- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
nem tudom mennyi a sok, esetleg kettős üzeműre alakítani?
az lpg 230-240/l most olcsóbb, de nem tudni mikor bolondul meg pártunk és kormányunk és azt is feltornássza jövedéki adóval vagy 400-ra.
a dizel mercinél a lényeg ott bújik el, hogy nem kapni hozzá normális minősségű porlasztócsúcsot. 300d elmegy 7l-el ha minden jó,( 90-es utazó a 4-es váltó miatt ) de ahogy szaródik el a csúcs úgy emelkedik a fogyi 9-10l-re. nem az első garnitúra csúcs van a kocsiba, van márka amivel eleve rosszúl ment, és sokat fogyasztott.
de privibe elmesélem ha érdekelMB 123 3.0d
-
qdak
addikt
válasz t.zsolti #7401 üzenetére
jö7 priviben.
nekem a 2.0 12v mazda 16L/100 + ~0.5L olaj, alkatrészek drágák. szabadulnék töle ... nem gázositok.Mercit szeretem, ugy hogy azért is teccene, bár jobban örülnék ha automata lenne, vagy ha manuális akk legyen 5 ös
ugye itt láncos a vezérlés ha jol tom, azt menyi időnként érdemes cserélni?[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #7403 üzenetére
oks köszi
még 1 kérdés bárnem pont MB de vásárlásnál érdeklt a dolog
az 1ik mazdának én vok a tulaja anya az üzembentartó, és nem emléxek h ezért illetékelni kellet volna, a neten meg már a 2. oldalon is ezt olvastam:- a gépjármű üzembentartói jog megszerzése esetén a gépjármű átírási cm3 díjának 25 vagy 50%-át kell illetékként megfizetni még, ami gépjárműnél 1890 cm3-ig és motornál 500cm3-ig 18 Ft/cm3, e fölött 24 Ft/cm3
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
A 4 literes sorhatos bálna is elvan 8-9 literrel, ha betartod a sebességkorlátozásokat és nem füstöltetsz gumit vele
Érdekes, hogy nyáron a melegben és télen a zimában megugrik fél literrel az étvágya. A telet még megértem, de nyáron miért fogyaszt többet? (nem klímázok)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
válasz spurika #7408 üzenetére
Épp az hogy melegszik mint az állat, ha taposom neki. Pont a töltőlevegő-visszahűtő hiánya miatt
Meg igazából a 10 literes hűtő helyett jobb lenne a 16.5 literes...Meg ami a motor konstrukcióját illeti, gondolom nem kalkuláltak azzal, hogy valaki kinyomja az Unimogja szemét
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
A 3.5-ös hosszított hajtókaros változata; 416-os Unimog motorja Nem egy szofisztikált darab, de legalább kimegy a világból... (ne tévesszen meg a 461-ost korábban gyártották 5.6-os motorral, is. Hogy miért 416 az is csak a Mecis öreg szakik tudják elmondani)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz h1n1_900 #7411 üzenetére
Micsoda? Van 5.6 literes 170 lóval is Nem a teljesítményről szól a történet, hanem a tartósságról: Ein Wagen für ein Leben Na, ez az új S250 CDI (ami valójában csak 2140 ccm) már nem mondható el...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Tegnapelőtt Pécsről hazafelé eldurrant az egyik nagynyomású csövem
1-es henger 240d.Hezadöcögtünk 3 hengerrel.
300-asét tudtam szerezni SOS.be,odahajtogattam megy is de ez így nem tuti.
Ha esetleg vkinek lenne jó állapotú ,érdekelne.
Az létezik hogy csak gyáriban kapni újat?
Előre is köszi.W123 240d "80"
-
t.zsolti
tag
válasz h1n1_900 #7414 üzenetére
gondold végig, 76-tól gyártották a masinákat,nem számítógépen lettek fejlesztve, valamikor előtte tervezték, mit is kellene várni 40 éves konstrukciótól??????????
