m-s vasrudat kellett raknom a villáskulcsra hogy szét birjam tekeni a szerencsétlent, a menetekből kikaparni is igazi türelem proba volt.
Apró darabkák töredeztek le a motor rezgésétől valoszinüleg, mert ebből meg apró kis zöld darabkákat találtam minden fele a pházban.Most már komolyan kezdek aggodni hogy a motort hazavágták.
Nagyon nagyon nagyon kiváncsi vagyok hogy fog majd muzsikálni az új csúcsokkal a szekér.Ha minden jól megy akkor csütörtökre végzek az utolsóval is, és mehetnek be az új csúcsok.
Aztán viszem nyomás probázni.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6261 üzenetére
Pfú, mostmár akkorra itt a kavar, hogy ami eddig biztos volt bennem, az is leomlott !
Mostmár tényéeg fogalmam sincs, hogy melyik ház a jó !
Akkor lehet én is meghagyom a 30SD27/4-es házakat és abba építek bele, de mit, az már megint kérdés lett !!!A T.egere féle házaknak nem tudom a számát, de 220-as csúcs volt bennük és annyit tudok gyakorlatból, hogy nagyon jók voltak, nagyon jól, csendesen, energikusan ment velük a motor, jó volt a fogyasztás is, de igen hamar leamortizálódtak !!!
A korábbi négy porlasztómban, aminek a háza a 30SD27/4-es, azok még mindíg egész jól mennek, pedig már régiek és pucolva sem voltak, viszont nem tudom, milyen csúcs van bennük !??
Ezek ugyan nem mennek olyan jól, mint a fentebb említettek, csak átlagosan,
igaz mikor újak voltak, akkor meg a motor volt a régi, tehát nem tudom hogy most hogyan mennének új állapotukban.Egy dolog, biztos, amiért görcsölök ennyit ezen a témán az az, hogy a legtöbbet szeretném kihozni a motorból, amit gyárilag lehetett belőle és a legtartósabb megoldást szeretném megtalálni, ami, ha nem is 100ezer, de legalább 50ezer km-ig teljesen rendben van !
Nyilván a gyári beállítás és párosítás lenne a legjobb, de pontosan ez a baj, hogy ki tudja azt biztosan megmondani, hogy mi volt az ???Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #6264 üzenetére
Jah, és ha már itt járunk, mekkora lyukú tűzkarika kell nekünk ???
A tartóssághoz ez is nagyon sokat számít, ha nem ez a fő meghatározó !!
Van egy szűkebb, kb. fél centis lyukú, és egy bővebb, kb. centis lyukú, melyik kell ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6265 üzenetére
A második táblázat szerint 10mm belső átmérőjü tűzkarika kell a w123-ba.
Nekem most a kicsi átméröjű volt bent. Mivel kisebb volt az átmérő mint az előkamra nyilása ezért nagyon vastag korom váll képzödött a tüzkarika alján.Nekem az Ady Endre uti Merci boltban 10mm átméröjű karikát adtak, típus és évjáratszerint, persze ez sem garancia semmire!
Ahogy néztem ez pont ráfekszik az elökamra nyilására.
A kicsi az 7,7mm átmérőjü, és a táblázat szerint az a w124-be valóak.A bontóban vásárolt pházak kca30s35/4 tipusuak, ezek 240d v. 300d-ben voltak eredetileg.
Egy nagy halomból válogattam ki, és midegyikben bent van a csúcs is, és a koromból egyértelmüen látszik hogy 10mm átmérőjü tüzkarika volt alattuk.Most számomra minden arra utal hogy a nagyobb karika kell nekünk!
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6266 üzenetére
Még nem tudom hogy hol fogom csinálni, sajna nincs ismerösöm.
Holnap a bontost megkérdezem hátha tud valakit. De abban biztos vagyok hogy csak addig kapja a kezébe az aki csinálja, amig a nyomás probát csinálja.
Ha alátétet kell beteni, csak én szedhetem szét, és össze se engedem neki rakni, a nyomaték kulcsot meg viszem megammal.
Az sem érdekel ha okoskodó parasztnak fognak tartani, de mostmár elegem van a sok Jóska Pistából!
Ezek a feltételeim, az biztos hogy nem adom oda senkinek, hogy majd 1 óra mulva gyere vissza, vagy ülj le és megvárhatod.
Ha nem sikerül találnom egy cégetsem aki ezt megengedi, akkor nyomás proba nélkül kerülnek be porlasztók, legkésöbb pénteken.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz t.zsolti #6273 üzenetére
Ők lettek volna az elsők akikkel probálkoztam volna , gyakorlatilag a szomszédunkban vannak!
Hallotam roluk jót és rosszat is, elég sok alkalmazottjuk van, sok múlik azon is hogy éppen kihez kerül az ember.Csak az nem tetszik ilyet írnak hogy : "az esetleges hibákért semmilyen felelősséget nem vállalunk!"
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6269 üzenetére
Köszi szépen, de már őszintén nem tudom mit csináljak !
Nekem ugye a többség (majdnem mind) az ami Neked is van, tehát elég nagy munka utánajárás összeguberálni, átcsereberélni ezeket 4db. 30S44-esre, és mostmár az adatlapok alapján sem vagyok biztos, hogy az vagy ez kell e mégis bele !
A legjobbat szeretném, de hogy, ha egyszer össze-visszák az infók.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6268 üzenetére
Nekem is az rémlett, hogy a legutóbbi adagolós is ezt mondta, hogy a másik a w124-esbe való és gyakran keverik a kettőt !
Gondolom, ha a kisebbet teszik be, akkor meg olyan kevés hőt kap a csúcs, hogy vastagon kiválik rá a korom, mint hideg felületre, és az teszi tönkre, nem a besülés.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Cobra.
őstag
Sziasztok. 2.7 CRD-hez tudnátok Pest megyében szerelőt ajánlani? 4,5 nap állás után pöccre beindult, majd 1 sec után le is állt és kb 1 percet kellett indítózgatnom, hogy újból beinduljon. Utána járt rendesen és füstöt se láttam a tükörben. Vagy az üzemanyagcső, vagy a magasnyomású szivattyú kicsit szivárog, mert enyhén üzemanyagpárás a szivattyú környéke, de nem csöpög. Eddig mondjuk 3 nap volt a max, amit állt, de akkor nem volt semmi gond vele.
-
Batman2
őstag
T.egere !
A Te tudásod szerint milyen befecskendező fúvóka és ház való a 615.940-es motorhoz ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6280 üzenetére
porlasztó ház számokat nem nézegettem eddig megmondom őszintén , csak azt néztem hogy 115 bar legyen rajta és ugyanúgy nézzen ki mint ami bent van a kocsiban .
csúcsból a 220-as kell bele .
Szerintem a ház max belső felépitésében különbözik, de funkciójában nem nagyon tud . szerezz 4 ugyanolyant ami bosch és 115 bar és w123, w115 -be való és ennyi. pucold meg , tedd bele a 4 új denso csúcsot , és rakd bele abba a motorba és járj vele . adj neki időt összeállni , 200-500km-t
ha ennyi idő alatt nem áll be valamelyik akkor nagy esélyel nem is fog , de az előtőltésed ugye nem jó mert égnek el az izzitóid , ergó jóval nagyobb a hőtermelés, hőterhelés mint kellene , ez káros lehet a porlasztókra is .
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6280 üzenetére
porlasztó ház számokat nem nézegettem eddig megmondom őszintén , csak azt néztem hogy 115 bar legyen rajta és ugyanúgy nézzen ki mint ami bent van a kocsiban .
csúcsból a 220-as kell bele .
Szerintem a ház max belső felépitésében különbözik, de funkciójában nem nagyon tud . szerezz 4 ugyanolyant ami bosch és 115 bar és w123, w115 -be való és ennyi. pucold meg , tedd bele a 4 új denso csúcsot , és rakd bele abba a motorba és járj vele . adj neki időt összeállni , 200-500km-t
ha ennyi idő alatt nem áll be valamelyik akkor nagy esélyel nem is fog , de az előtőltésed ugye nem jó mert égnek el az izzitóid , ergó jóval nagyobb a hőtermelés, hőterhelés mint kellene , ez káros lehet a porlasztókra is .
-
nyulas01
újonc
CDI Mercedes TURBÓ ELEKTRONIKA JAVÍTÁS 3 HÓNAP GARANCIÁVAL! Érdeklődj telefonon! 06 70 389-6888
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6281 üzenetére
Szevasz
Az előtöltés állítás valóban egy kritikus dolog !
Legutóbb amikor szerelő dolgozott a járgányon, akkor az úgy állította be, hogy kivette a fejszelepet az egyes adagoló elemből, rátette egy csövet és fújta visszafelé a levegőt és amikor épp nem lehetett már átfúlyni, akkor volt jó elvileg !
