Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Mit jelent az Amerikai Álom napjainkban? Niko Bellicnek, az európai emingrásnak a reményt, hogy meg tud menekülni a múltjától. Unokabátyjának Romannak az álmot, hogy együtt megcsinálják a szerencséjüket Liberty Cityben, megnyitva az utat a lehetőségek országába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kloden
senior tag
válasz Vasinger! #26103 üzenetére
Hát igen, ennek a proginak proci kell nem is VGA
Nálam is egy 3870-es vidkarival és egy 3GHz-es C2D-val a proci végig 100%-on, a VGA meg csak ~50%. És ami a vicces, hogy ezt kihasználva a graf beállításoknál hiába tolom fel azokat amik a kiírás szerint csak a VGA-t terhelik, mégis csökken az FPS-em."Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
Vasinger!
nagyúr
Jah hogy 1280-ban. Ott nem csoda a proci limit.
Az szép, akkor ez tényleg nem vga függő.Kloden: Erre tényleg nincs jobb szó: Vicces.
Tudjátok mit nem értek? Egy játék általában úgy működik, ha feltolok minden csurig, max részletességre, akkor VGA limit fog fellépni, procinak köze nincs hozzá, ha nem iszonyat gyenge. A VGA renderel egy játékban, nem a proci, nem? Akkor persze, hogy proci limit lesz, ha mindent leveszünk minimumra, mert akkor poci dolgozik inkább, mint a VGA, mert gyakorlatilag semmi dolga nincs.
Na most ezt a GTA 4 iszonyat ügyesen megcáfolta.
-
mrhitoshi
veterán
válasz Vasinger! #26103 üzenetére
Phenom II X2 560 ha lehet 4 magosítani. Abszolút nyerő választás, csak ugye nem intel foglalathoz. De még 4 maggal sem olyan rózsás a helyzet, mivel nincs állandó 50-60 FPS-ed 4 maggal sem , de már tűrhető. De az viszont nekem nem fér a felyembe, hogy nem lehetett a fizikai számításokat Physx-el megoldani.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Kloden
senior tag
válasz Mariann294 #26107 üzenetére
Tényleg jók az emberek mozgása, az Euphoria motor elképesztő miket tud. És tényleg 4 magra írták ezt a progit, vitathatatlan.
Lehet kéne ebbe is egy olyan beállítás mint más játékokba, hogy Fizika: alap/közép/magas,stb. mert perpill a CPU-ra nem lehet optimalizálni a játékot, az Euphoria megy ha kell ha nem. Tévesen feltételezik hogy mindenkinek c2q-ja van.
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Mariann294 #26107 üzenetére
Köszi, így már teljesen világos. Így már értem, hogy mit miért...
mrhitoshi: Már 4000x átpásztáztam az összes procit a piacon, jó-jó lenne az 4 magosítható, olcsón ki is jönnék a cseréből, de maga az AMD poci gyenge, egy i5/i7-hez képest minden téren, ez az egy nagy bajom vele. Persze ezek mellet pofátlanul olcsó.
Ez miatt az egy játék miatt nem fogok x ezer forintot kiadni. Egyelőre sehol máshol nem jelentkezett gyengesége a WolfinakKloden: Nem mondtál hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
válasz Mariann294 #26107 üzenetére
(#26105) Kloden:
Nálam folyamatosan 95% fölött van a GTX 280 terhelése. 1920*1200-ban.(#26108) mrhitoshi:
Azért nem physx-el oldották meg mert az euphoria nyilt és jobb. Képzeld csak el mi lett volna a GTA4ből ha physx-es lenne! Ugye ahhoz hogy ATi-sok is játszani tudják meg kellett volna oldani, hogy CPU-n is fusson a physx számítás. Nézzük csak meg mit eredményezett ez Mafia 2 esetében ami korántsem ennyire nyitott és szabad mint a GTA. Egy képzeletbeli physx-es GTA4, 6 magos procival és felsőkategóriás SLI kiépítéssel is szaggatna.
Másrészről meg ugye konzol átirat és ott nem divat a physx. Én mondjuk erősen bízom benne, hogy elterjednek a jövőben az euphoriához és a bullit-hoz hasonló megoldások. Meg lehet nézni pl a Red Faction: Guerilla vagy a Star Wars: Force unleashed játékokat. Szerintem a physx elbújhat ezek mögött egészen addig míg nem optimalizálják rendesen a CPU-s részét.Gyertek multizni!
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz Kloden #26114 üzenetére
Egy 4 magos procim van amit 3,95Ghz-en hajtok. Nincs ilyen hogy összeadjuk a magok sebességét!
Mondok egy hasonlatot erre az esetre:
Tegyük fel hogy van 4 kocsim a garázsomban mert baromi népes a család (jó is lenne).
Mondjuk mindegyik 100 lóerős. Elég egyértelmű, hogy ez nem azért jó, mert én 400 lóerővel járok dolgozni, hanem azért mert miközben én elmegyek az egyikkel melóba addig az asszony elmegy a másikkal bevásárolni, a testvérem a harmadikkal elintéz néhány hivatalos dolgot és még mindíg ott van a 4. ha a család többi tagjának kellene valahova mennie.
4db 100 lóerős autóm van és nem 1db 400 lóerős!Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Kloden
senior tag
válasz rup1u5 #26116 üzenetére
Ha már az autós hasonlatnál vagyunk: 4db 100 lóerős autóval is el tudod vontatni azt amit 1db 400 lóerőssel. Igenis össze lehet adni prociknál a frekit mert teljesítményben megfelel 4db 4GHz-es processzornak. (leszámítva persze az általad is említett többszálú feladatmegoldást) De pl renderelésnél teljesen egyenértékűek.
[ Szerkesztve ]
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
csana
senior tag
Valamiért néha random előjön a "kinti" kurzol is a játék alatt.. elég zavaró. Van erre valamilyen gyógyír?
-
Vasinger!
nagyúr
Csodás bug lépett fel. 2 egérkurzor jelenik meg a képernyőn. Ez azt hiszem a STEAM-es shift tab-os overlay menü után jött elő. Mit lehet evvel csinálni, iszonyat zavaró, mert ott marad a játékban.
-
rup1u5
nagyúr
válasz Kloden #26120 üzenetére
Ne kezd el kitekerni az autós példát! Nem tökéletes példa de nagyon jól szemlélteti az alapkoncepciót. Ne kezdj el belemagyarázni vontatást meg hasonló hülyeségeket! A lényeg, hogy nem adjuk össze a magok órajeleit! Azért mert nincs értelme, hozzá nem értésre vall, butaság stb...stb....
Ezt inkább gyorsan felejtsd is el mert hibás megközelítés! Nem Mhz-ben mérjük a procik teljesítményét hanem GFLOPS-ban.
Rengeteg mindenen múlik egy processzor sebessége az órajelen kívűl. Nézd csak meg pl a régi Netburst architectúrájú P4-ek után mekkora ugrás volt a Core architektúra pedig sokkal alacsonyabb órajelen jártak az első Core procik. Egy új generációnál, mint pl az i7 a processzormag felépítésének átszervezése, új utasításkészletek, processzorba integrált memóriavezérlő, csökkentett csíkszélesség, hyperthreading... Ezek mind olyan dolgok amik jelentősen meg tudják növelni egy processzor teljesítményét. Ezért van az, hogy pl egy 4Ghz-en hajtott Core i7-es processzor 10-20%-al gyorsabb mint az én szintén 4Ghz-en hajtott Yorkfield-om.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mariann294 #26107 üzenetére
Háát ebbe így még nem gondoltam bele, de lehet benne igazság.
Bár hajlamos vagyok mindig a képernyőn látható jelenetre korlátozott szemellenzővel ítéletet hírdetni. Egyébként nagyfokú optimalizálatlanság van benne, ez nem vitás. Azért gondoljuk már bele abba is, hogy a játék megjelenésekor nem léteztek a mai konfigok még és főleg nem széleskörben. Sztem a quad fogalma is újdonság volt akkoriban. Arról meg ne is beszéljünk, h ki sincsenek használva a processzorok. Elvégre nem 100%-os terhelés alatt vannak, jó lesz az 60-80%-nak is. Nálam pl a lassú 2,6 ghz-es quadomon még a 80%-ot se éri a terhelés, pedig aztán 20 fps alá se szégyell lassúlni a játék. A duo-mon még jobb volt ez az arány, ott már súrolta a plafont a grafikon, de 100% ott se volt. Ennyit erről...Nem is tudtam, h az euphoria ekkora királyság. Pedig én is inkább physx párti vagyok.
Bár a kettő nem egy ringben játszik. Azért örülnék, ha kapott volna egy gpu gyorsítást.Steam overlay kurzoros jelenséget itt nem produkálja.
Mivel nekem volt korábbról gta-m és most ugye megvettem a steam-es CE-t, így kaptam még két serialt. Egyet ugye az eflc-hez, másikat a gta 4-hez.
De egyiket se kellett használnom, hisz a korábbi gfwl acc-ommal mindkettőt tudom játszani.Most akkor elvileg oda is adhatnám a serialokat akár másnak is? Másik gfwl acc-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
válasz rup1u5 #26118 üzenetére
Olyanra gondolok mint amit a Maffia 2-nél alkalmaztak, csak jobban optimalizálva, és szépen kidolgozva. Csak ugye ez már azért is vicc, mivel a Physx csak PC-n él, és sajnos nem fektetnek be sok energiát a PC-s játékokba, és szerintem nagyon sok mindent ki lehetne hozni a Physx-ből is, de nem foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Mariann294 #26136 üzenetére
Most játszottam és most nem jött elő.
Azért nem jöhet mindenkinek elő, mert nem mindenki használ egyszerre winliveot és steamet chat-re és hasonló dolgokra.
-
Teasüti
nagyúr
válasz mrhitoshi #26132 üzenetére
Ezt így miből gondolod? Ki mondta ezt a baromságot, h physx csak egy "PC tartozék"?
A játékokban lévő physx véleményem szerint az csak amolyan melléktermék (így ebben a formájában).