300 d -m van 40-nél berakom 4-be és onnantól autózható, nem kell a váltóhoz kapkodnom állandóan.
vezetek céges autót transporter pdtdi, tranzit crd motorokkal, jól gyorsulnak , "keveset fogyasztanak"de úgy kell vezetni mint egy benzinest mert lefullad a transpi.
az említetten volt már 40000-nél kéttömegű lendkerék cserélve, 50000-nél turbó, kb fél milka volt, és nem garis csere volt. Ja és városban mást se csinálok mint keresem a megfelelő fokozatot amibe lehet közlekedni.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz lalamille35 #7416 üzenetére
kb 1 éve kérdeztem a gyári akkor 7000/db volt.
van máshol is 4000-5000-ért , de mondani kell méretet, az igazi az lenne ha egy sort vennél.
számít a hossz, belső átmérő, csőfal vastagság, nem biztos hogy észreveszed majd a külömbséget, esetleg a járásán, fogyasztásán azon biztos.MB 123 3.0d
-
nagyúr
válasz t.zsolti #7417 üzenetére
Azért az mennyire szánalmas, hogy egy dízel kisáruszállítónak lefullad a motorja, ha nem pörgeted. (nem a Te vezetési módszered kritizálom, hanem az új hervadt dízeleket )
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz h1n1_900 #7422 üzenetére
Normális tádé már alapjáraton húz, ha beleharap a turbóba, akkor meg elszabadul a ménes.
Normális dízel megy mindennel ami éghető és átfér a szűrőn és bírja a nyomást.
Normális dízel szervizperiódusa az évszakok (ősz->tél) váltásával mérhető és nem a futott kilométer határozza meg.
Normális dízel ezért nem környezetszennyező, mert nem igényel bütyürészést-mutyorászást 5000 km-enként, nem kell 100.000-ként a rettenetesen környezetszennyező részecskeszűrőt cserélgetni benne, nem kell a mérgező adalékanyagokat cserélgetni benne, nem igazán romlik el (csak nehéz napjai vannak 20 éves korában -15 fokos reggeleken) és eldurrant nagynyomású csővel 3 hengerrel is hazahoz a világ végéről.
Szóval a mai dízel autók egy fosok, ezt mint dízel-buzi merem vállalni.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
h1n1_900
senior tag
válasz KillHates #7423 üzenetére
Nekünk van mind a kettő.
Passat 2006-os 1.9PDTDI 105k km-van benne. hamarosan vezérléscsere.
Peugeot Partner 2002 1.9D 180k km-van benneUtóbbi ugye szívó. Hát ez ugyan kimegy a világból is viszont erő az nincs benne.
Passatban szerencsére még nincs részecskeszűrő. Viszont ha odalépsz neki egy ifa is megirigyelné ahogy füstöl .
Tudom ezek elég fiatal autók de a passaton garanciában volt cserélve anno a Kuplung/Váltó/lendkerék és azóta kopp/kopp semmi baja nincs. Pedig a turbónyomás is 0.6-ra van emelve.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
lalamille35
csendes tag
válasz KillHates #7423 üzenetére
Teljesen igazad van.
A mai dízeleket nem 20-30 évre tervezik,miért tennék felkopna a gyártók álla ha mindenki 20 évente cserélne autót!
Elköltenek milliárdokat fejlesztésre csak hogy 10gr/km-rel kevesebb legyen a co kibocsátás,
aztán meg horror pénzekért árulják,hogy visszajöjjön a lóvé.
ráadásul egy rakás sz.mind.horror szervíz kényesek a go.-ra stb.
Én inkább kormolok meg vonulok 80-90-el de tuti odaérek mindenhova akár 3 hengerrel is!!W123 240d "80"
-
t.zsolti
tag
válasz lalamille35 #7425 üzenetére
igen kicsit sok, DE méretre hajtogatva jön, ha 1-es hengerhez kell arra van görbítve, ha 4-es akkor arra.
állítottatok az adagolón? mert a feszülés töri el a csövet, meg persze ha nincs a rögzítés rajta.MB 123 3.0d
-
lalamille35
csendes tag
válasz t.zsolti #7427 üzenetére
Ezen nem volt hónapok óta semmi állítva. tavaly télen porlasztók lettek cserélve azóta semmi.
minden gyári a rögzítők is megvannak.
ma tüzetesebben megnéztem és nem egyszerűen kilyukadt ,hanem a porlasztó felöli kúpos része elrepedt.asszem kicsit túlhúzhattam annó.(sajna)W123 240d "80"
-
spurika
senior tag
válasz Batman2 #7431 üzenetére
Havarom 200 ezerért alakította át a mondeót gázossá,és mit mondanak a tévébe aztis megpiszkálják lehet még az idén de legkésőbb januárig 300 ft környékére.Szép balaset .Amúgy ment pű Batman2 kolléga.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Batman2
őstag
válasz lalamille35 #7428 üzenetére
Szevasz
Maga a nyomócső kúpos része ritkán megy szét túlhúzástól, helyette sokkal inkább a befecskendező fúvóka csatlakozó ülése !!
