- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Melyik tápegységet vegyem?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS notebook topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #81996 üzenetére
Meg én úgy érzem, a DS3 kezdőbarátabb. Nem dob ki egy nyílt világba 0 iránymutatással, nem rak be rögtön az orrod elé egy lehetetlen bosst (Tree Sentinel), nem rak ezer cuccot az inventory-dba sejtelmes leírásokkal. Ott van egy természetes fejlődési görbéje a játékosnak, ahogy halad elsőre a sztorival, itt rögtön mélyvíz, mehetsz, amerre látsz. Egyáltalán nem könnyebb játék, inkább találhat az ember könnyebb részeket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ha egy kritikám lehet az Elden Ringgel kapcsolatban és eddig tényleg ez a legnagyobb: a crafting egy teljesen alibi feature a játékban, a korábbi játékokban elérhető tárgyak egy részét a crafting menü alá rejtették, semmi újdonság nincs benne.
Szóval ahelyett, hogy összeszednéd mondjuk a bombát a földről, most összeszeded a hozzávalókat, bemész a menübe, nyomsz pár gombot és ugyanott vagy. Felesleges.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Hapcimalac #82070 üzenetére
Van néhány dungeon, ami full sötét, az azért idegőrlő tud lenni. De tudsz szerezni fáklyát, kis lámpást vagy helyi lumos varázslatot akár.
Meg van pár jumpscare, ilyen tipikus ajtó mögül rádugrós fajta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82084 üzenetére
Én most a kastélyon sírtam be, hogy mennyi lehetőség van, egyik sarkából a másikba vagy 4-5 úton el lehet jutni, mehetsz a megszokott helyszíneken át, ugrálhatsz háztetőről háztetőre, felhasználhatsz egy kulcsot és megkerülheted az egész udvart a konyhán és pincér keresztül...
Az meg külön vicces, hogy ugyan Godrick miatt kötelező helyszín, de meg lehet az egészet kerülni és Stormhillből közvetlen ösvény visz Liurniába. Zseniális az egész.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #82108 üzenetére
Nincsenek kasztok, fel tudsz bármit venni, ha megvannak hozzá az attribute pontjaid.
Ha tényleg full első DS neked, akkor a következőkre szerintem keress rá: attribute points, equip load, weapon scaling.
Ingame is ott az infó az equipment meg status menükben, csak ismerem a játékosokat, előbb keresgélik google-ön.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Hapcimalac #82300 üzenetére
A karakterek nem olyan igazi rpg karakterek itt, inkább úgy képzeld el, hogy a fejlesztők elnevezték a szétosztott kezdőpontokat.
Szóval bármit össze tudsz szedni, bármit tudsz használni, ha van elég pontod ahhoz a bizonyos tárgyhoz.
Amúgy én egy nehéz kezdőkarakternek mondanám, abszolút nem kezdő szint.Nagyjából igen, ez a játék lényege.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #82449 üzenetére
Teljesen másképp működik, mint a többi From játék, kapásból az egy óriási hátránya, hogy single player, esélyed sincs segítséget kérni, ha mondjuk kéne.
Nekem a DS3 az abszolút csúcs, utána a Bloodborne és talán utána a Sekiro, mert számomra egy nagyon jó, friss élmény volt, de nem venném meg újra, max ha bekerül passba leszedem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Fromtól mindig kevesebb figyelmet kap az xbox verzió. Fps nálam okés (VRR be van kapcsolva), töltési idő nekem átlagosnak tűnik, mégiscsak openworld. Bugokkal se nagyon találkoztam eddig, mondjuk nincs is túl sok, ha jól tudom.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82490 üzenetére
Szerintem ennél árnyaltabb a kép, az eddigi open world játékok nagyon sok mankót adtak vagy adhattak a játékosnak akár a térképekkel, akár iránytűvel, akár speciális látás képességgel, vagy bármi mással.
Az Elden Ringnél sem csinálsz nagyon mást, nem találta fel Miyazaki a spanyol viaszt, a pszichológia más mögötte: ugyanúgy feladatokat pipálgatsz, csak a játék ezt nem jegyzi, nem ír ki semmit igazából, magadban viszont elkönyveled, melyik dungeon van kész, melyik romot lootoltad már, miket gyűjtöttél össze, akár a térképen is lajstromba tudod ezeket venni a markerekkel. Ha egy modern AC-ben kikapcsolod a térkép jelzéseit, ugyanezt kapod meg és az open world feeling is hasonló lesz, a lehetőség adott.
