Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    válasz Antonius1978 #8787 üzenetére

    Fable sztájl? Én benne vagyok:D! Azt is illene újrajátszani megint...

    Nekem tetszett a szösszeneted.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8791 üzenetére

    Szia

    Nagy részét nem értem, mert én angolul játszom, és ezek a pecsétkövek meg ilyesmik nem tudom mik:)

    A kard. Alighanem az Umbra-ra gondolsz. Egy daedra lord, Clavicus Vile questjével kezdődik, aki nagyonnagyon akarja ezt az Umbra kardot. Hogy elkezdd a questet, asszem csengetni is kell neki egy kis korpát, utána elküld tégedet Pell's Gate-be, egy település nem messze a shrine-tól. A faluban a helyiektől megtudni, hogy volt egy csajszi, aki megszerezte ezt az Umbra nevü kardot, és csunya dolgokat csinált vele. Egy idő óta eltünt, de kidrül, hogy az ayleid Vindasel-ben lakik. Ez egy kis rom, nem messze Pells's Gate-től. Na, oda lemész, a legalsó termében meg is találod a hölgyet, aki annyira bele van buzulva a kardjába, hogy felvette utána az Umbra nevet. Ha beszélsz vele, elmondja hogy milyen jó volt kaszabolni vele, és hogy ő már annyiradeannyira gonosz, meg blabla, és nyomatékosan figyelmeztet hogy kivül tágasabb, mert megjárod.
    (Én itt kaptam fel a vizet, egy kis bosmer nanehogymá kizavarjon egy ayleidet a saját házából:D). Dönthetsz ugy hogy megölöd, vagy nemmegölöd, ez utóbbi Clavicusnak nem fog tetszeni, előbbi meg Umbrának (megj. harcban nem egy nagy bruszvilisz, nálam pár kattintás volt, lowabb karakterekkel lehet dolgozni kell vele). Ha megölöd, lesz egy szett ebony armorod, nomeg az Umbra kard. Még mindig dönthetsz ugy hogy nem adod oda Clavicusnak, ezesetben természetesen nem lesztek barátok. A quest elkezdésekor valamilyen uton-modon a hátizsákodba kerül egy kutyaszobor, aki beszél hozzád, ha jól emlékszem valami sötételf volt valaha. Ő folyton fikázza Clavicust, és állandóan le akar beszélni téged hogy odaadd a vasat neki:D
    Részemről hagytam Clavicusnak a kardot, mert igazából semmire sem jó. soultrap varázslatom van, akkormeg minek. Viszont nagyon hajtottam Hermaeus Mora questjére, amihez asszem mindegyik daedra lord hozzájárulása kell (megcsinálni a questjeiket), igy nekem ez többet ért.

    p.s.: Questen kivül is megtalálható a hölgy ugyanott, Vindasel-ben, de azt nem tudom, elvehető e a kard questen kivül.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8791 üzenetére

    A kard az Umbra. Amit Varlaisaran mondott az rendben van (viszont legközelebb az ilyen leírások elé a SPOILER feliratot kéretik kitenni!!!), de a küldetést csak akkor tudod elkezdeni ha legalább 20. szintű vagy.
    Amúgy meg a játék legnagyobb sebzést adó kardja, viszont mágikus sebzése nincs, helyette soul trap-ként működik. Saját története van, már a Morrowind-ben felbukkan, de sajnos ezt a vonalat nem vitték végig a készítők. Pedig elvileg minden használójának a lelkét meg kellene rontania. Egy mod készült erre a témára. Nekem a kedvencem volt, nem adtam át Clavicus-nak, főleg mivel ha nem zárod le a quest-et akkor a 0 a súlya.

    A pecsétkövek. Ha ez a sigil stone-okat jelenti (amelyeket az oblivion kapuk bezárásakor kapsz), akkor azonknál a varázslat típusa véletlenszerűen változik. Az ereje pedig attól függ, hanyas szintű vagy. A legerősebb kövek a transcendent sigil stone-ok (nem tudom magyarítva mi a megfelelője). ezek 17. szint felett érhetők el, de a legerősebb hatásúak eléréséhez ha jól emlékszem 25. szint felett kell lenned. Itt van egy táblázat a lehetséges variációkról.
    Amúgy véleményem szerint 20. szint alatt nem is érdemes eljutni a főküldetésben a kapuk kinyílásáig, mert jócskán más az érzése az embernek, ha Xivilai-kkal kell küzdeni, mint ha mondjuk Scamp-ekkel... Utóbbi esetben kicsit nevetségesnek tűnik a nagy Daedra invázió szerintem.

    Jorus: #8786 -ban leírtam hogy s mint bánj el azokkal a rombuszokkal.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8795 üzenetére

    Sztem ez is Spoiler.

    Hermaeus Mora szintén egy daedra lord, shrine-ja valahol a Jerallok tetején van északon.
    Küldetését akkor veheted fel, ha (elvileg) az összes többi lordot szolgáltad, min 20 szinten vagy, valamint elkezdted a Blood of Daedra questet.. A feladat nem tul nehéz, de engem az őrületbe kergetett vele. Tamriel 10 fajából kell egy-egy lelket begyüjteni, egy speckó soultrap spellel, amit a quest felvételekor ad. Ha megvan, jelentkezel nála, jutalmad pedig az Oghma infinium lesz, ami -a player választásáak megfelelő irányba- nem kis boostot ad a karakter skilljeihez. Érdekes quest, el lehet tökörészni vele egy darabig, ha nincs szerencséd.

    Oblivion? Legjobb hely:D Miután végeztem a main questtel, hiányzott is az átjárkálás:D Ha sokat jársz Oblivionon, nem fog nehézséget okozni megtalálni a sigil towert, mivel hét alap sémára épül az átlag Oblivion plane-ek elrendezése, egy idő után megszokja az ember. Bocsánat, mer:D

    Amikor Umbrát leölted, és jött az üzenet, az a Dark Brotherhoodtól jött. Amikor először megkeresett engem Lucien Lachance, Nenalata kistermében, csodálkoztam is mit akar, erősködött mint valami amway ügynök, hogy ez nekem jó lesz, meg a dark mother vagy mi a franc... Meg sem vártam mit akar, agyonvágtam helyben, engem hagyjanak a hülye szektások:D Viszont pár jó cucc volt nála, sokáig használtam is:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8803 üzenetére

    Simán. Sosem volt szimpatikus a Brotherhood, a hülye sejtelmeskedő dumáik meg az éjszakai anyukájuk meg a többi hülyeség:D

    Zenék.

    [link]

    Itt egy saját "mod". Egy igen régi, fantaszikusan jó RPG zenéit raktam Obli alá. Aki játszott az Ambermoon-al, az tudja, miért. Mert durván hajaz rá az Obli. Nade, a lényeg

    Az Obli telepités Music dirjében vannak mp3 formátumban, az alábbi szisztéma szerint.
    Battle - Véletlenszerüen válogat a benne levő fileok között csatajelenetek alatt.
    Dungeon - Véletlenszerüen válogat a benne levő fileok között dungeonok (Ayleid városok, cave-ek, miegymás).
    Explore - Véletlenszerüen válogat a benne levő fileok között nyilt terepen tartózkodásnál, kalandozás, felfedezés(explore) közben.
    Public - Véletlenszerüen válogat a benne levő fileok között városokban, egyes épületekben. és egyéb, "neutrális" helyeken
    Special - Minden egyéb, pl halál, szinlépés, stb esetén, a filenevek adják magukat.

    A filenevek Indexelve vannak, például:

    A "battle_01.mp3", az egyik csatazene, ezek 08-ig vannak indexelve. Mivel a válogatás véletlenszerü, igy Minél több filenév alatt van ugyanaz a zene, annál többször lesz hallható. Pl ha többször szeretnéd hallani mondjuk a Conan zenét, ugyanazt az mp3-at másolod be ide mondjuk négy példányban. Nincs kitétel filehosszra, stb-re, lehet akár mind ugyanaz, de ajánlatos hogy ne törölj belőlük, mert a scriptek keresni fogják a fileneveket, és ne ebből legyen probléma.

    Modok.
    (Figyelem az alábbi szövek nyomokban spoilert tartalmazhat:) :D

    Buzgón töltögetek én is, de keveset tartok meg.
    Van azóta pár alapdolog, amit személy szerint érdemesnek találok mindig futtatni:
    - OBSE, ami nem mod, hanem egy script extender, de a jobb modok nagy része igényli eme kiegészitést, melynek sok további (in-game elérhető) funkciója is van. Must have.
    - COBL, Common Oblivion Library, rengeteg hasznos kiegészitést, funkciót tartalmaz, továbbá bőviti a lehetőségeket modok számára, szerintem ez is lassan alap lesz.

    - Natural Weather, időjárás bizergáló, egy a sok közül, van pár érdekes hatása.
    - Natural Habitat, Natural vegetation. Ők az élővilágot, és a növényzetet modositják, pl tree scaling, azaz a fák ne legyenek tul egyformák, jobb aljnövényzet, stbstb.
    - Enhanced water. Több vizmod közül az egyik, nekem ez tetszett, mert kompakt, gyors, ritkán ütközik. Két variánsa van, ND a kisebb konfigokhoz, HD a jobb gépekhez.
    - Echo_ChapelChant. Templomokban gregorián kórus ének hallható, szerintem hatalmasat dob a hangulaton.
    - MIS, azaz More Immersive Sounds. Hangeffekt kiegészitő csomag, több, élménydusabb hanghatás, pl természet, állatok hangjai, stb. Amikor éjjel kipróbáltam, kószáltam Wendir körül, félelmetes horrorisztikus hangokat nyom (ugye elhagyott rom), majdnem megijedtem:)
    - Distant Chapel Bells- A templomok harangkongatásait változtatja, jobbak a hangminták, valamitn városokon kivül is hallani távolságfüggően.
    - Illumination Within (Without). Sötétedéskor az épületekben felgyulladnak a fények, majd hajnaltájt kialszanak. Szerintem nagyot dob az életszerüségen. A Within variánsa nappal kitárt ablakzsalukat, ablakszárnyakat is tartalmaz, mig a Without variáns ezeket nem, csak a fényeket. A templomok kivülről gyönyörűek vele!
    - Ayleidmarket- Weye mellett egy ayleid romot (igazából nem is rom) hoz létre, hatalmas feketekereskedelem virágzik benne, tele van jó árakat, jó cuccokat kináló orgazdákkal, prostikkal, mindenféle alvilági fazonokkal, Ayleid kultistákkal, stbstb.
    - Ayleid Sanctum. Ez, egy _csak_ teleporton át elérhető, a pusztulástól megmenekült ayleid létesitmény. Mirasai mester (egy ayleid conjurer) alkotta meg Malada bukása előtt, amolyan vészmenedékként. A spell egy bizonyos másik, ismert ayleid romban találhatók. Teleport spellel történik a bejutás, ami nagyon jól jön szorult harci helyzetekben, és lootoláshoz:)
    - The Ayleid Steps. Az én szememben minden idők egyik legnagyobb modja. Nem részletezem, mert hosszas lenne, iszonyatosan jó sztori, remek koncepció, pl a Tamrielt behálózó teleportkövek, stb, izgalmas hosszas questek, a végén pedig dönteni kell, beállsz-e az ayleidek szolgálatába. Nálam must have (COBL, OBSE függő)
    - Veldin. Ayleid erődöt hoz létre (nem rom!), bennük élő, részben barátságos, részben ellenséges ayleidekkel, teljes felszerelés, fegyverek, blabla elérhető. Low karakterekkel nem kell emberkedni, a bejáraton sem igazán jut tovább az ember:D
    - Andrew's No quest Items. Törli az összes quest itemről a quest item flaget, minekfolytán azokat nem kényszerülsz magaddal hordozni mindenhová (kulcsok, ékszerek, kövek, fegyverek, stb)
    - Reflect and Restore Enchanting. lehetővé teszi a Reflect, és Restore hatások használatát enchant-spellmaking altarokon, ami alapból nem lehetséges.
    - Unlimited Rings/Unlimited Amulets. Lehetővé teszi, hogy egynél több gyürüt, nyakláncot viselj. Ha ésszel használod, nem lesz cheat, viszont 10 ujjam van, és nem egy, tehát jogos:)
    - Quest award Leveller. Ez lehetővé teszi, hogy bizonyos, jutalomként kapott enchanted tárgyak/varázslatok a karakter szintjével együtt fejlődjenek, avagy magasabb szinten álló karakter ne kapjon tul gyenge cuccost. Pl a Chillrend kard; melyet felveszel 3.szinten, lesz +5 frost damage-ja. Ha ezt felveszed 43 szinten, akkor is ennyi lesz, ami ugye nem éppen kivánatos. Ezen segit a mod.
    - Enchantment Restore (Time, Wells). Lehetővé teszi, hogy -felhasználó által megadott ütemben- az enchanted térgyak töltöttsége idővel növekedjék (pl. Morrowindben is). Két variáns létezik, az egyik időfüggően adja vissza a töltést, a másik Ayleid kutak közelében/mellett gyorsabb ütemben.
    - All hair and eyes. Értelemszerü, bármilyen fajhoz bármilyen szem-hajtipus választható. Akár dremora szemeket is:D
    - Ayleid. Ayleid faj (custom race). A játékban egy helyen szereplő Ayleid guardian-ek mintájára modellezett faj. Különleges varázslatokkal, elég kemény képességekkel, amilyenek voltak is hajdanán. A mod hibája, hogy az eye meshet néha elkatyvaszolja, és nehéz gyógyitani; mivel custom race, néhány dialogus nem játszódik le, ahol faj-specifikusan szólitanak meg (pl "Greetings, High Elf", stb; valamint Boethia lord questjét igen nehéz átvinni vele, sőt néha nem is lehet.
    - Rain. Esős időben épületeken belül is hallatszik az eső kopogása, halkabban, tompábban mint igaziból is. Hátránya, hogy egy 100méter mélyen fekvő ayleid kriptában is kopog az esőhang:D
    - Myfirstmod. Azaz Reanimate spell. (ez csak az esp neve). Elérhetővé teszi a Reanimate varázslatot, ami csak Mannimarco staffjával érhető el alapból.
    - White Gold top. Létrehoz egy teleportot a White gold tower alapzatánál, mellyel a torony legtetejére juthatsz. Szépen megépitett kilátóval, ha unatkozol, lehet nézelődni:D
    - Alluring Potion Bottles. Több részből áll, ha jól tudom négy is van már. A potionok, borok, szirszarok üvegeit, tégelyeit cseréli le. Szépekre.

    Nálam ennyi fut, volt pár amiket próbáltam és nem szerettem, pl OOO, GTAep2, stbstb. De érdemes ezeket is kipróbálni, mert neked tetszhetnek ettől független:)

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Antonius1978 #8817 üzenetére

    vagy átírod az ini file-t, vagy felteszed a Fraps-t, és azzal készítesz screenshotot, mint én.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8812 üzenetére

    Ismételten Spoiler jellegü a téma, de máshogy nem megy...

    Ahogy haladsz előre a játékban, igy, vagy ugy, de bele fogsz botlani a témába, bár csodálkozom hogy nem vágod. Röviden, ők uralták Cyrodiil-t "pár évvel:D" ezelőtt, egy daedrikus elveken alapuló birodalmat hoztak létre, könyörtelen vaskézzel irányítva azt. Attól függ, honnét nézzük. Az emberek szemszögéből köcsögök voltak, amugy meg nem. Fényévekkel magasabb szinten álló, rendkivül fejlett, intelligens, agilis, gazdag, de egyben arrogáns, magát felsőőbbrendünek tartó nemzet(végsősoron azok is voltak). Az arcane tudományokban messze a jelenkor felett jártak (ld. Irlav Jarol kutatásai). St. Alessia lázadásáig tartott az uralmuk, kicsit tovább is, néhány királyság fennmaradt érdekes módon, ilyen volt többetk között Lindai, és a legtovább fennmaradt Nenalata (ld. Last King of the Ayleids). A TES4 játszódása idején (szépen fogalmaztam:) ) csupán az ősi, egykor patinás szép épitmények maradtak fent belőlük, bár egyes források szerint nem haltak ki korántsem (2920, Second Seed). Jelenkorban mintegy sötét múltként tartják számon a kort, az emberek tulnyomó része nem szereti őket "Godless, Daedra-loving Ayleids (Alessia Ottus)" stbstb.
    UESP-en részletesebben leirják, de ha játékban olvasol sokat, vágni fogod...

    Az Ayleid Steps sajátos úton fonja tovább az ayleidek misztikumát, bár ez inkább a készítő érdeme már:)
    Shivering Isles-el nem játszottam, nem is igazán érdekel, utálom a skizofrén Sheogorath-ot.
    Knights Of the Nine-t még majd végigtolom, nekem a gyári kiegészitők furamód kimaradtak, egyedül a Frostcrag-et próbáltam, de asseteccett.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Antonius1978 #8820 üzenetére

    Az oblivion.ini file-ban megkeresed ezt a sort:
    bAllowScreenShot=0
    és átírod a 0-t 1-re, így:
    bAllowScreenShot=1
    Elmented, majd a játék közben tapicskolod a screenshot billentyűt, és az adott képernyőmásolatot elmenti.

    A másik lehetőség, hogy felrakod a Fraps-t, és ott meg az F10-et nyomkodod.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8821 üzenetére

    A legendák szerint Az Aldmer faj volt az első, akik benépesitették a placcot (Nirn első bennszülöttei). Ahogy lassan szóródtak szét a kontinensen, keveredtek, más más kultúrák alakultak ki egyes régiókban. Minden mer nemzet innen eredeztetik (altmer, bosmer, dunmer, stb). Amelyikek mára megmaradtak, azok közül az altmer emlékeztet rájuk leginkább külső megjelenés alapján. A korai érákban az egyik ilyen nemzedék volt az ayleid (Wild Elves). Leginkább az Altmerre emlékeztetnek, de attól eltérnek kicsit.

    Őket láthatod az alapjátékban is, az Ultimate Heist quest végefelé, "Ayleid Guardian"-ek képében. Amint közelitesz a kijárathoz, a két szobornak látszó guardian életre kel, emberi élet kioltására alkalmas eszközeik segitségével előre megfontolt szándékú emberölést fognak elkövetni rajtad, mellyel tudatositani kivánják feléd azt, hogy te nem akarsz továbbmenni, mert az neked nem jó:D Ha sikerül lenyomni őket, látszik, hogy néztek ki.

    Az Ayleid race faj plugin is innen modelleződtetett, alighanem hiteles lehet. Az első Oblivionos karakterem is ezzel a pluginnal született. Hát valahogy igy néztek ki...

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz Antonius1978 #8829 üzenetére

    Öcsém de ijesztőek ezek a magyar fordítások :DDD Viszont az Inventory jól néz ki, az milyen mod? :)

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Antonius1978 #8825 üzenetére

    A használatban levő ini file-t OS-től függően a C:\User\My Documents\My Games\Oblivion\ mappában találod.

    A fórumra képeket úgy célszerű feltölteni, hogy ha megvan a kép az adott méretben (1920*1080, 1280*1024, stb.), készítesz róla egy 480*360-as bélyegképet, majd mindkettőt feltöltöd egy tárhelyre. Ezután a hozzászólás készítésekor megnyomod a "Középre zárt" gombot, majd a "Kép" gombot, és a pop-up ablakba beilleszted a bélyegkép URL-jét. Ezután kijelölöd a kép linkjét, ami a "[IMG]..." tag-eket, és a közöttük levő részt jelenti, majd megnyomod a "Link" gombot, és a pop-up ablakba beilleszted a nagy kép URL-jét, és kész is.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Antonius1978 #8835 üzenetére

    A hozzászólásaidat 5 percen keresztül tudod szerkeszteni, később nem. Ha szeretnéd töröltetni az adott postot, kérj meg egy moderátort, hogy törölje.

    A fordítással csak annyi a gond, hogy szimpla tükörfordítások. Nem várható el persze, hogy profi fordítók, irodalomtanárok, írók készítsék a nem hivatalos magyarítást, de így sok helyen vicces szavakba lehet botlani, amik rontják a játékélményt. , nem adják vissza a játék hangulatát, kicsit komolytalanná válik az adott varázslat, ha Suoltrap helyett Lélekfogót mondasz, vagy a Reflect Spell helyett Varázslat Visszatükrözés-ét. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #8826 üzenetére

    Haeg? Már onnantól szemét, hogy minden küldetés végén elveszi, amit elértem.
    Nexus már az ismertetőjétől kezdve nem érdekelt, ahogy semmi olyan stratégiai játék, amely valójában nem az.
    Könyvírás? Erről annyit tudok nyilatkozni, hogy miképp a Digital Reality az IG2-ben lenyúlt egy egész, általam kitalált fajt, bármiféle hozzájárulásom megkérdezése nélkül, én nem sokat adnék az ő véleményükre. Egyszerűen csak icipicit változtatni kell a dolgokon, ahogy ők is tették (megváltoztatták a faj nevét, de még azt is az általam kitaláltak alapján), aztán nem szólhatnak egyetlen szót sem. Mondjuk kész könyvemet is koppintották már le, úgyhogy nem csodálkozom semmin, mert ez egy tolvaj ország.
    Nem hiszem, hogy azzal a konfiggal különösebben szép képeket tudnál készíteni, de nem is az a lényeg.
    Képlinkelést megtanulhatnád. ;) (Kis képre nagyot.)
    A Soultrap tükörfordítással partluoS. :)

    hoffman_: A kész fordítással nincs baj, de a béta verziókban érdekes volt, hogy a küldetésben mondjuk magyarul szerepelt valami, a térképen/valóságban meg angolul, aztán leshetted, mit kell keresgélni. :DDD Mondjuk a FO3 fordítása rosszabb, mert azzal lehetetlen végigjátszani a játékot.

    Jorus: A tükörfordítás értelmetlen dolog, mert a másik oldalában nem látod magad. :U
    Most nincs otthon netem - még mindig - szóval türelmet kérek.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8847 üzenetére

    Beneath a steel sky ? Látom nem ma kezdted... Amúgy ingyenesen letölthető a GOG-ról.

    Hoffman: Az csak a mai tizen-huszonéves nemzedék mániája, hogy mindent négyszavas tőmondatokban. Minket még megtanítottak fogalmazni. :P ;]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8845 üzenetére

    Akkor egy Pontiac Thunderbirdet nevezzük Villámmadárnak, a Dodge Chargert meg Töltőnek, esetleg a Commodore64-et Sorhajókapitány 64-nek?:D
    Szerintem mindennek megvan a maga adottsága amit le szabad forditani, hogy normálisan hangozzék. Ahogy "Edward király, angol király Léptet fakó lován: Hadd látom, úgymond, mennyit ér A velszi tartomány."-t sem forditotta a költő mittudoménmilyen királynak, meg nem talált ki wales-re egy hangzatos szót, hanem meghagyta az angol nevet.
    Egyébként, nem kötekedés, de ha ennyire szereted a szép magyar anyanyelvet, megtisztelhetnéd azt rendes ékezetes betűkkel, nemde?:)
    De ez van, máshogy gondolunk dolgokat:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8854 üzenetére

    Azért nem lehet _szerintem_, mert egy ilyen játék, a maga hátterével, saját ugymond irodalmával is nevezhetjük valahol műalkotásnak, az idézett vershez hasonlóan.
    De ez megint olyan vitatéma, ahol mindenkinek igaza van:)
    Hogy offok ne is legyünk, de a topictémához épp most semmi értelmeset nem tudok füzni, igy engedelmeddel lezártnak tekintem a vitánkat.

    ON

    Azaz tudok értelmeset, vagyis fogok tudni, ha belejövök az uj modelerbe, de majd később, ha lesz mit. Lényeg, hogy folytatom a projektet ujra:)

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8862 üzenetére

    Azura Csillaga: nem kell odaadni Martinnak, ha jól emlékszem bármelyik daedra ereklye megfelelő. Én olyan ereklyét adtam át, amelynek nem vettem gyakorlati hasznát. Azura Csillaga viszont nagyon is hasznos, hiszen újrafelhasználható lélekkőként a varázstárgyaid power supply-át jelenti :). Én mozdulni sem tudtam volna az Azura Csillaga + Umbra párosítás nélkül.

    Nincs igazán kdolgozva a játékban az, hogy ha céhvezérré válsz, akkor valami hasznos dolgot is tehess, a lehetőségek elhanyagolhatóak. A mágus céhhez készült egy jó mod: a Mannimarco Resurrection , amely ezen változtat. Ez egy új alszervezetet hoz létre: az Imperial Battlemage-ek rendjét, amit Ocato szerez meg, és az Arcane University-n lesz a székhelyük. A mod úgy változtatja meg a játékmenetet, hogy a Mage guild-es küldetések során lehetőséged lesz választani: Trebonius feláldozásával te leszel az archmage; Trebonius megmarad, és te az Imperial Battlemage-ek vezetőjévé válsz; csatlakozol Mannimarco-hoz és tagja leszel az Order of the Black Worm-nek és legyőzöd korábbi munkaadóidat. :) Engem mindíg zavart, hogy Archmage-ként lófütyit sem kell/lehet csinálnom, ezért a 2. lehetőséget választottam (good guy vagyok, így a 3. lehetőség nem volt szimpatikus).

    "Feketeberek Társaság" :DD Ne haragudj, megértem érveidet amit a magyarítás mellett felhoztál, de ezek a nevek nekem akkor is marhára röhejesek.
    Szerintem ilyen ezüst szirszarokat meg skoomát, meg vicikvackot ne cipelj magaddal. Az egy olyan küldetés lesz, hogy egy master trainer-nek kell az ezüstnemű;én egyszerűen elmentem Thoronir boltjába, és ott volt minden amit kért. Nem érdemes amúgy mindíg minden quest-re előre készülgetni; majd jönnek sorba, auztán csinálja az ember. Ha mindent előre akarsz tudni, mindenre jóelőre felkészülni, meg a legeslegjobban csinálni, az szerintem kinyírja a játékélményt. Easy rider! ;)
    A enchant-cucok amelyek 100 fölé növelik a skilleket kihatnak a sebzésre is. A sebzést az adott fegyvere vonatkozó skillek, a képzettségid szintje, illetve a fegyver tulajonságai együtt határozzák meg. Továbbá ha elég magas az armorer képességet, akkor 125%-os állapotba lehet minden fegyvert és páncélt kalapálni. Így pl. az Umbra alapértelmezett esetben 28-at sebez, kikalapálva ha jól rémlik 35-öt.

    Jorus: Ezeken a képeken én nem látok semmiféle rendellenességet. Most akkor milyen csík van, és hol? :F

    Hoffman: Kezdetnek megteszi, csak így tovább! :D ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8866 üzenetére

    "olyan lelekkokent hasznalod, ami nem tunik el, hanem a fegyvered kiszippantja belole az erot, es lelekcsapdaval ujra tudsz bele erot gyujteni amivel megint feltoltheted a varazscuccokat" -Pontosan így értettem. Vagy az Umbrával, vagy - megfelelő mysticism szint esetében- soul trap varázslattal töltöld fel.

    Bakker olyan alapossággal tervezed meg az élettpályádat mint egy japán bankvezér fia a menedzserképzőben... :D Én oda mentem és oda csatlakoztam, ahová épp kedvem tartotta, akkor amikor épp rámjött a mehetnék/csatlakozhatnék. Egy általános dolog csak amihez talán érdemes igazodni: a gonoszkodó küldetéseket (Dark Brotherhood, Thieves Guild) inkább a játék első harmadában-felében jobb megcsinálni. Ha később válsz jóarból gonosszá, akkor pl. sokan elküldenek a francba magas personality mellett is, Ha meg Knights of the Nine (ez amúgy rossz fordítás ha Kilenc Lovagként fordították, mert helyesen inkább " A Kilencek Lovagjai"-ként kellene) teljesítése után állsz neki bérgyilkoskodni akkor kitagadnak az anyaszentegyházból :) és pl. nem kapsz áldást a templomokban. Julianos meg a töbiek közlik veled, hogy mennyire csalódtak benned, meg ilyesmik. Ezért talán kényelmesebb a "mocskostolvajbérgyilkos jó útra tér" pályát követni, de végül is a fönti retorziók nem túl súlyosak, együtt lehet velük élni.
    A Mannimarco-t, és általában bármely modot akkor jó telepíteni, ha az ember egyszer már végigjátszotta a játékot kiegészítőkkel együtt. Ellenkező esetben nem tudod mi változott, emnnyivel lett jobb rosszabb, a változás tettszik-e vagy nem. Én végigtoltam a kiegekkel együtt,, majd indítottam egy új karaktert és szarrámoddoltam a játékot. Ha hazértem majd készítek egy képet a Mod Manager-ről, hogy épp mi van fenn. A Mannimarco mod nem befolyásolja a képességeidet, tehát u úgy tudsz enchantolni, varázsolni Imperial Battlemage-ként is mint korábban. Nem ütközik semmiféle hivatalos kiegészítővel sem, (csak egy nem hivatalos mod-dal találtam ütközést, ez a Republic of Morsepolis).
    A Shivering Isles nagyon jó, szerintem jobb mint az alapjáték -én imádtam Sheogorath baromságait. A főszál is sokkal ötletesebb benne, és sokkal több a humor mint az alapjátékban. A 20. szint alatt nem érdemes (és ha jól emlékszem nem is lehet) belépni a szigetekre.
    A kisebb hivatalos kiegészíőket nem érdemes halasztgatni, jól jön a kastély is, mert az Imperial City-beli kunyhót hamar kinövi az ember, a Skingradi ház meg (ami a legfaszább) eleinte drága. A Dwemer cuccos küldit is csináld meg nyugodtan, nincs miért halasztgatni.
    Fehér csuklya: passzolom. Én mindíg Daedra páncélban rohangáltam, egy Battlemage-hez az illik.
    A Feketberek. Jó jó, de erről a szóról azonnal a "Lovagok, akik azt mondják: Ni" , meg a "Hozzál nekünk egy rekettyést" jutott eszembe, és ezen röhögnöm kell. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8868 üzenetére

    Hát végül is ha gonosz akarsz lenni, akkor jobb előre venni a Kot9-t, hiszen annak végén te leszel a Divine Crusader, ami nehezen öszegyeztethető a Darth Vader-i hajlamokkal. :)
    (Azon mekkorát röhögtem, hogy a végén már olyan magas volt a hírnév pontoszámom meg a personality-m, hogy a Khajit útonálló nem a szokásos "pénzt vagy életet" dumával lépett elém, hanem ezt tolta: "Ohh, the Divine Crusader himself" majd hátralépett és alázatosan továbbengedett)

    Na, Mannimarco-val most megfogtál, mivel akkor én azt rögtön a játék elején feltettem, amikor újrajátszottam, ezért nem tudom mi van, ha akkor teszed föl, amikor már végigcsináltad a Mágus céh küldetéseit. El kéne olvasni a deatils-t a weboldalon amit linkeltem, vagy ott vagy a readmy-ben gondolom kitér erre is.

    El tudom képzelni, hisz ezen a fázison mindenki keresztülment :) A Skingradi ház a legtágasabb és nagyon látványosan berendezhető, sok üvegszekrénnyel ahová a szép fegyvereket vagy értékes könyveke lehet kiállítani, amelyeket összgyűjtött az ember. Ezért szerettem.

    A bűvölés (amennyiben ez a magyar neve az enchant-nak) az csak másodlagosan függ az Intelligence attributumtól. Az szabja meg, hogy milyen varázslás típusokat sajátítottál már el, és azok milyen szintűek. E mellett az a döntő, hogy milyen soul gem-et használsz fel hozzá, és abban milyen ellenfél leke van bezárva. Erős és hosszan tartó/területi hatású enchant-hoz mindenképpen grand soul gem kell, Xivilai, Lich vagy Minotaur Lord lelkekkel. Továbbá kell hozzás sok-sok arany, minél erősebb a varázslat annál több.

    Képeket feltölteni én sajnos nem tudok, mert a 32 kB/sec-es mobilnetem ezt nem teszi lehetővé. A munkahelyen meg nem lehet. Majd csinálok pár képet a modokról, meg Morrowind képeket is, és ha 29.-én eljutok Bendőkéhez onnan talán fel tudjuk tölteni.

    Nem láttad a Gyalog Galopp-ot ???!! Ez súúúúlyos hiányosság!! Ezek az idézetek onnan valók. A Feketeberek Társaságról jutottak eszembe a Lovagok, akik azt mondják: Ni

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8860 üzenetére

    Anguewoy an Ayleidoon, ane (angol) ma Niesal ae woy n Angue. Angana al arpenageas valevvye! Im vale angua(project), Anarielle: nvel arpenia av alayleidae, Av andetor aldmerisele aslata tamriel. Velovvye angue?

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8871 üzenetére

    Szerintem nem érdemes fegyver modokat használni. Nagyobb esély van arra, hogy ütközni fog valamelyik másik, értelmesebb moddal/modokkal, amit használsz, pl. quest modokkal. Amúgy szerintem mindenki úgy gondolja, hogy tehettek volna a játékba még pár fegyver típust, pl. amiket felsoroltál, aztán lándzsát, alabárdot, stb., és ami nekem még nem tetszik, hogy a játékban van ugyan kés, ásó, sarló, és kasza, de egyiket sem lehet fegyvernek használni. Pedig nem feltétlenül van szükség egy összevissza bűvölt kardra ahhoz, hogy kinyírj egy rablót, nekem nagyon bejönne, hogy pl. felkapok egy ásót, kupán nyomnám vele, erre elájulna, és otthagyhatnám a francba.

    A skingradi házban nagyon sok a tárolóhely, azért érdemes megvenni. Én sem raktam tele az összes ház összes ládáját, ami értékes, az Skingradban van.

    Tényleg röhejesek ezek a magyar nevek :D Misztikus Egyetem :DD

    Igen, a kereskedelmi rendszer kicsit béna, de amit írtál, hogy 500 aranyat lehet befektetni, az nem marhaság, sőt kifejezetten ajánlom, hogy minél több helyen élj vele, pl. Thoronirnál, Rindirnél, aztán annál a csókánál, akinél a vámpírlak felszerelését vetted/veszed meg (neki pl. 3000 aranya lesz kereskedni, ha eléred a Master szintet). Így is max 3000 aranyig lehet felnyomni a kereskedők pénzét modok nélkül, ráadásul talán csak kettőnek vagy háromnak lesz 3000, a többinek jóval kevesebb. Hülye dolognak tartom, hogy ha mondjuk az Oblivion mezein kalandozol, és az egyik dremorán találsz egy Mundane Ringet, ami 21 600 aranyat ér, és eladod 3000-ért, de ha vissza akarod venni, akkor ki kell érte csengetni a 21 600 aranyat.

    Gypsfulvus, amennyire én tudom, még nem csinálta meg azt a küldetést, mert nem volt gyomra ahhoz, hogy két, békességben élő népet egymásra uszítson. Ő abszolút good guy a játékban. (Spoiler: igen, ki kell nyírni őket, és bizonyítékokat kell elhelyezni, hogy a másik nép vezére tette.)

    A pénzrendszerről: szerintem fölösleges bonyolítani, ez így jó. A tárgyak ára elég jól skálázódik a használati értéke szerint, még plusz pénztípusokat betenni. hááát...
    Meg fogod látni a végére, ha meglesz a 100-as mercantile skill, onnantól nem lesz anyagi problémád, nekem valami 15 millió aranyam van, nem tudom pontosan. Bank amúgy nincs az eredeti játékban, viszont van egy mod, azt föltettem, és ott van a pénzem. Számomra egy dolog volt nagyon fura eleinte, hogy az aranynak nincs súlya. Mikor 10 millió aranyam volt, akkor kezdtem el számolgatni, hogyha egy septim 0,01 súlyegység lenne, akkor is valami 100 000 súlyegységet kellene szállítanom.

    [ Szerkesztve ]

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8875 üzenetére

    Nézd meg még egyszer a Gyalog-galoppos videót. Ott a végén mondja a lovag, hogy "felmerült egy kis probléma, már nem vagyunk a lovagok, akik azt mondják NI, hanem azok, akik azt mondják Ekieki, ekieki, vapang! Jó kis szó, mi?"

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8878 üzenetére

    Próbáld ki a Living Economy modot.

    Látod, erről fogalmam sincs. Próbáld ki, és írd meg, mi lett az eredmény. Ha még előtte csinálsz egy mentést, és megkapod az üzenetet, hogy az Istenek figyelnek, vagy mi, akkor csak visszatöltöd az előző mentést, és elfelejted egyelőre ezt a küldetést.

    Szerintem is javasolt először megcsinálni a gonosz dolgokat, nálam első a tolvajcéh, ott legalább lehet egy kis zsetont is szerezni, aztán, ha a 35. szintet elértem, akkor a DB, és miután kirosszalkodtam magam, úgy csinálok, mintha én lennék a jó csávó.
    Azért is jó ezt a sorrendet, mert ha elkezded a Knights of the Nine küldetéssorozatot, akkor egy zarándoklatot kell végrehajtanod, aminek a végén az istenek megbocsátják bűneidet, és az infamy pontjaid nullázódnak. Mondjuk, ha jól tévedek, akkor bármikor megcsinálhatod újra a zarándoklatot, és nullázódnak a pontjaid.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8875 üzenetére

    Ez Monthy Python nyelv. :D Gyalog Galopp, Erik a Viking, Brian Élete ...ezek kihagyhatatlan alapművek.

    Vigyázat, SPOILER-t tartalmazó leírás!

    Azt az egymásrauszításos küldetést nem csináltam meg, mert ahogy Bendőke írta, nekem nagyon nem fekszenek ezek. A Dark Brotherhood-ot sem csináltam végig. Rávettem magam hogy elkezdjem, de hiába voltak érdekesek a küldetések, nekem valahogy nem esett jól. Amúgy engem akkor keresett meg Lucien (a DB ügynök), amikor legyaktam a Gray Prince-t az Arénában. Az formailag nem volt gyilkosság, hiszen ha végigcsinálod a személyes küldetését mielőtt kihívod a Grand Champion címért, akkor ő maga kér meg arra, hogy öld meg. Technikailag viszont gyilkosság, hiszen nem védekezik, amikor harcoltok. Utána jött álmomban Lucien, a Dark Brotherhood amway ügynöke. :) Szóval ne parázz azon, hogy most személyesen kell kinyírnod azokat a vezető csókákat vagy nem. Nem kell. A DB-hez bármikor csatlakozhatsz, akár az is elég ha a legközelebbi szembejövő ártatlan lakost legyakod. És az sem érdekes, hogy mikor teszed, hiszen az első beavató küldetést addig halaszthatod el, ameddig csak akarod -én az első végigjátszáskor meg sem csináltam. Ebben az esetben nálad van a tőr, de nem ölöd meg az alvó öreg szivart -nem csesztet sem Lucien sem senki más érte.

    SPOILER VÉGE

    Én ilyen fegyvermodokat nem használtam. Idegesít, ha a játék műveltségi hátterétől (Lore) teljesen idegen szirszarokat pakolnak bele. Egy Árpád-kori, vagy Atlantiszi vagy Szíriuszi vagy akármiféle fegyvernek/páncélzatnak semmi keresnivalója a játékban szerintem. Más lenne, ha mondjuk olyan fegyver mod-ot csinálna valaki, ami illeszkedik a Lore-ba; mondjuk pl. olyan ércet lehetne találni valahol ami Anu és Padomay összecsapásakor kettőjüke lkeveredett véréből keletkezett...
    Én egyedül a Mighty Umbra nevű mod-ot használtam, de az sokkal több egy egyszerű fegyver mod-nál; az egy komoly történet, ami beilleszti az Oblivionba Umbra legendáját.

    Pénzügyi rendszer hiányosságait magasról lexartam. 15-20. szint körül már a dungeonok-barlangok kifosztásából, alkímiából annyi pénzem volt, hogy fürödhettem volna benne

    A lehetséges quest modokról mindenki számára nagyon hasznos lehet ez az oldal Itt méret szerint 4 csoportba sorolva fenn vannak a legjobb/legfontosabb quest modok. Ha nem is mind, de van annyi, amivel a játékidőt kb meg lehet háromszorozni-négyszerezni. Kb 40-50%-ukat próbáltam ki.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8878 üzenetére

    Az előbb nem válaszoltam meg mindent, mennem kellett vissza dolgozni.

    Az a dremora vért alighanem daedric lesz, mert a dremora cuccok töredékét érik a daedricnek.

    Amúgy mi bajod a Dark Brotherhooddal? Tök jó banda, bár többen lennének. A játékmenetet nem zavarja, ha véletlenül kinyírsz valakit, és megjelenik Lucien az álmodban. Megkapod a küldetéssorozatot, de még nem leszel tag addig, amíg el nem végezted az első DB küldetést, valami öreg csókát kell kinyírni egy fogadóban. A Blade of Woe egy nagyon értékes és erős tőr lesz a küldetéssorozat végén, és amúgy is rengeteg értékes, és erős ajándékot kapsz a küldetések végén. Ha 35. szintnél kezded, akkor mindenből a legerősebbet kapod.

    A bankmod betesz egy bankot Imperial Citybe, a Market Districtbe, be lehet tenni a pénzed, és kamatozik.

    Nem tudom, hogy akármilyen nyelven bármi értelmeset akartak volna kihozni abból a mondatból. Lehet, hogy egyszerűen leírták az első igen nagy marhaságot, ami eszükbe jutott.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8872 üzenetére

    Aszontad nem teccik a sok angol jövevényszó. Akkor az ayleid csak tetszeni fog:P Azaz, nevezhetném neo-ayleidnek, vagy akárminek, mert ez már keverve van a sindarinnal, quenyával is.

    Kb annyi, hogy készül egy project, melynek keretében az ayleid városok ismét régi szép nagyságukban fognak tündökölni. Persze nem ezt irtam, de leforditani sem tudom, csak kb-ra elmondani. Amúgy kicsit elvontság ez, viszont jól jött a játék közben, nem kell bogarásznom a forditásokat:D Vachtacen-t fél perc alatt nyitottam ki:)

    Gyalog galoppot mostazonnalrögtön kéretik megtekinteni!:)

    Mannimarco-mod.

    Tegnap lekaptam a Mannimarco modot. Második quest végén Manni bácsi hulla volt, lenyomtuk Albion-al simán. Tul könnyen ment, szerintem lesz itt még csetepaté. Albiont megtették helyettem árcsmédzsnek. (Kérdezted, hogy milyen egy ayleid. Nos, hát ő 99% hogy az. esetleg aldmer, de ez a hajviselet ami látható a fején, az inkább ayleid-éknál volt)
    Most nemtom mi van, nem hiszem hogy ennyi az egész.
    Az elején, aki választotta Mannimarco-nál a Joint, kérem számoljon be a fejleményekről. Én nem voltam hajlandó az első kérést sem teljesiteni (lemészárolni a guildek vezetőit), pláne hogy ki nem állhatom a nekrókat, ugyhogy inkább ellene fordultam.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8890 üzenetére

    Alighanem a régii ayleid varázslatról van szó, a Finger of mountain. Igen, az leveleződik a karakterhez. Magasabb karakterszinteken szinte használhatatlan, mert sok magicka kell hozzá.
    Ha ilyenekkel dobálóztak annak idején, el tudom képzelni milyen varázslóik lehettek:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8890 üzenetére

    Az a Chillrend. Szép kis bicska, és nem is rossz :)

    Sehogy nem lehet annyi manát szerezni, csak konzolból.

    Ha felteszed az unofficial javításokat, és eléred a 100-as destruction szintet, akkor kezelhetőbb mennyiségű manát fog igényelni, ez azt jelenti, hogy valahova 250 és 350 közé fog esni a szükséges mennyiség belőle. Magunk között szólva ez egy elbaltázott varázslat, ugyanis arányaiban sokkal több manát igényel, mint ha egy spellmakig oltárnál csinálsz magadnak egy ugyanilyet.

    [ Szerkesztve ]

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #8846 üzenetére

    Esetleg átmehetnénk privátba ezzel.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8908 üzenetére

    Hát ezt nem tudom. Az UESPWiki-n biztos van erre is táblázat, de ennyire sosem volt kedvem belemenni (úgyis mindenkit félkézzel kinyír az ember 25-30. szint körül már). De majd felturbózom ellene a Fork of Horripilation-t! :DDD

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Antonius1978 #8917 üzenetére

    Hát valamelyik a kettő közül. :DDD Görgess teljesen föl és jobbra:
    Opciók (sárga csík)
    beléptél, Antonius1978
    adataim

    beállításaim

    privát üzeneteim

    kilépés

    Az ok. hogy megnöveli a manád 300 mp-re, de ettől még nem kéne megnövekednie a Destruction szintednek. Vagy rosszul emlékszem? Az a valami ami történt az nem az volt, hogy közvetlenül a kúz használata előtt/után letűzgolyóztál/villámoztál valakit/valamit, és pont nőtt tőle egy szintet a destruction?

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • MeszarosB.

    tag

    válasz Antonius1978 #8926 üzenetére

    A Dremorák elvileg NPC-nek számítanak, szóval szvsz igen.
    Ha elég jó charm varázslatod van, azt is elérheted, hogy ne támadjanak. :C

    Szenteltvízet keresek nagymennyiségben. Ugyanitt hibás G100S eladó.

  • MeszarosB.

    tag

    válasz Antonius1978 #8930 üzenetére

    Mindkettő lehetséges, ha jól tudom.
    [link]

    Szenteltvízet keresek nagymennyiségben. Ugyanitt hibás G100S eladó.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8927 üzenetére

    Ha jól vágod az angolt, akkor nem vágom hogy nem érted meg:) Szerintem emiat kár kihagynod jo kis kalandokat, valahogy csak kibírod, ugysincs sok szöveg benne, csak a végén, amkor az ayleid fazonnal trécselsz:D És akkor hogy fogod tolni az enyémet (ha egyszer valahára elkészül), ott ayleidon fognak beszélni angol felirattal:D De már ott tartanék, örülnék...

    Nem próbáltam 100 fölé vinni a destruciont, de valamiért ugy rémlik, hogy 100 felett nincs gyakorlati hatása, de ebben igy most nemvok bizt.

    Melyik az a virág, amit keresel?

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • FANLENNEK

    csendes tag

    válasz Antonius1978 #8938 üzenetére

    Ez lenne a probléma, beteszem a deamon tools-ba a 3,3gb-os ISO-filet aztán feltelepitem, megcrackelem, rámegyek hogy play és ezt adja be:

    Ez lenne a probléma, beteszem a deamon tools-ba a 3,3gb-os ISO-filet aztán feltelepitem, megcrackelem, rámegyek hogy play és ezt adja be:

    [ Szerkesztve ]

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8965 üzenetére

    A Frostcrag lényege a spellmaking és az enchanting. Mindkettőhöz találsz oltárt, tehát ha nem vagy még a máguscéh tagja, akkor is tudsz saját varázslatokat és mágikus fegyvereket csinálni. Ha jól emlékszem, kaptál/kaphattál valami gyertyákat is, mikor megvetted a berendezést, ha azokat odateszed az oltárok mellé, akkor fognak működni.

    Az egyik asztalon lobog valami zöld tűz, ha ahhoz odamész, az alchemy skilledet emeli, amíg ott vagy mellette. Ráadásul a felső szinten van egy kis botanikus kert is válogatott növényekkel. A pincében meg sok láda van, elég sok cuccot lehet ott tárolni, ráadásul van ott egy vagy két üveg Shadowbanish bor is.

    Katt: Mi ez, hogy segítőket lehet benne kreálni? Én erről nem tudok...

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8968 üzenetére

    Nekem az a tapasztalatom, hogy ebben a játékban a lovakkal csak baj van... Shadowmere mindig visszamegy Fort Farragutba, a másik lovam meg Cheydinhalba, hiába van mindkettőn páncél. Utánanéztem pedig az UESP-n, és ha van rajtuk páncél, akkor elvileg nem kóborolnak, gyakorlatilag igen. Kattnál is visszatérő probléma ez.

    Ha gyorsutazással megyek valahova, és teszem fel egy bandita, vagy szörny van a célnál, akkor a ló megtámadja, én meg nem tudom rendesen kinyírni, mert a lótól nem tudok harcolni, sokszor őt sebzem meg, mindegy, hogy íjjal, karddal, vagy varázslatokkal harcolok. Ráadásul a franc akarja még a lovat is védelmezni. Legszívesebben eladnám mindkettőt, de nem lehet, kinyírni nincs szívem őket, mint ahogy kinyíratni sem. Ha valahová megyek, akkor nem is a célhoz megyek általában, hanem a legközelebbi békés célponthoz, mint pl. vendéglőhöz, shrinehoz, stb., mert ezeken a helyeken biztonságban van.