A cső pedig a csatlakozó kúp fölött szokott nyak környékén megrepedni !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
bp123
csendes tag
Sziasztok.
Mit tudtok a dizel motorba szerelt vízbontó rendszerről?
Hallottam erröl de nemtudom működik-e valóban.
Ez a szerkezet hidrogére és oxjgénre bontja a vizet és ezzel csökkenthetö a fogyasztás.Azt mondják 15-20% kot csökken.
üdv. Petya
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ehhh.... Szerintem egy olyan dolgot, amit pilótás rendszerben árulnak (ha akarod árulni, akkor "be kell lépned" a kezdőcsomaggal) azt nem lehet komolyan venni. Meg gyanítom, hogy a nagy gyártók már lecsaptak volna rá; pár százezres költségtöbblet egy tízmilliós kocsinál nem számít, ha nagy marketingerővel és a környezettudatosság érzésével csábítja a vevőt. Inkább vegyél otthonra olaszból egy háztartási étolaj disztillálót és kutyulj otthon max 200 forintból nyálat a kávédarálóba.
Két éve mikor még az anyósom az iskola konyháján dolgozott arany életem volt... Ingyé' ment az autó.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
Szevasz
Igen, én is sokat kutakodtam már a neten ezügyben, van sok infó is, meg készülék is.
Vannak készen kapható cuccok is, de el is lehet készíteni házilag.
A lényeg a víz bontása elektromos árammal, a két elektródon keletkező gázt nem kell izolálni, hanem egyben, durranógáz formájában hozzá lehet keverni a motor töltőlevegőjéhez.
Amennyure tudom, pár százalék gáz kell (2-4%) a levegő mellé, ami égés közben katalizálja az égés folyamatát, és javítja a gázolajcseppek teljes elégését !Igazából bármilyen éghető, a motort nem kársító gáz megfelelő a dolgora, mert a lényeg az, hogy az égéstérben a meggyulladt gáz, javítja, gyorsítja a gázolajcseppek teljes elégését ezáltal több géznemű égéstermék keletkezik, ami nagyobb munkát végez a dugattyún, így tud ugyanannyi üzemanyagból nagyobb energiát kihozni !
Ha autógázt, vagy földgázt keversz a levegőhöz, az is jelentősen javít ezen régebbi dízelek működésén, kipufogó gáz összetételén.
(Lsd. régebbi gázosra átalakított dízel városi ikaruszok) (a kifejezett metánbusz másképp működik !)Csak a vízgázt (durranógáz) helyben elő lehet állítani, ez a előnye, a járgány megtermeli magának.
Vízbontót már készítettem is, de nem tudtam egyelőre megfelelő formába önteni a dolgot, hogy biztonságosan beszerelhető legyen a motorházba.
Azon túl a leírások nem szoktak említeni szűrőt, a keletkezett gázt közvetlenül engedik be a motorba, viszont a gáz készülékben elektrolit, gyenge lúg van, és az elektrolit buborákozása közben a gáz apró folyadék cseppeket is visz magával, ami szintén bekerül a motorba és ezt nem tartom jónak, mert ugyan lehet hogy ilyen mennyiségben elég és nem okoz semmit, de lehet hogy a lúg fokozza az égéstér és alkatrészei korrózióját !
Így én mindenképpen tennék a rendszerbe valamilyen szűrőt, vagy egy edényben tiszta vizen buborékoltatnám át a keletkezett durranógázt, vagy pedig egy papírszűrőn szűrném ki az elektrolit cseppeket !
A különféle leírásokban mindenféle mennyiségi szabályozás nélkül van a gáz termelés, de szerintem finomítani kellene a dolgon és a mennyiségét nagyjából a motor igényeinek megfelelően szabályozni, mert alapjáraton sok, ami üzem közben szükséges és fordítva.