Azt is is hozzátenném a lehető legobjektívebb módon, hogy nagyjából most van annyi játékidőm az Elden Ringben, mint amennyi az első Dark Souls 3 végigjátszásom volt és amennyit a Valhallába tettem eddig és ennyi idő alatt itt sokkal több az újrahasznosított elem, mint a DS3-ban vagy az AC-ben volt, viszont mindig tweakelnek valamit rajtuk, hogy ne legyen teljesen ugyanaz az élmény.
Szóval az irány jó, a Dark Souls formula működik egy open worldben is, de van hova fejlődni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz [Ixub] #82491 üzenetére
Ez szerintem így nem igaz, az ilyen open worldnek a Bethesda adta a kezdőlökést még 20-25 éve a Daggerfallal meg a Morrowinddel.
A BotW egy szinte tökéletesre csiszolt sandbox élményt adott hozzá, ami korábban nem igazán volt más játékban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82494 üzenetére
Teljesen evidens, de ez es az a teny, hogy nem pontosan ugyanazt az ezer zaszlot veszed fel, meg ugyanazt az outpost-ot pucolod ki(ugy, hogy elobb felgyujtasz ket ilyet, ellopsz 3 olyat es megolod a vezetot. Every. Single. Time.) mar onmagaban paradessa teszi.
Hát én ezt ennyire kategorikusan nem jelenteném ki. Oké, hogy felszopási időszak van még, de már látszik, hogy egyáltalán nem olyan változatos az open world, itt is ugyanaz a pár feladat van, minden dungeon, rom, tábor ugyanaz a séma, a bossok folyamatosan ismétlődnek. Kicsit olyan érzés, mintha az eddigi játékaikban megismert területeket nagyították volna fel és szórták tele több contenttel.
A lehetőségek miatt tűnik többnek, de az meg már a játékos hozzáállásán és karakterén múlik, mennyire lesz kreatív, nem az open world designer munkáján, emiatt tényleg jobban működik, mint egy átlag akció rpg az elmúlt évekből.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82502 üzenetére
Nyilvan egyszerubb egy oriasi terkepre kirakni millio+1 tok ugyanolyan aprosagot, mint ugyanezt ugy, hogy en, mint jatekos ne erezzem meterenkent.
Az a baj, hogy én már érzem, hogy ez sem egy világmegváltó open world, pedig még csak három területet csináltam meg. Hiába indul jobban, de aztán ahogy az ember szeme rááll a jelekre, miket kell keresni, máris ugyanolyan meló lesz, mint egy bármilyen másik játékban.
Semmiben nem érzem jobbnak az itteni táborok, romok, dungeonok pucolását, mint egy másik hasonló nyílt világban.
Annyi előnye van, hogy a harc, a játékmenet meg az egész külcsín elviszi a hátán és nem érzem annyira monotonnak.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82506 üzenetére
Itt meg fogom magam "oszt" megyek akkor eszaknak, mert az a kolostor baromi izginek tunik es nem delnek, ahol tabor van, amibol mar kettot lattam.
Ugyanezt meg tudod tenni a Valhallában is. Tudom, mert így játszottam. Pathfinder, Berserker, Master Assassin beállításokkal egy totálisan más játék, mint könnyűre állítva, ahol a játék kb. végigviszi magát neked.
Én tényleg csak azt mondom, hogy nem érzem annyira távolinak a két játék open world dizájnját egymástól (vagy akármi mást az elmúlt évekből), ha nálad mondjuk az egyik 1 pont, a másik 9, akkor nálam mondjuk 5 meg 7.Ugye alapvetoen nem azert van a jatekban pl. 83 boss, hogy az ember neten keresgelve, akkor is leverje az osszeset, ha beledoglik is, hanem azert, mert normalis esetben egy vegigjatszas soran nem talalkozol mindennel.
Ezzel viszont baromira nem értek egyet, content azért van a játékban, hogy a játékos elérje, ha az a content meg sokszor ismétlődik, az egy jogos kritika a játék felé.
Azért az így 2022-ben tényleg kicsit érdekes, hogy burial watchdogból van 3, erdtree avatarból van vagy 5, a sárkányok is szinte teljesen ugyanolyanok, grafted scion is van pár helyen és ez csak pár példa a sok közül, csomó boss kisebb mob felnagyított változata, mások pedig korábbi From játékok bossai újrahasznosítva.