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #8970 üzenetére

    Nekem semmi bajom vele, pedig az én új karakterem sem mágus, hanem bérgyilkos. Mondjuk annak nem árt, ha vannak jó kis mágikus trükkjei. Egyszerűen azt használom fő lakásnak, és tárolóhelynek, minden elfér a ládákban. Ha fegyvert, vagy varázslatot kell csinálnom, nem kell elmennem az Arcane University-re, ahová engem pl. be sem engednének, mert nem vagyok a varázsló-céh tagja.

    A jégkastély ötlete tetszik, a várban pedig az áthaladó kereskedőktől vámot is szedetnék :)

    [ Szerkesztve ]

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #8968 üzenetére

    Az ló, ha azt akarsz, csakhogy gyalogosan szépen fejlődnének a képességeid, lovon meg max. a lovaglás. :P
    Erősség-beállítást nagyon eldugták, rögtön a game opciók elején van. :U

    Bendőke: Tűz- fagy, meg szikla-gólemeket. Nem is tűnt fel? :F Az biza szép, ennyi játék után! :B
    Másrészt enchanting oltárokat be lehet modolni minden mágus-céhbe. ;) + persze ott van a főmágus tornya. Attól még be lehet menni, hogy nem vagy a céh tagja. Csak megfelelően fejlett atlétikai képesség kell (azt olvastam, hogy át lehet ugrani a falat vmi tetőről), no meg kaméleon.
    Régebben problémáim voltak a (ráadásul ingyen) páncélostul elkóborló lovakkal. Ma már nincs ilyen gondom. - hogy a reklámot idézzem. :DDD
    Az sztem is nagy gáz a progiban, hogy lóról nem lehet harcolni. Modot neki!!! :Y

    Varlaisaran: Hát akkor még tanulni kell. Arról volt szó egyébiránt, hogy egy külön pálya lesz az ősi Ayleid történet, ergo nyilván nem zavarna be az alapjátékba, ha nem abban turkálnál. :U Szóval azt az új pályát kéne megcsinálni valahogy. (Mondom én itt okosan, te meg melózol. :B :R )

    Kint van logouton a Precursors bemutató, lehet hozzászólni.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #8984 üzenetére

    A csillaghátas (nap) legalább nem hagy magadra. :U
    Oblivion nem a Föld. ;) Valaki egyszer írta, hogy gyorsabb már a lónál, én nem mértem, mert úgyis gyaliztam a karakterfejlesztés miatt.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #8986 üzenetére

    Én is le tudom gyorsulni már a lovakat, asszem nincs a speeden enchant. Sőt, most csináltam egy drain speed ringet, mert már eszetlenül gyors a gyaloglás is... Viszont Mai'q the Lair-t most is hajszál hiján de nem birom elkapni:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #8986 üzenetére

    Én meg sárkányos, és arra még pakolni is lehet... :P ;]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #9002 üzenetére

    Szobrokat döntögetsz, falat rombolsz villamossal, és nem találod a kulcsod az égszinkék Ladádhoz?:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #9010 üzenetére

    Érdekes ez a síros dolog, sosem hallottam erről, dehát mindig tanul vmit az ember.

    Na és ahhoz mit szólsz, ha áthozok neked pár Valkynazt, dobok rájuk egy-egy százas kaméleont?:D Na jó, csak kettőt-hármat, mert nincs elég medzsikkám:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #9009 üzenetére

    Én azt csináltam, hogy összegyűjtöttem magamnak egy teljes szettet mind mágikus, mind sima páncélokból és fegyverekből, ugyanúgy amber, mint madness ore cuccok esetén. Ha valamelyik mátrixból kettőt találtam, azt is elkészíttettem az adott kováccsal, aztán eladtam, pl. egy madness cuirasshoz kell 5 db. madness ore és 1 db. mátrix, ezek összértéke 150 septim, ha ebből Cutter megcsinálja a páncélt, az 5525 septimet ér, ha 23+ szinten vagy. De akkor is megéri megcsináltatni, ha nincs mátrixod, csak érced, vagy borostyánod.

    Mj: Nehezen tudtam elképzelni egy orkról, hogy meleg, de a borostyános kovács esetében meggyőztek arról, hogy lehetséges :DD Az is vicces, hogy megsértődnek, ha átmész a másik kovácshoz.

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #9016 üzenetére

    Már megint elvagy egyedül... :DDD
    Mátrixok bárhol akadnak, én már óriásbogárban is találtam. :U

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz Antonius1978 #9015 üzenetére

    Ez már unbalance, azt tudod? Én tegnap levettem a hölgyről pár csecsebecsét, kicsit már sok volt. spell reflect/reflect magicnak 50-60 felett értelme sincs, olyan mintha tgm-et beirnád. Ugyanigy a reflect damage is. Ha sok, akkor tulképp elveszi az izgalmat a játékból. Az Abagaianyet is letettem, helyette az An-Arane Cey van, az csak 30 körül sebez. Normál körülmények között egy Valkynaz fél perc alatt kitekeri a nyakad, de még egy Markynaz is. Ilyet idéztem meg, megütöttem párszor, és támadott. Néztem mennyit sebződök, hogy tudjam mennyi reflectet hagyjak fent. Ellenben a Springheel Jak csizmát fenthagytam, mostanában rászoktam hogy betörögetek ideoda, meg a Grayfox álarcban rosszalkodom:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    válasz Antonius1978 #9023 üzenetére

    Miért kéne fél órát (v. többet) kardozni? Méregről még nem hallottál? Magas alkímiával olyan mérgeket lehet készíteni, amelyek akár 3 percig mérgezik valami brutál erősséggel az ellent, azt nem hiszem, hogy sok túlélné. Van egy csomó lehetőség a játékban, ki kell használni őket.
    Ha pecsétkövek kellenek, tedd fel a sigil stone chest modot, és az összeset megtalálod a bravili templom előtt egy ládában.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • MeszarosB.

    tag

    válasz Antonius1978 #9001 üzenetére

    Tudtommal nincs hozzájuk küldetés.

    A skoomaiszogatókra gondolok Bravil közepén, egy emeleti lakásban.

    Szenteltvízet keresek nagymennyiségben. Ugyanitt hibás G100S eladó.

  • Bendőke

    tag

    válasz Antonius1978 #9016 üzenetére

    Ha jól emlékszem, amber mátrixokat jobbára erődökben, esetleg barlangokban találtam, ládákban. Amber eleve kevesebb van a játékban (nekem legalábbis úgy tűnt), mert ha kifosztottad a barlangokban az amber limbeket, akkor már csak pár gnarlban lehet találni, akik viszont nem hordoznak magukkal mátrixot.
    A madness ore-ral könnyebb dolga van az embernek, szinte minden sz@ros grummite cipel magával, és időnként még mátrixot is lehet náluk találni.

Új hozzászólás Aktív témák