Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    Valamivel több mint három hét után kaptam vissza a telefonomat a kijelző sárgulásos foltosodásának javítása után. Állításuk szerint csak "újragélezték" jelentsen ez akármit is, viszont annyit sántít a sztori, hogy a kijelző modul fekete műanyag káváján volt a javítás előtt egy pici alig észrevehető benyomódás, ami most nincs meg, tehát valamit biztosan cseréltek, de hogy miért tagadják le azt nem tudom.

    Mindenesetre a probléma megoldódott, patyolat a kijelző, minden más is jól működik, örülök, hogy visszakaptam. A javítás 3 hét 2 napot vett igénybe, kaptam SMS-t a javítás elkészültéről. Összességében elégedett vagyok, mindkétszer kulturált emberekkel találkoztam a szervizben, talán a javítási idő lehetett volna ennél gyorsabb.

    Mivel céglogó nincs, ezért annyival segítenék a többi gariztatónak, hogy bejelölöm a pontos helyét a szerviznek, mert a cím alapján egészen sok időt el lehet tölteni a megtalálásával:

    A legutóbbi alkalommal csak a benti üvegajtón volt kiírva, hogy itt található, kívülről simán elmegy mellette az ember. Viszont érdemes mindig nézni a pontos címüket, mert állítólag a szerviz el fog költözni hamarosan.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák