Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S.Copperpot

    tag

    válasz Djuree #74368 üzenetére

    Murphy törvénye :) , ezért kell folyamatosan úgy játszani, hogy úgy veszed, hogy látnak. De egyetértek veled, én is másképp oldanám meg az artykat. Ezért is csalódtam a WG-ben: szarakszik itt a HD modellekkel, mikor növelni kéne a pályák méretét, a látótávot a nagyobb pályákhoz kéne igazítani, hogy ne tierenként 10 m különbség legyen a tankok között, rendbe rakni a spotting rendszert, nem igaz, hogy tankonként 8-10 pont közötti egyenes húzogatásába úgy elfárad a szerver, hogy 400m-ről csak 3 másodpercenként nézi a láthatóságot (ezt most betippeltem, elismerem). Pl. az artyt is át lehetne tenni egyfajta WoT-WT:GF hibridre: legyenek ugyan arty egységek, de üteget szimuláljanak, nagyobb szórással, egyszerre egy nagy lövéssel (az összes üteg tüzel), vagy inkább folyamatos, pergőtűz jelleggel (egymás után lőnek az ütegek). De az artynál is az első lépés a lőtáv szerinti nagyobb differenciálás lenne, amihez kellenének a nagyobb térképek...
    Szóval béta óta semmilyen jelentős előrelépés nem történt a fenti témákban, bár el kell ismerni sokat fejlődött a játék, javára, és talán a kisebb léptékű térkép-bővítések, meg a látótáv lefaragása a jó irány. De biztos nem jó irány az ultraHD textúra, és szerintem a HD modellek is ráértek volna... De pl. a Physicset is alig várom, az szerintem sokat változtat a csata dinamikáján.

    [ Szerkesztve ]

    We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.

Új hozzászólás Aktív témák