- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz nsgeri #88904 üzenetére
Akkor passz. Nekem is sok problémám akadt mostanában digitális vásárlásnál illetve kódbeváltásnál a MS remek rendszerén belül, de az Xbox alkalmazáson belül eddig mindent meg tudtam oldani. Esetleg próbálkozz másik böngészővel, vagy ha az se megy, akkor irány a MS support!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz nsgeri #89142 üzenetére
Én is játam hasonlóan egyszer egy G2A-s kóddal. A support konkrétan megmondta ki aktiválta mikor - a G2A szerint pedig ők 1000%, hogy nem adták el másnak ugyanazt a kódot.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
nagyúr
válasz nsgeri #89147 üzenetére
Nem értem, h miért nem segít az ügyfélszolgálat? Vettél egy hivatalos eu-s forgalmazótól egy hivatalos előfizetést amit nem tudsz aktiválni (ráadásul az oldalukon nincs feltüntetve semmilyen régiós korlátozás). Ha jól tudom többen vásároltak tőlük ugyanilyen kódot, és nem emlékszem, h bárkinek is lett volna hasonló panasza?! Ennek mennie kéne! Legvégső esetben migrálod a profilodat Angliába (és utána 3 hónap múlva vissza), de én nem hagynám magamat elhajtani az ügyfélszolgáltról a helyedben!
Medocsabi: Ja, ezer bocs! Ha tudtam volna, h érdekelt vagy, nem írtam volna ilyen ostobaságokat!
[ Szerkesztve ]
-
Petreszku
senior tag
válasz nsgeri #89142 üzenetére
Szia! A game.co.uk-től rendszeresen vásárolok feltöltő kártyákat, igaz PS-hez. De a 12 havi GOLD tagságomat BOX-ra tőlük vettem és eddig minden rendben volt (kopp-kopp). Box-ra magyar fiókom van és simán tudtam használni a küldött kódot. Tudom rajtad ez nem segít csak a tapasztalatomat írtam le.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz nsgeri #89168 üzenetére
Ez a "Something went wrong" valami fedőduma arra, hogy kopj le.
Ha valaki a régiókorlátozásokat megkerülve próbál trükközni, az is csak ezt a semmitmondó üzenetet kapja, nem mondja meg pacekba, hogy te most valamilyen szabályt megsérteni készülsz és inkább állj le.
Valószínűleg, mert egyáltalán nem tiszta, hogy mivel sértesz szabályt és mivel nem. Mi az amit az ÁSZF tilt és mi az amit például az EU irányelvek engednének elméletben. Jobb, ha hibaüzenetnek néz ki és nem a saját ÁSZF-re mutogatnak.
Csak egy példa:
A munkahelyi netem bérelt francia vonalon keresztül jön, amúgy fizikailag Budapesten vagyunk. De a weboldalak azt hiszik Párizsban vagyok. Ha a webes Store-ból akarok bármit vásárolni, akkor egyszerűen mindig ezt a "Something went wrong" dumát nyomja. Lejövök a benti netről, átmegyek Magyar Telekomos mobilnetre és érdekes módon már nem dobja ezt az üzenetet, simán tudok már vásárolni. Gondolom a VPN-es csalás elleni mechanizmus rámizgul ilyenkor.
-
nagyúr
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz nsgeri #89628 üzenetére
Na ez orbitális parasztság, ez a passzív-agresszív hozzáállás eddig nem volt jellemző az MS-re.
Egyben kristálytisztán mutatja, hogy gőzük nincs arról, hogy hogyan lehetne megoldani a problémát.[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
gianni85
veterán
válasz nsgeri #89634 üzenetére
angolod milyen? Én simán US supporttal próbálnám chat-en elintézni a dolgot. Magyar support azért még nem mindig áll a helyzet magaslatán. Anno mikor nekem itt a fórumon vett 12havi live nem ment, akkor US support deaktiválta a kódot, és küldött egy másikat ami jó lett
-
nagyúr
válasz nsgeri #89634 üzenetére
Nincs miért bocsánatot kérned, ezt a problémát meg kell oldani vhogy. Jó a linked, elvileg onnan mennie kéne! Három havonta tudsz régiót váltani, nem tudom, h miért nem engedi neked?! A boxon nem a profilod hanem a gép régióját állítod, ami ebből a szempontból lényegtelen szerintem. (ezt egyébként naponta többször is megcsinálhatod)
Ami eddig magyar nyelvű volt, az a régióváltást követően is az lesz szerintem.De csak óvatosan a régióváltással, mert olvastam vhol, h a MS nem garantálja, h meglesznek a játékaid a váltás után is. Tudom, h ez baromi hülyén hangzik, de emlékszem egy ilyen bejegyzésre régebbről. Egyelőre csak ennyi infót találtam a témában.
gianni85: Jó ötlet! A régióváltást én is csak a legvégső esetben lépném meg.
[ Szerkesztve ]
-
eL Geri
őstag
válasz nsgeri #89628 üzenetére
Nem teljesen azonos az én esetem, de mégiscsak!
Én az első havi ingyen GOLD-ot szerettem volna kihasználni, de nem jelenítette meg a rendszer.
Hívtam telefonon a kisasszonyt, aki aranyosan, de a sablon ötletekkel jött, sikertelenül.
Második hívásra azt találta ki, hogy van egy kanadai számlázási adatom, ami miatt kanadai lett a profilom, azért nem megy a dolog.Én mondtam, hogy hoppá, akkor az valami hiba lehetett, nem is vettem még soha semmit, semelyik régióból. És a kanadai cím se valós, hisz csak annyit találtam ott, hogy KANADA, de semmi pontosabb cím.
Kedvesen felajánlotta, hogy akkor elindít egy régióváltást itthonra. Amit aztán pár nap után indoklás nélkül írásban elutasítottak.
Pont jött a fekete péntekes 200 Ft-os GOLD, letojtam. Megvettem! Azóta is simán magyar címmel és kártyával vásárlok a storeban, probléma nélkül.
Hát ennyit a passzív agresszív / inkompetens segítségről
-
gianni85
veterán
válasz nsgeri #89638 üzenetére
egy próbát megér. Én azt ki is hagynám első körben, hogy a magyar supporttal már beszéltél. Helló! itt egy kód amit vettem, és nem tudom beváltani. se xbox-on, se weben... aztán meglátod mi lesz. Nekem csak jó tapasztalatom volt az amcsi chat supporttal
(#89646) strcpy
oks, nekem refunddal még nem volt dolgom, de ilyen kisebb ügyes-bajos Live meg kód hibákkal mindig kisegítettek. Amikor valaki jön a magyar support inkompetenciájával akkor mindig az US chat-et ajánlom. De akkor lehet, hogy refundban meg a magyarok a jók[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...