- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Aktív témák
-
helkis
addikt
válasz Dryman #24747 üzenetére
Vino jó csóka, megértem az álláspontját, igazából csak maximálisan helyre akata tenni a dolgokat, hogy az egészet bemutatva tudjon képet kapni bizonyos dolgokról aki beleolvas szvsz, én is így csinálnám/lom.. ill. én is csak inkább kiegészítettem, amit írt..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
cortez25
aktív tag
válasz VinoRosso #24724 üzenetére
Hát már bocsássál,meg te dolgoznál valamiért amiből nincs hasznod?
Egy konstruktőr is pénzért dolgozik...a versenyző is, de az utolsó kerékanyacsavar huzogató is.
Másrészt igen is hatalmas PR értéke van a forma-1-nek. És igen többen az alapján választanak autót,hogy mondjuk első lett. Megdobja az eladási statisztikát...de nagyon. pláne, pl: a renault mikor kétszer is világbajnok lett, simán odanyomte egy 1,4-es clio mellé, hogy forma1-edition. Tény rizikós, de nem véletlenül vannak a gyári csapatok benne. Az meghogy szponzor kell az természetes, mert nagy reklám értéke is...több százmilló ember látja.
De nem kell forma-1 -ben gondlokodni, Mo-n is van pl renault clio kupa,seat leon kupa, suzuki swift kupa, pont nem azért hozták ezeket létre mert van pár ember aki haszon nélkül szeretne egységes kocsikka társadalmi munkában versenyezni mert az olyan jóóó. hanem ezen gyártók tipusainak az eladását növelni. A red Bull szerinted miért támogat minden extrém sportot és miért indul két autóval? mert annyira nem akarj eladni az energiaitalt?
Azért hajtunk, hogy öregségünkre legyen miből visszaállítani az egészségünket, ami ebbe ment tönkre.
-
cortez25
aktív tag
Bocsi supra, én nem mondtam, ha F1 bajnok valaki jobb autót kap, a renaultnál külön emberek ezrei foglalkoznak azzal,hogy egy jó autót,hogyan variáljanak át úgy ,hogy ésszerütlen, és nem időtálló megoldások legyenek benne.
De mondjuk egy BMW vagy merci kérdésben már lehet döntő...
Azért hajtunk, hogy öregségünkre legyen miből visszaállítani az egészségünket, ami ebbe ment tönkre.
-
helkis
addikt
nincs valakinek elfekvőben egy s939-es cooler kerete? (akár több is)
megdobhatna vele, egy tábla minkával tudnám honorálni"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Flow
senior tag
válasz Dryman #24747 üzenetére
Ezt most nem igazán értem Dry. Azért ő mégsem "Taki" kaliber. Semmi gond nincs, más a véleménye, érvekkel alá tudja támasztani, az ő szemszögéből teljesen rendben van a dolog. Nincs kötekedés, személyeskedés csak kultúrált társalgás. Legalább pörög a fórum, mert ha rajtad múlna, már csak hálni járna ide a lélek... Ezt ne bántásnak vedd, csak piszkállak, próbállak ösztönözni...
Én sem voltam zökkenőmentes az elején (azt lám, nem is harapok... )
Ne legyünk már ennyire belterjesek! A vélemények különböznek. Ezek már csak ilyenek...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
VinoRosso
veterán
válasz Dryman #24747 üzenetére
Konfilktus? Én nem tekintettem ezt konfliktusnak, nekem nincs problémám senkivel. Nyilván ha valaki leírja a véleményét, arról nekem is lehet véleményem nem? No hát én si leírtam a sajátomat.
Megpróbáltam elmagyarázni, hogy ki miért és hogyan gondolkodik. Az már más kérdés, hogy ez esetleg nem tetszik neki, nem kiváncsi rá, valamiért nem szimpatikus, vagy egyszerűen nem érdekli a véleményem. -
VinoRosso
veterán
válasz cortez25 #24755 üzenetére
Igen dolgoztam/dolgozom, ha a hasznot anyagi értelemben érted.
Jogos az az érvelés, hogy van marketing értéke a forma1nek, ezzel nem is vitatkoztam, de nem mindent a pénz irányít. Tudod írtam, hogy kostrukrtőr az nem egyenéő a gyártóval. Én annyit mondtam ezel, hogy a konstruktőrök és a csapat elsősorban versenyzők. Nyilván nekik is meg kell élniük valamiből és ez a foglalkozásuk, de amikor úgy indítanak el egy csapatot, hogy teljesen veszteséges, mert a bevételek nem fedezik a kiadásokat, vagy egy pilóta úgy ül be egy autóba, hogy súlyos milliókat fizet érte dollárban, akkor ezt üzletnek nevezni elég nagy balfogás lenne. Legalábbis ilyen rossz üzletről én még nem hallottam. Ha arról lenne szó, hogy a fomra1-et reklámcélokra használja valamelyik csapat, akkor nem csapatot indítanának, hanem egyszerűen fognák a logot, és vennének maguknak egy felületet az egyik auto kasztnián, a lelátókon, transzparenseken és hirdetnének. Így teszi pl a vodafone, az amd, intel, stb...ezek kifejezetten marketing célokra használják a forma 1-et, ezért nem is indítanak csapatot. Aki csapatot indít, az azért teszi azt, mert vesenyezni szeretne. A sport tipikusan az a területe a gazdaságnak, ahol nem érvényesül a racionális közgazdsági modell. A legtöbb befektető, aki a sportba invesztál, azért teszi, mert versenyezni szeretne. Miért? mert megtheti. Megvannak az anyagi forrásai erre, hogy finanszírozza, és úri huncutságként megvesz mondjuk magának egy futballcsapatot. Lásd mondjuk Geogre F Hamingway, aki a Kispest tulaja. Gondolod, hogy azért vesz meg egy full deficites szar magyar focicsapatot, mert úgy gondolja annyi pénzt fog vele keresni? Hát nem, sőt az én helyébe már rég otthagytam volna a klubot, mert csak a gond van vele. Feljújítatta a stadiont a saját pénzéből nem tudni pontosan mennyiért, de 100 milla felett volt tuti, aztán a Graz elleni meccsen jól szétverték a szurkolók. Vett egy csomó játékost, eddzőt, hozatott egy komoly szakmai stábot, aztán nézd meg hanyadik a Kispest a bajnokságban. Mikor kitiltotta a randalirozó szurkolókat a stadionból, a szurkolók is jól elküldték a rákba. Ennek ellenére még mindig ölia pénzt a csapatba, se eredménye, se haszna se becsülete nincsen ennek ellenére. Miért teszi? Mert kispest szurkoló. Ennyi. Minél előrébb szeretné látni a csapatát és kész. Az összes sport ilyen. Vannak a támogatók, mint pl Audi, Bwin, Vodafone stb...akik azért lesznek részesei a sportnak, mert valamilyen anyagi érdekük fűződik hozzá. Pl megveszik a csapat stadion nevének a jogát, vagy kötnek egy reklámszerződést a klubbal, játékosokkal, és nekik pénzük van ebből, mert ha Gera Zoli issza a kólát a reklámban, akkor meglátja a kis klambó a tévében, hogy hú a Zoli bácsi is kólát iszik de jó énis kérek. Vagy lenyomnak egy borsodi reklámot a meccs szünetében, és akkor a sok szorkoló megy és issza a borsodit.
De láttál már mondjuk Aguri vagy Williams reklámot? Vagy bármilyen terméket tőlük, amit az F1-el akarnak reklámozni? Nyilván nem mert ők veresenyezni jöttek a forma1be nem pénzt keresni. Ott van pl Jeckie Stewart, aki versenyző volt, hiányzott neki az F1. de már túl öreg volt a versenyekhez, ezért konstruktőrként jött vissza. De mondhatnám pl-nak Bruce McLaren-t is, akik konkrétan azért alapította a McLaren istállót, hogy saját maga is részt vehessen versenyzőként a forma1ben. Vagy a Hondá...az tudtad, hogy előbb voltak F1-es konstruktőrök, minthogy egyetalán elkezdtek volna személyautókat gyártani? Az összes csapat a versenyzés miatt jött létre, ugyanúgy mint bármilyen más sportágban, a focitól elkezdve a sakkig. Az, hogy vannak reklámok, egyedül és kizárólagosan annak a motivációnak köszönhető hogy jobbak akarnak lenni a versenyben. Nem a pénz az ami motiválja őket, hanem az, hogy ők nyerjenek. A pénz arra kell, hogy jobb mérnököket vegyenek, jobb autókat tudjanak fejleszteni, jobb pilótákat tudjanak szerződtetni stb stb stb.