Az evergaol börtönök külön fájdalmasak, mert oda aztán tudtak volna vért izzadós ellenfeleket pakolni, mint a Bloodborne chalice dungeonokba, de nem, azok is újrahasznosított karakterek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82740 üzenetére
Mondjuk ez a patikamérlegen adagolt nehézség pont ebben a játékban borulhat meg súlyosan, már Vaati is tett ki videót, hogy legyél 2 óra alatt op és ez szerintem tudatos a From részéről.
Ezeket a cuccokat (Night and Sword kard, Meteorite Staff, Rock Sling) simán tehették volna egy-egy izmosabb mini boss mögé, hogy a kezdő karakterek ne tudjanak csak úgy ellovagolni érte ingyen, de nem tették, szóval tulajdonképp ez az easy mode a játékban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82744 üzenetére
Volt, de ennyire egyszerű sose volt. Gyakorlatilag egy ütés nélkül eléred ezeket, majd elég mobokat farmolni, hogy használni tudd.
A kard nekem is megvolt már, mikor elkezdtek kijönni a Night and Flame meta posztok meg videók, de az a 24 int faith követelmény nagyon nem pálya számomra, gyakorlatilag az egész karaktert a kardnak rendeled alá .
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz icemad #82750 üzenetére
Ha a játék úgy érzékeli, hogy esel, akár csak egy centit is, akkor utána álló helyzetben landolsz, valszeg csak nem programozták le, hogy ugyanolyan testhelyzetben érkezz a földre.
Megoldás, hogy ne mászd meg a köveket, vagy ha lemész róluk, akkor jó ütemben nyomd be újra a crouch gombot. Hozzá lehet szokni.Ugyanilyen hülyeség, hogy zuhanásnál nem a sebesség számít fall damage számításnál, hanem a levegőben töltött idő, tehát az a józan ésszel működő elmélet, hogy te majd a ló double jump képességével tompítasz az esésen itt egyenesen kontraproduktív, mert ezzel még több időt töltesz a levegőben, ami még több sebzést eredményez.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82759 üzenetére
Ez nem bug, feature.
Próbáld ki, ha egy magaslatról guggolva leesel, akkor az aljára érve álló helyzetben lesz a karaktered, na ugyanez történik egy kisebb kőnél is. Ha a játék úgy érzékeli, hogy megszakad a kapcsolat a talaj meg a karakter között, elkezdi az esést számolni, hiába csak pár centi.
Ilyen kisebb kavicsokon simán átmész persze guggolva, de amire nem tud úgy felmenni, arról nem tud lejönni sem ugyanott.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82787 üzenetére
Nehogy már a játékosok hibája legyen, ha a játék copy-paste tartalommal van tele és ez zavaró. Baromi messze vagyok a 100%-tól és az interaktív térképet sem használom, mégis gáznak érzem sokszor. Jogos kritika, nem igazán védhető.
Es jah, az az easy mod, ha youtube-rol kinezel mindent. De elsore vegigjatszasra semmikepp nem javaslom, netto buzisag.
Ez meg szimplán egy paraszt megszólalás, már ne is haragudj.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82795 üzenetére
Na jó, csak közben azért látni kell a másik oldalt: nincsen quest log, a játék csomó mindent vagy nem magyaráz el, vagy épp csak pár szóban (és néhol azt is hibásan, félreérthetően), a térképet te töltöd fel tartalommal felfedezés során. Azért ez a játék minden csilli-villi modern eleme és letisztult játékmenete mellett egy új játékos számára zavaróan archaikus érzést kelthet, nyilván nincs mindenkinek türelme meg kedve lovagolgatni fel-alá.
Amúgy azt szerintem a játékosok jelentős része nem ismerte még fel, hogy a helyszínek oroszlánrésze felfedezhető a térkép alapján, a maradék dungeon-ökbe vagy az ilyen gyertyás szellemek vezetnek el, vagy a nyanya szobrok sugara mutatja az utat, vagy messziről látszik a bejárat mellett a fáklya.
Ennél sokkal egyszerűbb egy normális térkép vagy yt videó, mert minek van ez is nehezítve? Én sem használom, de szerintem tök érthető, ha valaki igen.A copy-paste meg mindenhol gáz és mindenhol jogosan fanyalog az ember miatta, de itt nagyon az az érzésem, hogy a From kifutott az időből és teleszórta a készre csiszolt bossokkal a térképet, sokszor látszólag összefüggéstelenül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82798 üzenetére
Nem 3 dolog ismétlődik, de számszerűsítve így néz ki: a játékban 83 boss harc van, ami ~40-50 egyedi ellenfelet jelent, attól függően, hogy pl. a sárkányokat hogyan értékeli az ember.
A maradék boss harc az ezek közül valamelyiknek az újrafelhasználása vagy teljesen ugyanúgy, vagy valahogy módosítva.
