Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • demars

    addikt

    válasz radi8tor #1800 üzenetére

    CTEK gyorscsatlakozó gyári kábele rövid, hogy a motor akkutól a hátsó ülés alá elérjen. Emiatt bele kellett toldanom. Szemre 0,75 volt a kábel, ezt szerintem eltaláltam, mert passzoltak. A csatlakozó kábelét elvágtam, csupaszítás után ezüst színű erek voltak, sima hangfalkábelt vettem toldáshoz, ami meg réz színű volt (remélem érthető). Az ónozást a réz színűvel (tehát a sima hangfal kábellal ) kezdtem volna, de nem jött össze. Az ón kis apró rögökben lecsúszott a szálakról.
    A végén addig melegítettem míg a szálak elfeketedtek, a szigetelés meg megfolyt.
    Emiatt levágtam a fenébe és toldóhüvellyel megoldottam.
    Én nem tudok forrasztani ezzel tisztában vagyok, főleg nyákon. De máskor is ment egy egy saru forrasztása (gyári bojler vezetékeket leforrasztom beépítés előtt).
    Nem találtam meg az ónomat, fater 30 éves asztal fiókjában kukáztam egy kevés régi ónt.
    :D
    Mivel nem értek ehhez, azt gondoltam jó lesz ez is, de tévedtem.
    Beszerzek rendes ónt, meg normális pákát!

    Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

Új hozzászólás Aktív témák