Egybként érdekes lenne gazdasági szempontból is megvizsgálni a sportot, mint piacot. Gondolj bele abba, hogy ha valaki egy akármilyen sportág beli csapattal szeretne pénzt termelni, akkor ahoz mi kell. Rohadt sok lóvé...gondolj bele abba, hogy mennyi pénzt keres egy elit futballista, vagy egy jó f1-es pilóta, mekkora költsége van az infrastruktúra kiépítésének és fenntartásának, a személyzet, a szellemi tőke, stb mind hatalmas költségvonzattal jár. És akkor még nem beszéltem a kockázatról, mert ugye mondjuk mi van akkor, ha valamiért elvesznek az eredmények( lásd olasz bundabotrány, Mclaren istálló 2007-es kizárása ), meg ugye van hitel is, mert ennyi pénzt még a kőgazdagok sem tudnak csak úgy zsebből előkapni(a WestHam tulajának az izladni Bjorgolfur Gudmundsson bankmágnásnak cirka 360 millió fontos hitel van a a klub miatt nyakában, amit nem nagyon tud fizetni, mert tönkrementek a bankjai), nem esett szó a piacra lépés nehézségeiről, sok száz millós hiteleket sem adnak minden jöttmentnek, a megtérülési rátáról, és olyan gazdasági mutatókról és viszonyszámokról, amiről egy hétköznapi embernek foglama sincs.
Na egy szó mint száz, a nagyon hosszúranyúlt mondadnóm végére pontot tennék azzal, h aki nem érti, hogy egyesek miért tuningolnak a végletekig, az gondoljon arra, hogy aki tuningol, az sportot űz ebből. Bármilyen furcsa is ez, vannak akik ezt nézik, akik befizetnek egy versenyre, hogy ott lehessenek akár nézőként is csak stb...Akinek ez fura, az gondoljon valami olyan sportra, ami nem érdekli, és foglama sincs, hogy miként lehet évezni. Vagy leginkább a CS-re gondoljanak. Erről talán mindenki tudja, hogy rendeznek versenyeket, és vannak, akik nézőként kísérik figyelemmel az eseményeket, és élvezik.[ Szerkesztve ]
-
stop
aktív tag
Segítséget kérek,
A cégnél tönkrement a T-Com-nak a fogadó egysége, ami a bejövő vonalat kezeli (nem adsl modem), így se internet, se telefonvonalunk nincs. Valószínüleg beázott és zárlatos lett.
Tudok-e valahol/valakitől ilyen kérni/venni amíg a T-Com (72 órán belül ) megszereli nekem ezt.
Illetve bárkitől bármilyen jótanácsot, ötletet elfogadok, mert így eléggé nehezen működik a cég.
kösz"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
Supr@
senior tag
Eladóvá vált az egyik ram-kitem: OCZ Platinum, 2*1gb 1066-os memók, sli ready is, EPP-s, élettartam garis, de amúgy Ősembertől való, original csomiban. Ő lenne az ja az ára 8k
-
Supr@
senior tag
-
Supr@
senior tag
válasz helkis #24774 üzenetére
hát nagyon úgy néz ki de ha már egy pirospont lezs benne, akkro a zöldségeket is kiszórom, és akkor még sok piros megy bele csak nincs normális piros nyákos inteles lap, p45-el uhogy marad a fekete majd de kék semmiképp nem kell bár aztán lehete marad a 680i, úgy a szívemhez nőtt már
[ Szerkesztve ]
-
helkis
addikt
lemaradt a link: MSI
vagy ez, ezekkel jó tapasztalatokat hallottam: P45 Foxconn, X38 Foxconn
ezek jól felszereltek[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Supr@
senior tag
válasz helkis #24778 üzenetére
msi fapados
viszont a p45-öse jónak tánik elsőre a foxconnak vajn hol és mennyiért lehet beszerezni? cska kicsit olyan szegényesnek tűnik a hűtése al pnak.F 500+ fsb-t is bírná?
ja maúgy tegnap megnéztem mit megy a 750i az E8400-al, 533-as fsb votl a max, szinkornban a rammal, 12k-s olvasás volt. efelett kékhaléloztam[ Szerkesztve ]
-
helkis
addikt
amit nem lehet vitatni az nvidia chipsettel hogy a memkezelése mindig a többiek előtt jár!
a foxconn a MARS lapjával került a tuningosok bizalomkörébe, főként quaddal, de 2 maggal is elég bivaly eredmények születtek, nem hiszem hogy azóta felejtettek volna
jókérdés nem tudom, egyik srácnak volt a környezetemben MARS-lapja megkérdezem majd..[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
stop
aktív tag
válasz Dryman #24768 üzenetére
naszóval,
Én itthon ülök betegen, és a kollégáim elmondására tudok hagyatkozni, de mindjárt pontosítom a dolgot.
szerk:
várom az infókat a kollégáktó, de részleges javulás tapasztalható a net már működik.[ Szerkesztve ]
"az együgyű lenézi társát, az okos pedig meghallgatja azt" P.K.11.12.
-
cellpeti
veterán
Vennék 4830at vagy 4850et persze jó árért,vagy esetleg beszámítatnék egy 8800GT,ezekbe a karikba!!!
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Weaver
senior tag
-
Balinov
félisten
szepjonapot kivanok az Uraknak!
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Flow
senior tag
Üdv! Kinek is volt cf hídja? Kölcsönbe kéne, de ha van eladó, akkor meg is vennék egyet...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Flow
senior tag
válasz VinoRosso #24764 üzenetére
Én viszont veszem a fáradtságot, és válaszolok. Mert jó lenne, ha helyes világképet közvetítenénk annak, aki idetéved, mert még a végén elhiszi, hogy például a Honda azért indít csapatot, mert ő versenyezni akar, és nem azért, mert ebben hatalmas üzleti potenciál van.
A história úgy kezdődött, hogy az emberek szerettek versenyezni. Eleinte saját maguknak építették az autókat, vagy átalakították őket, ettől kezdve persze nyilvánvalóvá vált, melyek a legrátermettebb gyártók, így nagyon jó hírük ment. Rájöttek, hogy az nekik marha szuper, ha az ő kocsijukkal nyernek, mert az emberek ezt látják, és nőnek az eladások. Érdemes tehát ebbe az iparba pénzt fektetni, mert (ha áttételesen is), de PROFITOT TERMEL. Szerinted melyik cég az, aki olyat csinál, ami számára veszteséges? (tekintsünk el az extrém példáktól, felszámolási eljárások, csalások, papíron pénzmosások, stbstb). Természetesen nem csak a kézzelfogható eladási növekedés miatt indít egy egy gyártó csapatot. Nagyon fontos például a presztízs is. A litániádban csak az a bibi, hogy a direktmarketingen nem látsz túl. Nem csak az jó egy cégnek, ha meglátják, hogy a ronaldó pepszit iszik, és máris megyek a boltba, hanem beleitatják az emberek tudatába, megismertetik a márkát, kialakítanak egy pozitív képet az adott termékről, cégről, stbstb...Szerinted a témobil azért szervez koncertet, mert akkor több mobilt ad el? Elsősorban nem, csak másodsorban. Kell, hogy az emberek kellemes érzésekkel töltődjenek el (tudat alatt elsősorban), ha meglátják 2 hét múlva T logót, ésatöbbi. Ugyan ez vana forma egyben is. 100 milliók nézik, hihetetlen nagy a reklámpotenciál benne.
Vegyük például a Renault-t. Ha nem is azonnal, de szépen lassan erős ütemben megindultak felfele az eladási mutatói a vb-k után (természetesen ahol nyertek). Ezt az infót első kézből tudom. Legalább kétféle oka van. Első: "ezek tudnak valamit, micsoda fasza autót építettek F1-ben is... Meg amúgy is tetszett a Renault" ; második: meg sem fogalmazódik benne miért, de a márka jobban a fejében van, mint a többi hasonló kategória. A Renaultról szóltak az újságok, már megint nyert, micsoda fantasztikus teljesítmény, Renault első hely, blabla....A sport tipikusan az a területe a gazdaságnak, ahol nem érvényesül a racionális közgazdsági modell. A legtöbb befektető, aki a sportba invesztál, azért teszi, mert versenyezni szeretne. Miért?
Negatív. Mi az, hogy versenyezni szeretne egy befektető? Az EON "versenyezni szeretne", mikor a kéziseket támogatja? vagy bárki mást is említhetnék, csak egy példa volt. Ez hülyeség, egy cégnek nincsenek "érzései", hogy én most pedig versenyezni szeretnék. Az első mondatodra csak ennyit mondanék: PR. Amásodik mondat (sajnos itt muszáj ennyire aprólékosan, mert azt hiszem itt van a kutya elásva) a "befektetőn" hasal el, de csúnyán. Aki befektet tisztán a profitért teszi, és nem azért, hogy lássa a millióit nekimenni egy falnak és összetörni.
Amikor milliárdosok kedvtelésből létrehoznak egy csapatot, azt ne ide soroljuk. Azt úgy nevezik hobbi, elhivatottság, kedvtelés, stbstb. És lehet, hogy iszonyú jó üzleti húzás is. (ezt mi innen nem tudhatjuk)
A tuningról meg csak annyit: teljesen megértem. Ez egy hobbi. Neked adok igazat.
[ Szerkesztve ]
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
FarkasAtis
csendes tag
Valaki vegye már meg könyörgök ezt az érintőképernyős LG Viewty ezüstöt! 1 honapos garis dobozos papiros minden tartozik, t-mobos, nagyon nagyon olcsoba odaadom: 40ezer! csak megkaptam n85öt és rámragadt!
-
VinoRosso
veterán
Nézd, ezek amiket felhozol, nem az én kitalációim, hanem tények. Másrészt meg Te is kevered a konstruktőr és a gyártó fogalmát. Vannak autógyártók, akik a kezdetektől fogva azon feszülnek, hogy miél több autót adjanak e. Aztán vannak a konstruktőrök(bár amikor ez az egész kialakult akkor még csak simán csapatoknak hívták őket), akik versenyeznek, és nem az a céljuk, hogy gyárat alapítsanak, és tömegtermelésbe kezdjenek, hogy minél gazdagabbak legyenek, hanem hogy minél jobb autót építsenek, minél több versenyt nyerjenek meg. Nekik tökmind1, hogy hány autójuk fogy el, mert nem szériaautókat gyártanak, hanem versenyautókat.Kevered a versenyautó és a szériaautó foglamát, és ez a lényeg, mert ezen megy a vita. A kezdet kezdetén versenyautók voltak többségben, sőt jóformán egyetlen személyautó sem készült. Ez kb a 19.sz végére datálható, ekkor jóformán még autók sem voltak, nem hogy autógyárak. Az első autók ekkor készültek el, és nem hétköznapi használatra tervezték őket, hanem versenyzésre, mivel jóformán még autóutak sem voltak, csak olyan pályák, ahol lehetett száguldani a kocsikkal. Ez sokaknak megtetszett, és elkezdtek gyártani versenyautókat és versenyezni. Ez kb olyan lehetett akkor, mint most a gokart. Konrétan a Renault céget két francia testvér alapította, vajon miért? Hát persze hogy azért, mert versenyezni szerettek volna. Eszükbe sem juthatott, hogy profitot termeljenek vele, hiszen ez az 1800-as évek vége, és mint említettem nem voltak autóutak, versenypályákon lehetett száguldozni egyedül. Ők is száguldozni akartak, az egyik tesó bele is halt a szágudlozásba az egyik versenyen. Mindez a századfordulón volt. Az első autógyárnak mondható kezdeményezések ekkor alakultak ki. Ford gyár is valamikor ekkörül jött létre, és az első igazi szériaautó a Ford T modell volt, de ez is csak az USA-ban terjedt el. Európában ekkor még mindig nem volt igazi autóipar, bár autók és autóversenyek voltak. Gondolj bele abbba, hogy az első világháborút lovakkal indították. Nem volt semmilyen jármű, se csapatszállító se harci se egyéb. Az első tank 1916-ban jelent meg( és azt hiszem pont Renault-ék csinálták ), az első harci repüőgép 1917-ben. A háború után aztán egy csomó