Ez a csepegtetős vizsgálatnak az analógaj, csak nem a gázolaj jön ki, hanem a levegő megy be helyette, mivel a gázolaj tápcsövön nyomást kéne létrehozni, hogy a csepegést tudjuk viszgálni.Jónak tűnt a módszer, a szemre próbálgatós beállítások után, de mikor aztán mentem a járgánnyal, bemelegedett a motor, hát alig volt ereje, tehát valahogy mégsem stimmelt az előtöltés, mégsem jó ez a módszer !
Úgyhogy aztán már saját magam, megint elkzdetm a próbálgatást, ezennel már nem szemre, mert úgysem tudom pontosan megállapítani, mikor indul meg az adagolás, hanem a motor hang és viselkedés, menettulajdonságok alapján állítottam egy kicsit lejjebb, vagy feljebb az adagolón, aztán mentem megint vele jónehány kilómétert, megvárva, hogy átmelegedve hogy viselkedik azzal a beállítással a motor.
Ezt elismételtem 3x, azután mondtam azt, hogy mostmár elég dinamikus, többet már nem lehet kihozni belőle, mert egy picivel már túl is voltam azon harmadikra, amikor e legenergikusabb volt, így aztán egy hajszált állítottam vissza, megint mentem vele és azóta is ezen a beállításon van.Tehát elméletem szerint amikor a legdinamikusabban megy a motor, akkor a leg ideálisabb az égés és ilyenkor kell a legkisebb hő is keletkezzen a legjobb hatásfok mellett !
Ezen a beállításon van most is.
Az a furcsa, hogy előtte mikor még nyár elején próbálgatták a szerelők, és bele került egy garnitúra csörgős csúcs, ami még be sem volt állítva, olyan 150bar körüli nyomáson dolgozott némelyik, azon túl, hogy alacsony fordulaton majd kiugrott a motor a helyiből, mert nem járt minden henger rendesen, e fölötti fordulaton nagyon szépen, simán, kicsi hanggal, susogva ment, mentem vele akkor is 125-öt és kinnt volt kb. 32 fok és így sem égett el a gyertya, pedig a szerelők szerint hangra kicsit sok lehetett az előtöltése, mert csörgősnek, kemény járásunak tartották !
Akkor is az általam kikísérletezett beállítás volt.A járgánnyal nem jókedvemből mentem ilyen vacak állapotban, hanem aazért alakult így, mert épp egy út előtt kettő nappal adták meg magukat a befecskendezők, így muszály voltam így menni.
Egyébként ezekkel a w124-es csúcsokkal csendesebben jár ugyan a motor, de a viselkedése a hangja a motornak is olyan kenődősebb, nem jelentkezik annyira egyértelműen, mikor csörgős már a járás, és mikor van a legjobb dinamikája, így elég nehéz beállítani.
Te hogy szoktál előtöltést állítani ??
Mondjál neme szakmai fogást (műszer nélkül) ?Jah, a szerelők próbálták stroboszkóppal is, de abszolút hülyeség jött belőle ki, lehet nem tudták használni a készüléket.
Ezek után inkább magamban bízok, mint az ilyen szakbarbárokban !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma összeszereltem a porlasztokat, és vittem nyomás probára, az 1. 135Bar-nal nyitott, a
2. és a 3. 105Bar-nal, a 4. 85Bar-nal.
Adott az öreg egy rakat alátátet, hogy vigyem haza, és a 135bar-osba rakjak 0.15mm-el kisebb alátétet, a 4.-be 0.2mm nagyobbat, és hétfön megnézzük.
Persze nem birtam várni addig, és otthon gyorsan megcsináltam.
A könyv az irja hogy a nyitási nyomásnak 115-125bar között kell lenie, tehát a 2.-at és 3.at sem tartottam túl optimálisnak, azokba meg raktam 1-1 0.05mm-es alátétet pluszba.
Visszavittem egy újabb probára, de megint nem lett jó, ami 135bar volt az most lett 80bar, ami meg 85bar volt az meg lett 140bar.2. és 3. amit 105volt az lett 120Bar.
Az öreg a kezembe nyomott egy digitális tolómérőt, és megmutatta hogyan müködik a nyomás probázó, és ott hagyot hogy játszadozzak vele mert ő most nem igazán tud foglalkozni velem ilyen téren. Elkeztem méregetni az alátéteket, és nagyjából kikalkuláltam mekkora is kellhet a 115Bar-hoz ,a két nagyon rosszul nyitó is 120Bar lett az első probára. Mivel a másik kettő is annyi volt plussz minusz 1-2Bar ezeket is ezen az értéken hagytam.
