- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Milyen asztali médialejátszót?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Nikon DSLR topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Androidos tablet topic
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #58213 üzenetére
Én is mentem pár meccset, ami rögtön feltűnt, hogy milyen király a pajzsokhoz a részecskeeffekt azzal a hanggal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #58211 üzenetére
Szerintem lesz, de még én se tudom.
Ha eljutsz a sztoriban addig, hogy Kira adja a feladatokat, akkor ő folyton mondja, hogy a civilek halálát nem preferálja és vigyázz már egy kicsit. Kaptam egy acsit, ami azért jár, mert Kira megdicsért, de ez nemtom, hogy azért jár-e, mert vigyázol a civilekre, vagy amúgy is megkaptad volna. [ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
The Ascent: ha van egy zárt láda, ami ICE 1 szintű, akkor azt miért nem tudom kinyitni, mikor ICE 2 szintűeket meg ki tudok? Ez ilyen dice roll alapon működik, vagy mi?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
lastmohican2 #58236 üzenetére
Meg lehet valamelyik side quest is bugos? Az összes side quest acsi is csak 0,04%, pedig csak 20 van, azért azt úgy gondolnám, többen feloldják.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na nálam is lepörgött a The Ascent, még van pár mellékküldi, összeszedem a maradék ládákat, de vegyes érzelmeim vannak.
Szerintem ékes példája annak, hogy miért nem előny, ha egy stúdió tényleg kicsi és ezért nem kéne az indie-ket isteníteni, mert itt láthatóan a tesztelés látta kárát annak, hogy ilyen kevesen dolgoztak rajta és nem csak a bugok miatt mondom ezt. Egyszerűen olyan game design döntésekkel van tele, amik miatt romlik az élvezeti faktor, kezdve a gyorsutazás implementálásától a küldetések minőségén és változatosságán át egészen a sztoriig. Az volt az érzésem szinte végig, hogy nem játszottak eleget a játékukkal fejlesztés közben és nem érzékelték, hogy milyen is a játékélmény mondjuk pár óra után.
Azért a twin stick shooter műfaj soha nem lesz a játékvilág legsokoldalúbb zsánere, de meg lehet ezt is fűszerezni olyan küldetésekkel, pályákkal, akár puzzle részekkel, vagy kicsit összetettebb feladatokkal, amik kiveszik a játékost az állandó és monoton hentelésből, de ez itt nem jött össze, csak mész és lősz 2 az 1 arányban. A bugok szintén elég keserű szájízt hagynak az elmúlt tizenpár óra után, gyakorlatilag végig gondjaim voltak a játékkal szinte minden szinten, a menüktől kezdve küldetéseken át alapvető dolgokig, mint maga a lövés vagy gurulás, minden bebugzott egyszer-egyszer.
Viszont és ez az idei évben a játékiparban legvaskosabb viszont: ez valami pokolian szórakoztató játék a maga kőbuta módján. Olyan fluid, olyan jól összerakott az egész játékmenet, a világ felépítése, nem csak dizájn szempontjából, hanem funkcionalitásában is kiemelkedő, remek érzés volt felfedezni egyre újabb területeket (aztán bejárni őket oda-vissza még tízszer már annyira nem volt fun), újabb ellenfeleket, felvenni az egyre brutálisabb fegyvereket és képességeket.
Kicsit vicces volt, ahogy minden újabb fegyvernél azt mondtam, na ennél durvább nem lesz, ez is úgy szecskázza a gonoszokat, hogy rossz nézni, aztán a következő rákontrázott, majd a következő megint, a képességekkel ugyanez, bár én végül szinte az egész játékot a mini pókrobotokkal toltam le, crowd controlnak tökéletes volt.
Sajnálom kicsit, hogy ez lett a vége, én nagyobb potenciált láttam a játékban előzetesen, reméltem, hogy kicsit mélyebben hozzá mernek nyúlni a zsánerhez, de egy gyenge rpg vonaltól eltekintve "csak" egy rendkívül szép, letisztult játékmenettel és gyenge sztorival bíró twin stick shootert kaptunk. Azok a 6-7 pontok teljesen reálisak, a bugok nélkül is vannak problémák a játékkal, de kétségtelen, hogy azok viszik el az értékelések nagy részét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
lastmohican2 #58294 üzenetére
Most megnéztem, nekem is 23 mellékküldi van összesen, 18 kész, 64% az acsi.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az idei játékidőm legjobb 20 órája volt az a játék, megér minden centet.
Amúgy most le volt árazva a Curse of the Dead Gods, na ez is simán ott van mellette overall minőségben, csak nem sztoriközpontú, hanem szimpla roguelike.
Ja meg bár nem kérdezted, de a Death's Door fejlesztőinek előző játéka, a Titan Souls bent van GP-ben, azt is érdemes kipróbálni, egy egyszerű boss run játék, de nagyon jó a gameplay.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #58587 üzenetére
Ninja Blade-nek tetszett ez a komment.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #58590 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy ezt poénból írod-e.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
totalwarrior #58605 üzenetére
Jól emlékszel, 1080p/60fps vagy 4K/30fps választási lehetőség van hozzá elvileg. Nem lehet leszedni valamit külön? Vagy update-et nem jelez, amit nem szedett le magától?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
tisztelturam #58657 üzenetére
Nem, 5 millió bevételt generált ennyi idő alatt, szóval ha a mostani árát nézzük (27$), akkor olyan 185 ezren vehették meg tisztán. Ez az 5 milliós összeg nyilván nem számolja a szürke vagy fekete kulcsokat vásárlókat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
tisztelturam #58659 üzenetére
Első játékuk, ha egyet adtak volna el belőle, az is rekord.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem gondolok semmit, a hír ez volt:
The Ascent generated $5M in revenue during its launch weekend, which is a record for the publisher.
Ez a bevétel, nem a fejlesztők profitja, fogalmunk sincs, ők mennyit látnak ebből a pénzből pontosan.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Milyen érdekes, hogy balazs025 normálisan le tudja írni, mire is gondoltok, te meg csak megint beleállsz valakibe és tolod a szokásos bullshit kommentelésed.
De amúgy tök igaz, ez az 5M az az összeg lehet, amit a Devolver kapott.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mert nincs információtartalma a kommentednek, nem magyarázol meg semmit, csak beleszállsz az emberbe, ha szerinted hülyeséget ír és ezzel elintézettnek tekinted a témát. Nem én vagyok az első, akivel ezt eljátszod.
És direkt írtam utána, hogy igazatok lehet, nem kell kiforgatni azt is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #58697 üzenetére
Meg van az a sebzésért töltődik az életed cucc is, életet mentett sokszor.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #58700 üzenetére
De amúgy a saját turret friendly fire létezhet, hogy bugos? Vagy direkt van az, hogy egy sortűzből meghalsz 320 hp-ról is lila páncélokkal, ha eltalál?
Mert az ellenségekbe közel sem sebzett akkorát, mint belém.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #58709 üzenetére
Ugyanez, többször is, gyakorlatilag one-shot kill voltam neki.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #58711 üzenetére
De ennél már tapasztalt voltál és amint láttad, hogy még elérhetetlen, gyorsan kerestél más elfoglaltságot.
Mondjuk egy összeszedettebb játékot...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #58829 üzenetére
Annyiszor kaptam elő hirtelen a fáklyát gurulgatás helyett, hogy ínhüvelygyulladást kapott szerintem az emberkém.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
parandroid #59058 üzenetére
Aztán a két csoport a kommentszekciókban magyaráz egymásnak, hogy miért hülye a másik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Zoleee83 #59077 üzenetére
Hát meg ép ésszel felfoghatatlan dizájn döntésekkel van tele. Vagyis néha döntés sem született, bele se rakták, Redditen valaki összeszedte csak a térképpel kapcsolatban milyen problémák vannak:
- Inability to mark side and main objectives simultaneously (ez mondjuk sok más játékban sincs)
- Metro / Taxi transportation lacks any indication of where to go to get to the current objective location. Each location you can choose from should have clear markers for what kind of objectives are in each location (+csak területen belül tudsz utazni, ha másik területre mész, akkor két metro/taxi, sok séta)
- Inability to place custom markers (2021, nyílt világú játék...)
- Choosing objectives does not highlight them on the map
- Hovering over objectives on the map doesn't display what objective is that (illetve semmit nem ír a map, ha pl. utólag el akarsz jutni a kaszinóba, akkor jó, ha emlékszel rá, merre van, mert a map nem segít)
- Cannot choose objectives from the map
- There are places where the navigation system leads the player the wrong way (ez tuti csak bug)
- Side quests that take place in areas where the player currently cannot enter can be started (illetve 7-es szintű küldetés 25-ös szintű területre visz meg hasonlók)
- The game desperately needs a "choose the closest quest" option
- Icons do not indicate if the mission objective/vendor are lower or higher then the playerValahogy az egész The Ascent élmény olyan volt, hogy az ember lövöldöz, much fun, so gory, wow, aztán jön a sétálás, keresgélés, problémázás, hol vagy, hova kell menni, bugos, vagy csak haladni kell a sztorival, miért a falba visz a marker, mit kell csinálni, miért nincs itt az npc, beakadtam, nem tudok lőni, nem nyílik az ajtó...
Én amúgy attól kaptam agybajt, hogy egy looter játékban nem tudsz tömegesen eladni dolgokat, ha veszel új fegyvert, akkor ki kell menni a vendortól, equip, vissza a vendorhoz, eladni a régit. Ezek iilyen nagyon apró quality of life dolgok, amik apró szeletenként rombolják az illúziót és így lesz a 9 pontos játékból 6-os.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
szimszonos #59161 üzenetére
De ha valami jól néz ki akkor nem mindegy milyen technológiát használva érik ezt el?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
penge111 #60414 üzenetére
Amúgy a Wasteland 2, Pillars 1-2 nagyon nyögvenyelős kontrollerrel sajna. Tudom, hogy szereted a zsánert, beszéltünk is még a PS4-es topikban ezekről a crpg-kről, de ezt a hármat valahogy nem sikerült jól adaptálni, főleg ha egy DoS 2 vagy Wasteland 3 mellé állítjuk őket, egyértelmű a generációs különbség köztük sajna.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #60466 üzenetére
Sztori és cselekmény, ahogy én kivettem a spoilermentes részekből.
De brutál jó a dizájn is, ezt is kiemelik, mégha a grafika nem is lett parasztvakítós.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
IntelKiller7 #60607 üzenetére
Most láttam instán, hirtelen nem is tudtam, hogy poén-e, mert komolynak elég súlyos.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na ez elő is lépett 2022 második legvártabb játékává nálam.
Csak attól félek, ismerve a Firaxis konzolos portjait, hogy nem lesz a legjobban összerakott szoftver a mi platformunkon...
6 nap múlva gameplay reveal is lesz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Talán a Firaxis nem baltázza el, de még meglátjuk. Ez a körökre osztott rpg formula nem túl flexibilis, de tulajdonképp nagyon jó ötleteket lehet ráhúzni, mint pl. a Gears Tactics-ban is, vagy akár a Divinity Original Sin 2. Ez a Midnigh Suns nem tudom, melyikhez lesz közelebb amúgy, remélem az előbbihez inkább.
Guardians játékot előrendeltem, az engem meggyőzött, hogy fun lesz. Aztán ha kijönnek az 50%-os tesztek megjelenés előtt, sírok egyet és lemondom a francba.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na mert a Spider-Mannél nem csak megfogták az Arkham meg AC játékmenetet és glide helyett hálólengedezéssel kiadták ugyanazt.
Attól lesz kívánatos, amitől az XCOM, Phoenix Point meg Gears Tactics is az volt, maga a játékmenet baromi jó és fel lehet dobni a különböző karakterekkel, jó sztorival, egyedi küldetésekkel, fejlesztésekkel.
Nincs új a nap alatt, meglévő elemeket fog mindenki és úgy rakja össze a különböző licenszelt játékokat. Tavaly volt egy koop akció Marvel játék, jó szar lett, idén jön egy sztoriorientált, csapatalapú single játék, azt meglátjuk, jövőre jön egy körökre osztott rpg, szépen lefedik a piacot az évek alatt, nem csak egy stílust erőltetnek (khm, Sony...).Amúgy simán kiadhatnák mobil eszközökre, ha lenne olyan hardver, ami elbírja, az XCOM baromi jó tableten.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát de most nem ez történik, hogy van egy jó játékötlet, amihez pont illik a csapatos szuperhősös téma? Sok karakter, különböző képességek, fejlődés, cinematic átvezetőkkel akár jó sztorit is lehet alá rakni. Ez most teljesen ugyanaz, mint mikor a Microsoft megbízta az Ensemble-t egy Halo rts fejlesztésével, akkor se gondolták volna, hogy működhet, aztán működött.
Vagy a Warhammer 40K játékokat lehetne felhozni, a Games Workshop minden idiótának odaadja a licenszt, aztán akció tps-től kezdve körökre osztott taktikai játékon át 4X grand stratégiáig mindent gyártanak már a név alatt és egész jó játékok is vannak köztük, de a 40K világa elbír aztán minden stílust.Kicsit azt érzem, hogy előre temeted, mert vagy a Marvel, vagy a zsáner nem tetszik (vagy mindkettő, ahogy ismerlek
).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- 2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- E-roller topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 FAT 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan működés