- Milyen TV-t vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Modding és elektronikai kérdések
- Videós, mozgóképes topik
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #9750 üzenetére
Ez a SuperSampling hatása. Ennyire teljesítményigényes. Ezért nem engedi az AMD, hogy OpenGL vagy DX10/11 alatt erre hagyatkozzanak a fejlesztők, mert ezek az API-k gyorsabb megoldásokra is lehetőséget adnak. Azokat kell kihasználni, nem pedig SSAA-zni.
A képhibákat a kompatibilitás eredményezi. Azt mondta az SSAA-Tool fejlesztője, hogy nem garantált a tökéletes eredmény. Túl eltérő a játékok felépítése.
A Fraps-re való figyelmeztetés azért van, mert ez a program lényegében downsampling algoritmust használ, amitől meghülyül a Fraps képlopója és videófelvevője.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest