Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feenyx

    aktív tag

    válasz Gergőke88 #91460 üzenetére

    Eddig nem volt semmilyen gondom a Mediaval. Nem vedeni akarom oket de ez mas boltban is elofordulhat. Pl az Fat Xbox One-om egy refurb gep (de ujonnan en bontottam ki a doboznol) volt, amit neten vasaroltam bolti atvetellel egy most mar Konzolvilagba beolvadt boltbol (Gameshop) Annak meg ennel is rosszabb hangja volt a ventillatoranak. Visszavittem 1 het mulva hogy szeretnek elni a 14 napos elalassal, es vinnek helyette egy teljesen uj nem refurb gepet, mert zorog a ventije. Erre ok fel akartak kuldeni Pestre a szervizukbe, hogy megvizsgaljak, es utana akkor ha ok is igy gondoljak kicserelik. De mondtam nekik hogy netes vasarlasnal kutya kotelesseguk kicserelni a konzolt vagy visszaadni a penzt. Erre ok, hogy az bolti atvetelnel nem lehetseges, csak ha csomagkuldon keresztul kaptam volna meg. Mondom mi? Direkt atolvastam az uzleti szabalyzatukat mielott visszavittem, es ott az NFH-tol belinkelt reszben teljesen egyertelmuen le volt irva, hogy bolti atvetel eseten is el a netes vasarlas 14 napos elallasi joga. Meg is mutattam neki, hogy itt van tessek olvasd el, erre hogy jo most nem fogja elolvasni, elkuldi a szervizukbe es utana eldontik. Na itt telt be a pohar, szepen felvilagositottam, hogy ebbol fogyasztovedelmi ugy lesz ha nem tartja be a jogszabalyokat stb. Es nagy duzzogva visszaadta a penzt.

    Ezzel csak azt akarom mondani, hogy szerintem nem teljesen bolttol fugg egy ilyen ugy kimenetele, hanem inkabb embertol, akivel kapcsolatba kerulsz. Mert a fenti hosszan taglalt esetnel is a masik eladon latszott hogy elismeri a hibat, csak nem o a boltvezeto, ezert nem viszi a sajat boret a vasarra.

    Es a boltok nagyobb resze (tisztelet a kivetelnek) csak addig veszi emberszamba a vevot, amig megveszik a termeket, utana lerazzak es a szervizre mutogatnak...

Új hozzászólás Aktív témák