De lehet én bonyolítom túl a dolgokat, a cikkek alapján e nélkül is megy, vagy legalábbis nem szólnak róla !A vízbefecskendezls is hasonló jó hatásokkal van állítólag a fogyasztásra és a füstölésre, csak én ott is a fokozott korróziótól félek, egyébként azt sem lenne nehéz kiépíteni, a benzin injektor működésének megfelelően.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
czpitti
senior tag
Sziasztok.Itt a tél és csodálkozva veszem észre hogy a 124-es benzinesemnek eltűnt a szívatója.Illetve a szívató megvan csak éppen nem funkcionál és cseppet idegesítő hogy reggelente a hideg motor a 600-as alapjáraton kb 30-40-ikre nem fullad le gondoltam egy merészet elvittem = volna ) egy diagnosztikára,hibafelmérésre mert csak 89-es csak vannak apróbb bajai ( ezek között van a fűtőmotor ami 3-as fokozaton kíválóan működik de 4-esre kapcsolva azonnal kivágja a biztosítékot ami mostanra 40 amperessé nőtte ki magát ) De sehol a környékbeli merci szervizekben nem tudják megcsinálni a diagnosztikát.Régi és nincs rá igény így nincsenek erre felkészülve.Nagyon szép ez csak lassan önindítót is cserélhetek annyit pörgetem reggelente a szerencsétlent mire nem fullad le.SEGÍTSÉÉÉÉG.Hol keressem a hibát ???vákumcsöveket átnéztem nincs se repedés,se törés és mind a helyén.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
bp123
csendes tag
válasz Batman2 #7436 üzenetére
üdv.
köszi az infótÉn nagyon töröm a fejem a vízbontó beépítésén.
értem az aggodalmaidat a vízpára ügyében,de ez szerintem nem ad több
vizet víz párát mint amit beszív a motor mondjuk ködben
Ha ez a gondolat igaznak mondható akkor nem nagyon kell még bele szűrű.A kérdés az hogy,mekkora motorhoz,mekkora cella kell.
láttam kispolszkiba uborkás űvegben ilyen cuccot.
Nem tudom a méretezést.Nekem 123d 3000ccm van
Talán a ccm is számít.üdv Petya.
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ha abból indulok ki, hogy mondjuk 2% vízgázt kell a beszívott levegőhöz hozzákeverni, akkor az max. fordulatszámon 3l x 5200rpm, vagyis 15600l percenként, annak a 2%-a 312l percenként !
Tehát ennyi durranógázt kell termeljen az elektrolizáló percenként, ez azért nem kevés, bár fogalmam sincs, hogy mekkora elektrolizáló, adott árammal mennyi gázt képes előállítani !De szerintem még 0,5% gáznak is van hatása, az pedig már csak 78l percenként a max. fordulatszám esetén, ami már megvalósíthatónak tűnik akár egy nagyobb befőttes üvegnyi elektrolizálóval !
Ami még aprobléma, és nem igazán találtam rá sehol sem utalást, vagy megoldást, hogy különböző fordulatszámok esetén is azonos legyen a keverék, a gázbevezetés aránya, ehhez valamilyen szabályozó elektronika kellene, ami fordulatszámtól függően változtatja az elektrolizáló gáz produkcióját.
Bár azt olvastam a hidrogén motor esetében, hogy a hidrogén nagyon széles határok között keverhető a levegővel úgy, hogy begyújtható elegyet képezzen, tehát lehet hogy egy adott mennyiség felett nem igazán kritikus a vízgáz koncentrációja az égéstérben. Ezt gyakorlat szerintem megmondja.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
jespa
újonc
Üdvözöllek Benneteket!
Feleségemnek szülinapjára, szeretnék a jövő szombatra (dec 3.) egy FEKETE ML-MERCEDES-t néhány órára kölcsön kérni. Van rá egy húszasom. Dunavarsányban lakom, úgy 30-40 km-es körzetig belefér. Fontos a típus és a szín, ez a kedvence. Az autó elsősorban csak örömszerzés lenne, nem gumifüstölés!
Előre köszi. -
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #7444 üzenetére
Szevasz
Mármint az 1L-t percenként érted ?