Ahogy én látom internetszerte egyre többen jutnak előrébb a sztoriban és ez lesz a játék legmegosztóbb része hosszú távon, sokunkat zavar, de sokatoknak egyáltalán nem gond.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82802 üzenetére
Hulyeseget felreteve ezek mind olyan dolgok, amiket meg lehet figyelni az elso 1-2 oraban, csak FIGYELNI kell.
Csak tudod, pont az első 1-2 óra pont olyan máshol, hogy kevésbé kell figyelni, fogja a kezed a tutorial, megengedőbb a harc, rávezeti a játékos figyelmét a játékmechanikákra. Itt meg pont ebben a kezdeti időszakban alapozod meg a helyi rutinodat és ez sokaknak nehéz, mert homlokegyenest más, mint az általános tapasztalat.
Ráadásul az internet kísértése mindig ott lesz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #82811 üzenetére
Ezt mondom en is 80-bol 50 egyedi. Melyik jatekban van ennyi egyedi boss(!!!)? Nem ellenfel, hanem boss.
De ha önmagában értékeled a játékot és nem másokhoz hasonlítod, akkor ez egy elég rossz arány. A kevesebb néha több.Az meg kulon poen, hogy a legtobb sima rpg-ben egy boss egy szimpla erosebb ellenfel, akinek neve van. A from jatekok, vagy eppen egy monster hunter, stb boss-ai picit mas ligat kepviselnek.
Ez sajna az Elden Ringben is jelen van sokszor, csak lehet még nem találkoztál velük.Nem neked szol, mert nalad eszervek is jonnek szepen, de ugy altalaban, aki szerint szar, meg onismetlo, az minek jatszik vele 100 orakat?
Mert nem szar a játék, bőven ellensúlyozzák a pozitívumai a hibákat. Nálam csont nélkül ott liheg a DS3 meg BB nyomában és néhány From-szintű, fantasztikus DLC-vel túl is szárnyalhatja őket.
Amúgy az is igazság a sztoriban, hogy nem mindegy, hogyan játszol. Teszem azt, leversz egy tree avatart, aztán ezen felbuzdulva a térképen bejelölöd a többi fát és sorban lecsapod az összeset, akkor nyilván soknak fog tűnni.
Nálam pl. a Burial Watchdog volt a legfeltűnőbb, mert tök véletlenül pár órán belül három olyan dungeont is találtam, amiben ilyenek voltak a bossok.A magam részéről amúgy sokkal gázabbnak érzem, hogy még mindig átütnek az ellenségek a falon, rengeteg esetben nincs normális collision modell a textúrák alatt és még mindig csálé a hitbox pár ellenfélnél.
Ezek olyan dolgok, amikkel a From mindig küzdött és hihetetlen számomra, hogy évtizedek óta képtelenek javítani rajtuk, vagy csak leszarják.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #83335 üzenetére
Hagyd már ezt a hülyeséget, itt is közkézen forgott több videó meg leírás arról, hogyan kell pár óra alatt OP-vá képezni magad. Én is kipróbáltam, 40 perc alatt egy darab kardsuhintás nélkül megvolt minden ahhoz, hogy egy tényleg baromi erős karaktert rakjak össze.
Innentől kezdve ez a normális nehézség hülyeség csak a fejedben van, minden eszközt megad a játék ahhoz, hogy könnyűvé tedd, csak nem egy gombot kell megnyomnod új játék indítása előtt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz parandroid #83802 üzenetére
Meg nem használható hozzá az equalizer és nem tekergethető az earpaden a műanyag.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz craftsman01 #83817 üzenetére
Küldd be a képet a MS helpdeskre, egy gyors keresés alapján nekik nincs ilyen Xbox gamer taghez kapcsolódó lehetőségük.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz craftsman01 #83830 üzenetére
Bírtam volna, ha beküldöd a MS-nak és létrehoznak egy trouble shooting agytrösztöt, hogy kivizsgálják, hogy is lehetséges ez.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz csuvicsuva #83944 üzenetére
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #84007 üzenetére
Az.
De az egész játékiparról elmond mindent, hogy az open world game design sem fejlődött azóta egy dekát sem, lásd Halo, Elden Ring vagy a frissen tesztelt Ghostwire Tokyo, a GTA sandboxa meg ebből a szempontból kiemelkedő maradt a mai napig.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Ps5 digital + 2 Kontroller
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Xbox one s 1TB +2joy(1series+1one+2db szilikon tok) töltő állomás +kinect!