hariipari gyár visszamaradt, és ezekben kezdett megindulni az autó termelés. Ez kb az első autóversenyek után olyan 30-40 évvel. Még forma 1 sehol se volt, de csapatok és versenyeknek már hagyománya volt. A froma1 talán leghíresebb istálója is ekkor alakult..na melyik ez ? A ferrari. Volt ugyanis egy Enzo Ferrari nevű csóka, aki imádta bütykölni az autókat. Kb olyan lehetett, mint a mostani tuningosok, megszállot versenyző volt. Nem nem akart semmiféle gyárat alapítani, versenyezni akart és versenyzett is. A versenyzés után megmaradt az autók iránti szenvedélye és konstruktőr lett az Alfa Romeo-nál. Később megalapította a saját csapatát Scuderia Ferrari, vagyis Ferrari csapat(v versenyistálló) néven, ez még mindig Alfa motorokkal működött. Ez olyan 30-as évek környéke lehetett. Idővel aztán valami összebalhéztak az Alfával, és akkor kezdett el teljes egészében saját autót építeni. Egy probléma volt csak, nem volt meg rá a della, valamből elő kellett teremteni vagy különben finito a versenynek? Na és egy konstruktőr, aki csak az autókhoz ért, vajon miből csinál magának pénzt? Nyilván autó gyártásból. Tehát kifejezetten azért kezdetek el személyautót gyártani, hogy legyen pénzük versenyautó fejlesztésre, nem pedig fordítva, ahogy mondod, hogy azért fognak bele a versenyzésbe, mert nem megy a gyár, és így ledíthetnek az üzleten.Ha úgy lenne, ahogy Te mondod, akkor előbb kezdtek volna el személyautót gyártani, és aztán mikor ott jelentkeznek az anyagi problémák, belefognak a versenyzésbe. De pont fordítva volt, ha nem hiszed olvass utána. Ez valamikor a 2. VH után volt, azt tudom, hogy az F1 51től indult, és ekkor már megvolt a Ferrari gyár.Megjegyzem ugyez a sablon sztori az összes patinás olasz autónál, mint pl a Lancia, vagy a Maseratti, hogy volt egy arc, aki szerette bütykölni a kocsikat, meg száguldozni velük, aztán mikor kellett volna több lóvé a versenyhez, elkezdtek autókat gyártani. Nem véletlen az sem, hogy nem tucatkocsikat, hanem felsőkategóriás sport autókat gyártanak, amiből igen kis szériaszámmal, ha egyetalán ezeket lehet szériának nevezni.
Ami a forma 1 -t jelenti, a fomra1 éppen olyan versenynek idnult, mint a többi, és az ott megalakult, illetve a belépő csapatok célja kizárólagosan a versenyen való részvétel volt. pl Williams, McLaren, Lotus, Sauber, Benetton de említettem már a Hondát, stb...Az egyetlen változás ami a régi és a modern( 90-es évektől leginkább) F1-et illeti pedig az, hogy az itt létrejött istállók már nem tudnak autógyárat alapítani ahhoz, hogy belépjenek az F1-be, ezért bizonyos erőforrásokat autógyáraktól kölcsönöznek, cserébe az autógyárak nevét odabiggyesztik a csapat mellé. De maga az istálló ettől még lesz nem profit orientált. Az egyes autókat pedig nem az autógyárak készítik, hanem a konstruktőrők. Az autógyár max ad mérnököket vagy gyártórészleget hozzá, de még az is előfordul hogy csupán a zsebükbe tesznek némi lóvét, és marad az autó teljes egészében saját fejlesztés. -
zabu
tag
válasz FarkasAtis #24790 üzenetére
jó kis teló ez, csak nincs benne wifi, ami azért már ezekben a kategóriákban elvárható egy érintős LG-től. (szvsz)
-
Balinov
félisten
gyerekek, gyerekek, kimaradok egy ilyen erdekes temabol...egyszer van 1 honapban ilyen erdekfeszito tema, akkor is a tokom elhagyom a munkahelyen..
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...