Akkor bizony igen kicsi részarányt lehet elérni durranógázból a beszívott levegőben, mert még alapjáraton is igen sok levegőt forgat meg egy átlagos robbanómotor, nem hogy haladás közben !
Ezzel persze nem azt mondom, hogy nem lehet még így is hatása, csak kicsit kevésnek tűnik az anyag.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
Sziasztok! Csak az információ végett írom le az alábbi gyalázatos sztorit; a feleségenek van egy 2.9 TD (még adagolós, nem csilli-villi kommonrél) töklámpása. Tavaly tél végén kezdte, hogy nem indulgatott, csak hosszas köszörülés után. Elvittük a helyi menő autószerelőhöz (merthogy neki van mindenféle diagnosztikai eszköze) aki azon kívül, hogy izzítórelét bütykölt benne nem csinált semmi érdemlegeset. Aztán megjött a jó idő és nem volt gond a gülüvel. Most a hideg időben megint megállt mint a hal szeme egy kereszteződésben. A szomszéd városkában a sufnis szerelőt javasolta valaki és elvittük oda a gépet. 2 nap múlva már kész is volt a gép, Mivel anno mikor ez a kocsi készült (az utolsó adagolós konstrukciós dízel) a Németek megszállott módon a takarékosságra törekedtek (ez igaz is mert 5.5 literrel elmegy ) és mindenféle hókuszpókuszt alkalmaztak erre a célra. Az egyik ilyen tojt be; az üzemanyag előmelegítő hőcserélőjének a háza repedt meg és ott szívott falsot a rendszer. Ez most ki lett iktatva. Kérdés; nem gond ez most? Nem terheli a meleg adagolót a beáramló hideg gázolaj?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #7447 üzenetére
Szevasz
Mivel írod hogy hőcserélő, ebből gondolom, hogy a hűtővíz melegíti elő a gázolajat !
Én is ilyen hűtővízzel működő előmelegítőt láttam eddig.Namost, ha ez a helyzet és nem mégis elektromos, akkor igazából mindegy a működése szempontjából az adagolónak, mert mikor indítassz az autóval és a bemelegedés egy részében úgyis tök hideg üzemanyagot kap eredetileg is az adagoló, mivel idő, míg a hűtővíz felmelegszik !
A régebbi járgányok, mint az én w123-asom (fekvőlámpás) adagolója is a totál hideg üzemanyagot kapja és nincsen semmi baja tőle !
Ez legfeljebb a takarékosság szempontjából fontos, mivel minden bizonnyal valamivel könnyebb a meleg üzemanyagot szállítani és talán az adagoló is jobban dolgozik a meleg üzemanyaggal mint a hideggel, legalábbis teszt padokon is meleg (40 fokos) üzemanyaggal végzik a próbát !
Hosszabb távon lehet kíméli kicsit az adagoló elemeit, de szerintem rövid távon nem megy tönkre a hiányától, még akkor sem, ha az még finomabb, precízebb szerkezet, mint a korábbi fajtáké !Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #7448 üzenetére
Szia!
Köszönöm. Csak azért aggodalmaskodtam mert a hulladék LUCAS forgattyús adagoló van benne. Mivel (170 e km) annak a felújítása is lassan érik, meglátjuk hogy viseli a telet...
Más:
Sajnos nem fogom megúszni a porlasztócsúcs-csésze takarítást:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #7449 üzenetére
"...porlasztócsúcs-csésze takarítást..."
Ez alatt mit értessz ?
Azt hogy a csúcs körül a hengerfejet le kell törölgetned,
vagy hogy szét kell szedned a porlasztó házat és rendbe kell tenni az illeszkedő felületeket ?Mielőtt azért ezen utóbbinak nekifogsz, alaposan vizsgáld át a résolaj csöveke és a porlasztó csonk csatlakozását, hogy nem onna folyik e a GO !
Ha nem frissek a gumi csövek, akkor érdemes a végéből 0,5-1cm-t levágni és úgy visszadugni, mert lehet már csipkés a vége (vagy cserélni).
Gondolom, nem a nyomócső csatlakozásától van szivárgás, mert akkor valszeg döcögne is kissé a motor.A forgattyús adagoló alatt gondolom a roto adagolót értetted !
Lucas az eredeti adagoló márkája, vagy már cseréltétek rajta korábban ?Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Retro teló rajongók OFF topicja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- További aktív témák...