Remélem nem lesz nagy gáz hogy 120Bar-on nyitnak, a szervízkönyv álltal leírt türésen belül vannak.
Egyébként nagyon szépen porlasztottak!
Holnap teszem vissza a gépezetbe.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Batman2!
Kaptam egy havertól egy 4-500 oldalas porlasztó csúcs katalogust PDF-ben!
Ebben szerepel a létező összes tipusú alacsony nyomású pcsúcs amit valaha gyártottak.
A 200d-re két fajtát írt, a DN0SD1510 és a DN0SD220-at.
De a könyv szerint 1976-1984.02-ig DN0SD1510-el szerelték és 1984.02-től DN0SD220-al.
De engedi a DN0SD220-at a teljes nyártási tartományra, de csak 1984.02-ig engedi a DN0SD1510-et.Valami váltás vagy változtatás történhetett 1984-ben.
A DN0SD220-t pedig a 220D-nek volt az eredeti pcsúcsa, a könyv csak ezt engedi beletenni, a teljes gyártási tartományban.
w123 200D 1.1millió km+
-
Enyimkulup
csendes tag
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni, tudtok-e olyan helyet, ahol W124-es CO-ját, fogyasztását computerrel be tudják állítani? Hozzáértők szerint ezt csak így lehetséges.
Köszönöm! -
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
válasz Enyimkulup #6292 üzenetére
azon a környéken nincs lehetőségem,
Bp kárpát u MB de gondolom az ár amit mondanak hanyatt lökMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6287 üzenetére
Szevasz
No, ez a katalógus nagyon jó, nagyon hasznos lehet !
El tudnád küldeni nekem mélben ?
szarvasp@vipmail.hu (ez biztos tudja fogadni)Amit leírtál, a szerint előszőr kezdett megvilágosodni a téma, de aztán megint összezavarodtam !
Előszőr úgy gondoltam, hogy azért csak 84-től alkalmazták a 220-as csúcsot, mert csak akkor vezették be, akkor készítették előszőr ezt a fajtát és jobb mint a 1510, ezért kompatibilis visszafelé a régebbi motorokkal is !De az viszont nem stimmel a képbe, ha ezt a csúcsot már korábban bevezették a használatba és a 220D-ben már kezdettől fogva ez volt.
Mindenesetre nagyon jól ment vele a motorom, csak az volt a bajom, hogy nagyon hamar elkopott valahogy, ez az ami zavar és amit nem tudok, hogy most attól következett be, mert nem passzolt ez a csúcs a motorhoz, vagy a házhoz, vagy mindkettőhöz, vagy attól, mert egyszerűen egy gagyi szériát fogtam ki és biliacélból készítették !
Mondjuk Bosch volt a garnitura, ami már egy ideje nem a csúcs és ráadásul made in India, ami talán a legrosszabb kombináció.A tapasztalt menetdinamika miatt én a 220-as csúcsok felé hajlok, aztán hátha Denso márkában tartósat, strapabírót is kapok, nem csak pontosat !
A 1510-eseket nem ismerem, illetve mindenképpen szét akarok tekerni egy régi porlasztómat legalább, hogy abban milyen csúcs van, mert azok már elég strapabírónak bizonyultak idáig, meglehet, hogy azok 1510-essel szereltek.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6286 üzenetére
Bár már én is itt járnék... !
Gratulálok a munkádhoz, kitartásodhoz !Szerintem a 120bar az tökéletes !
Én valami leírásban 115 és 122 között (de biztosan 120 fölött) olvastam tán az új csúcsok nyitónyomás beállítását, úgyhogy biztosan nem lesz roossz, már csak azért sem, mert szerintem ahogy el kezd bejáródni, az első 300-500km alatt szerintem 2-3bar-t minimum csökken a nyomás !Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #6297 üzenetére
84-től akár már a korai w124-es modellek bevezetése is indokolhatta a váltást, mert mintha az utolsó w123-asokat már w124-es motorral hozták volna ki, de mindenképpen átfedett kicsit a két széria gyártása.
Azt nem tudom hogy a w124-es motort kezdettől fogva a 261-es csúccsal szerelték, vagy esetleg kezdetben még 220-asokat alkamaztak volna.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000