Egyébként filmiparban is használják, CGI effekteknél, itt-ott, de játékoknál maradva konzolokon ugyanúgy megtalálható, sőt mi több, Physx SDK platformfüggetlen. PS3, Xbox, Wii, Mac, stb.Éles szeműek felfedezhetik egyes filmekben is akár a physx féle vizet is, hogy mást ne is mondjak. Elég jellegzetes a viselkedése a "víz molekuláknak", bár ugye nagyságrenddel nagyobb léptékben használják ezeken a területeken.
Amit itt meg kell érteni, hogy technikailag physx a legfejlettebb eljárás manapság, ami messze túlmutat egy kis játékos bohóckodáson.
-
chungee
addikt
Hy!
Hogy lehet nyerni fps-t Elég gyengusz a gépem. Legalább fps korlátot lehet vhogy -
rup1u5
nagyúr
válasz mrhitoshi #26134 üzenetére
Nézd meg a videót amit korábban linkeltem a Red Faction: Guerilla játékról. Havok fizika, CPU-n számolva! Kell ennél jobb? Szerintem fenomenális! Olyan szintű fizika van abban a játékban amilyet még sehol nem láttam.
Éppen ez az előnye a CPU-n számolt fizikának, hogy bátran készíthetnek a játékfejlesztők olyan játékokat ahol a környezet fizikai rombolhatósága szerves része a játékmenetnek!
Ezzel szemben ha egy játékban a fejlesztők GPU Physx-et alkalmaznak akkor gondolniuk kell azokra a játékosokra is akiknek nincs NV vga a gépükben és úgy kell elkészíteniük a játékot, hogy számukra is élvezetes legyen.
Ezért van az, hogy GPU physx-et maximum látványjavító effektekre használják, mint pl a röpdöső újságpapírok a Batmanben vagy az ezer darabban aláhulló vakolatdarabok a Mafia 2-ben. Nekem pont ez a bajom a GPU physx-el. Szép-szép de semmi hatással nincsen a játékmenetre. Én 2011-ben azért ennél jóval többet várok el egy játéktól. Egyébként érdemes kipróbálni a Red Faction-t! Nagyon nagy móka, hogy mindent szét lehet verni vagy látványosan fel lehet robbantani. Nem feltétlenül kell egy fizikai motornak GPU-t használnia ahhoz, hogy lenyűgöző és élvezetes effekteket kapjunk amik valóban hatással vannak a játékmenetre és a játékosra is. Persze az NV-s propaganda mindent megtesz azért, hogy elhitesse velünk az ellenkezőjét.
Egyet értek, hogy jó lenne ha elterjedne végre egy olyan fizika ami mind Ati mind Nv gpu-kon egyformán fut. Bár nagyon úgy néz ki, hogy az új, sokmagos CPU-k képesek önmagukban is megoldani ezt a feladatot (lásd Red Faction).
Láttuk annak idején, hogy a CPU-n futtatott PhysX mire képes ha nincs mesterségesen lekorlátozva. Már az is elég lenne ha NV-ék nem fojtanák le. Egy Q9450 PhysX-ben hozta egy GTX 275 eredményeit. Azért ez bőven elég lenne de NV-nek az az érdeke hogy CPU-n lassan fusson a PhysX, mert akkor több GPU-t tud eladni.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Kommy
veterán
Most megint van GTA Complete pack 2500FT-ért a Steamen. AKinek még nincs meg csapjon le rá, holnap este 7-ig lehet megvenni
-
Vasinger!
nagyúr
Mennyit éreznék GTA IV-ben ha húznám a VGA-t?
-
rup1u5
nagyúr
-
Silenzio
addikt
válasz Teasüti #26138 üzenetére
Max az eljárás hasonló. De maga a szabvány egy kommersz játékszoftver-árukapcsolás eredménye. Professzionális területeken nem használják.
Amúgy segítséget szeretnék kérni tőletek. Gépem az adatlapomon, kiemelném, GTX 460-asom van és a legújabb hivatalos driver. A játékot most vettem meg a Steam akció keretében. Tökéletes a sebessége, de nincsenek karaktermodellek. Csak a hajuk szellemképe lebeg a környezetben. Önmagukat vezetik az autók, stb. Találkoztatok már ilyesmivel? Mi a teendő?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Hát gyerekek, ez érdekes. Az oké, hogy eddig nem igazán bírta a tuningot a vas (túlmelegedés vagy instabil 4 magosítás, nem tudom), így 2800 Mhz-en voltam kénytelen tolni. A mostani procival 3600-on tolom, de ég és föld. Az is igaz, hogy eddig sosem próbáltam nvidia kártyán, és hogy eredeti, így napra kész stb., de vagy másfélszer gyorsabb, mint eddig volt. high/very high beállításokkal (alapértelmezett neki), 30-as látótávval leginkább 50-60 fps, de 38 alá eddig még nem ment. Hümm. Furcsa így játszani vele, hogy már nem az a "hírhedt" GTA IV. És hogy az árnyékok végre nem keltik pointillista festmény benyomását.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
#57919488
törölt tag
Ha megveszem a GTA4-et steamen (még ma akciós) akkor is ilyen problémásak lesznek a savegame kimentések mint a dobozos verziónál?
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen